Russo-veljesten mysteerikuva juhlistaa Avengers-kuvausten päättymistä

13.10.2018 17:48

Avengers 4 -supersankariseikkailun kuvaukset ovat päättyneet. Russon ohjaajaveljekset ilmoittivat asiasta tuoreeltaan eilen sosiaalisessa mediassa. He myös julkaisivat sen kunniaksi kuvan kulisseista.

Marvel-sarjakuvaleffojen yllä pidetään paksua salaisuuksien verhoa aina elokuvien ensi-iltaan asti. Russotkaan eivät ole hiiskuneet kovin paljoa tulevasta, vaikka he ovat julkaisseet kuvausten aikana joitakin kuvia fanikunnan iloksi tai ihmetykseksi. Aiemmista julkaisuistaan tutuksi käyneellä tyylillään veljekset eivät tälläkään kertaa päästä Marvel-faneja helpolla, sillä erittäin kirkkaan kuvan sisällöstä on liki mahdoton saada selkoa.

Voit katsoa itse, mitä mysteerikuvassa on Russojen Twitter-tililtä. Suuren määrän vastauksia saanut postaus ei ole vielä keneltäkään saanut perin uskottavaa selitystä. Joku arvelee kuvassa olevan Iron Manin arkun, toisen mielestä siinä on pelkkä auton etulyhty, mutta useimmat kommentoijista ovat väin yksinkertaisesti äimänä kyseisen mysteerikuvan edessä.

Vielä vailla virallista nimeä oleva Avengers 4 jatkaa joka tapauksessa Marvel-sankarien tarinaa siitä, mihin Avengers: Infinity War sen jätti. Leffa saa ensi-iltansa ensi vuoden toukokuussa.

Lähteet: We Got This Covered, Twitter

Kuva: Marvel Studios/Disney/ Avengers: Infinity War, 2018