Tässä syy, miksi Julia Robertsia ei enää nähdä romanttisissa komedioissa

23.10.2018 22:25

Viimeistään Pretty Womanin ansiosta nimeksi kaikkien huulille noussut Julia Roberts oli koko 1990-luvun kysytty näyttelijä romanttisiin komedioihin. Vuonna 1999 myös Pretty Woman -näyttelijäparinsa Richard Geren kanssa uudelleen yhtä lajityypin elokuvista tähdittänyt Roberts on sittemmin kuitenkin pyrkinyt muuhun suuntaan.

Näyttelijä on toki jo viisikymppinen, mutta hän toteaa ET Onlinen haastattelussa, ettei ikä ole syy sille, miksi häntä nähdään yhä harvemmin romanttisten komedioiden tähtenä. Robertsin sanojen tueksi myös löytyy useampia leffoja, kuten häntä vanhempien Pierce Brosnanin ja Emma Thompsonin The Love Punch tai Tommy Lee Jonesin ja Meryl Streepin Lemmenlomalla.

– Urallani oli aika, jolloin ihmiset ajattelivat minun tekevän romanttista komediaa, joita rakastin […], mutta joskus ne eivät vain toimi, kun saavuttaa tietyn elämänkokemuksen, Roberts toteaa.

Hän ei silti sulje täysin pois mahdollisuutta näytellä tällaisessa komediassa vaikkapa sen päähenkilön äitiä. Tänä vuonna Robertsilta on kuitenkin nähty aivan muuta, ja tuoreimpana hänen filmografiassaan on päärooli jännityssarjassa Homecoming. Sarja pyörähtää käyntiin Amazon Prime -suoratoistopalvelussa ensi kuussa.

Lähde: ET

Kuva: Walt Disney Studios/Money Monster, 2016