Kulttiohjaaja Kevin Smith ei sittenkään tee Marvel-leffaa

Jay ja Silent Bob -duon toinen osapuoli sekä kulttisuosiota nauttivan Tiskirotat-leffan käsikirjoittaja-ohjaaja Kevin Smith (kuvassa) on avautunut uudesta projektistaan. Suureksi sarjakuvafaniksi tunnetun Smithin epäiltiin tekevän mahdollisesti Marvel-universumiin kuuluvaa elokuvaa. Uumoilut ovat johtuneet mm. tiedosta, että Smithillä on työn alla jotakin paljon kalliimpaa kuin koskaan ennen.

Keväällä sairaskohtauksen saanut, mutta siitä jo hyvin toipunut Smith puuhaa mysteeriprojektia, josta hän on aiemmin suostunut paljastamaan vain sen olevan jotain todella suurta. Esim. Marvel-leffasta ei kuitenkaan ilmeisesti ole kyse, eikä myöskään Tähtien sota -aiheisesta rainasta - tämän Smith vahvistaa omassa podcastissaan.

- Voisinpa kertoa teille ja heti kun voin sen tehdä, infoa tulee […], mutta elokuvasta ei ole kyse. Monet tyypit ovat arvelleet sen olevan Marvel-elokuva! Ei kukaan antaisi minulle leffaa tehtäväksi. Ei sitten minkäänlaista. Minulla on vaikeuksia tehdä jopa Jay ja Silent Bob -rebootia. Tämä [projekti] on TV-sarja todella oudossa, ihmeellisessä paikassa, Smith toteaa.

Käsikirjoittaja-ohjaajan työlistalla on useampiakin TV-tuotantoja, kuten Todd McFarlanen luomasta sarjakuvamaailmasta ammentava toimintafantasiasarja Sam and Twitch. Koska näiden tuotantojen nimet ovat vapaasti näkyvillä esim. IMDB-sivustolla, Smith ei viitanne nyt kuitenkaan niihin.

Lähde: SlashFilm

Kuva: Gage Skidmore (2018)

R. Isoviita 13.09.2018 klo 23:03

Disneyn animaatioharvinaisuus löytyi yllättäen

Kadoksissa vuosikymmeniä.

Veteraaninäyttelijä avautui isänsä tylystä kommentista

Michael Douglasin isä kävi katsomassa poikaansa teatterissa.

Miksi haileffojen tekeminen on niin haastavaa?

Megalodon-ohjaaja paljastaa hankaluuden elokuvan kuvauksista.

Sarjakuvantekijä Stan Lee on poissa

Suuri Marvel-nimi oli kuollessaan 95-vuotias.

Ennio Morriconen Tarantino-kommentit johtavat mahdollisesti haasteeseen

Säveltäjälegendan väitettiin haukkuneen ohjaajaa.