Batmanin viittaa sovitettiin myös Jason Momoan harteille

Batmanin roolissa on nähty tähän mennessä jo monia kasvoja, mutta viittasankarin panssariin ei ole tullut pahempia lommoja kehnommastakaan performanssista. Tällä haavaa hahmon seuraavasta ei esittäjästä ole edelleenkään varmuutta - ehkä roolissa nähdään Noah Centineo, ehkä sittenkin Ben Affleck. Runsaan parin viikon päästä myös Suomen valkokankailla Aquamanina nähtävä Jason Momoa oli yksi Batmaniksi ehdolla olleista.

Hän kertoo olleensa hyvin epäileväinen sen suhteen, että lopulta saisi osan. Hän ei edes olisi halunnut koe-esiintyä, sillä niin moni muukin ole hakemassa samaa roolia. Niinpä hän heitti lopulta koko koe-esiintymisensä läskiksi.

- Minä vain teeskentelin, että Batman olisi kuollut jollain kujalla ja yritin näytellä häntä kuin olisin ollut tosi kurjassa jamassa ja ihan lopussa, tehnyt väärin ja ettei hänellä ollut mitään pelkoa antaa turpiin ihan kunnon kavereille. [Olin] kuin sellainen henkilö, joka hyppäisi kielekkeeltä ja siinä pudotessaan kehittelisi mielessään, mitä tekisimme, Momoa selittää.

Momoan riehumisella oli lopulta positiivinen vaikutuksensa. Häntä oli harkittu myös roiston rooliin, mutta tuottaja-ohjaaja Zack Snyder ilmoitti hänelle vähän myöhemmin, että hänet haluttiin näyttelemään erityisesti sankarihahmo Aquamania.

Lähde: We Got This Covered, Express

Kuva: Warner Bros./Aquaman, 2018

R. Isoviita 03.12.2018 klo 14:06

Prinssille morsian 2 – tuoreita kuvia julki

Eddie Murphyn Akeemin lisäksi uusia hahmoja mukana.

Suuryhtiöiden kiista Spider-Manista: hyvät ja huonot puolet

Sony on tiedottanut neuvottelujen tilasta.

Matrix saa jatkoa, mutta miksi Laurence Fishburne ei ole ehkä mukana?

Keanu Reeves ja Carrie-Anne Moss uusivat roolinsa.

Arvaatko, kuka Downton Abbey -tähti harkitsi paluutaan pisimpään?

Elokuva jatkaa sarjan vaiheita syyskuussa.