Guardians of the Galaxy Vol. 3:n käsikirjoituksesta uutta tietoa

Star-Lordin, Rocketin ja kumppanien kolmas yhteinen seikkailu on edelleen kuin limbossa. Käsikirjoittaja-ohjaaja James Gunnin erottamisen jälkeen uuden ohjaajan etsiminen on viivästyttänyt tuotantoa kunnolla. Hänen käsikirjoituksensa Guardians of the Galaxy Vol. 3:a varten tuli raportoidusti valmiiksi ennen Gunnin erottamista, ja nyt siitä tihkuu uutta tietoa.

Slash Film -sivuston toimittaja Peter Sciretta vihjasi sosiaalisessa mediassa keskustelleensa useammankin henkilön kanssa Gunnin käsikirjoituksesta, jonka nämä olivat päässeet lukemaan.

- He kertoivat minulle sen saaneet heidät kyyneliin, Scrietta kuvaili päivityksessään.

Käsikirjoituksen tarkempaa sisältöä hän ei halua kertoa tai kykene paljastamaan. Guardians of the Galaxy -hahmojen tarinan kääntyminen koskettavammaksi ei kuitenkaan olisi suuri yllätys. Nähdäänkö Gunnin käsikirjoitusta valmiina elokuvana, on kuitenkin edelleen epävarmaa. Ohjaajan etsinnän ollessa vielä käynnissä, saattaa elokuva saapua valkokankaille aikaisintaan vuonna 2021.

Lähteet: We Got This Covered, Digital Spy

Kuva: Walt Disney/Marvel Studios/ Guardians of the Galaxy Vol. 2, 2017

R. Isoviita 17.12.2018 klo 22:31

Bradley Cooper ja Guillermo del Toro yhteistyöhön?

Leonardo DiCaprion nimi liitettiin aiemmin samaan leffaan.

Ridley Scottin Gladiator 2 - tämä leffasta tiedetään nyt

Käsikirjoittaminen on käynnissä.

Pyysikö tätä joku: Spice Girls -elokuva tekeillä

Ysäritähdet mukana.

Marvelin Loki-sarjasta ensimmäinen kuva julki

Tom Hiddlestonin uumoillaan olevan TV-sarjassa mukana.

Marvelin tulevat elokuvat: Mukana Ihmeneloset vai X-Men-hahmot?

Studio tekee suunnitelmia 3-4 vuotta eteenpäin.