Kolmas Sinkkuelämää-leffa olisi sisältänyt merkittävän kuoleman

21.11.2018 12:07

Osaa suurta yleisöä on ehkä huojentanut tieto, ettei kolmatta Sinkkuelämää-elokuvaa ole tulossa. Elokuvasta huhuttiin pitkään vuosina 2008 ja 2010 valmistuneiden kahden aiemman leffan jälkeen, mutta TV-sarjasta tutun näyttelijänelikon brittivahvistus Kim Cattrall ei halunnut olla mukana enää kolmannessa Sinkkuelämää-leffassa. Sen käsikirjoituksesta on nyt vuotanut julkisuuteen uutta.

Leffasarjan päätöksen oli tarkoitus sisältää yhden merkittävän hahmon kuolema. Henkeään ei olisi heittänyt niin Sarah Jessica Parkerin esittämä Carrie kuin Cattrallin tutuksi tekemä Samanthakaan, vaan Mr. Big eli Carrien suuri rakkaus. Chris Nothin näyttelemän hahmon oli tarkoitus saada sydänkohtaus elokuvan alkupuolella.

Toisin kuin Cattrall, Noth olisi suostunut palaamaan vanhaan rooliinsa. Noth kuitenkin myöntää, etteivät aiemmat sarjan elokuvat olleet suuresti hänen makuunsa.

– Inhoan korniutta. […] Inhosin sitä, että jouduin sanomaan: ”No, tällä kertaa annan sinulle isomman timanttisormuksen.” Minä vain inhoan sitä muka loistavaa paskaa ja tuumasin, että se oli todella tunteellista ja yliromanttista ilman mitään kosketusta todellisuuteen, näyttelijä paljasti hiljattain haastattelussaan.

Lähteet: The Guardian, Vulture

Kuva: Warner Bros./Sex and the City – Sinkkuelämää 2, 2010