Guardians of the Galaxy Vol. 3:n käsikirjoituksesta uutta tietoa

Star-Lordin, Rocketin ja kumppanien kolmas yhteinen seikkailu on edelleen kuin limbossa. Käsikirjoittaja-ohjaaja James Gunnin erottamisen jälkeen uuden ohjaajan etsiminen on viivästyttänyt tuotantoa kunnolla. Hänen käsikirjoituksensa Guardians of the Galaxy Vol. 3:a varten tuli raportoidusti valmiiksi ennen Gunnin erottamista, ja nyt siitä tihkuu uutta tietoa.

Slash Film -sivuston toimittaja Peter Sciretta vihjasi sosiaalisessa mediassa keskustelleensa useammankin henkilön kanssa Gunnin käsikirjoituksesta, jonka nämä olivat päässeet lukemaan.

- He kertoivat minulle sen saaneet heidät kyyneliin, Scrietta kuvaili päivityksessään.

Käsikirjoituksen tarkempaa sisältöä hän ei halua kertoa tai kykene paljastamaan. Guardians of the Galaxy -hahmojen tarinan kääntyminen koskettavammaksi ei kuitenkaan olisi suuri yllätys. Nähdäänkö Gunnin käsikirjoitusta valmiina elokuvana, on kuitenkin edelleen epävarmaa. Ohjaajan etsinnän ollessa vielä käynnissä, saattaa elokuva saapua valkokankaille aikaisintaan vuonna 2021.

Lähteet: We Got This Covered, Digital Spy

Kuva: Walt Disney/Marvel Studios/ Guardians of the Galaxy Vol. 2, 2017

R. Isoviita 17.12.2018 klo 22:31

Kolmas Ihmeotukset-leffa viivästynee

Ei ehdikään ensi-iltaan vielä 2020?

Ghostbusters-näyttelijä toiveikkaana jatko-osan roolituksen suhteen

Uusi Haamujengi-raina tulossa 2020.

Glass ensi-illassa: Leffantekijä laittoi itsensä likoon

Miljoonia omasta pussista.

Klassikkoleffan uusi versio jäihin?

Disney-leffa menetti jälleen ohjaajan.

Ant-Man-ohjaaja paljasti, millainen hänen Fantastic Four -leffansa olisi ollut

Ihmenelosten elokuvalliset seikkailut eivät ole isoja kehuja keränneet.