Tarantinon uusi projekti saa hyväksynnän Manson-murhien uhrin sisarelta

25.7.2018 13:12

Charles Mansonin kultin surmaaman näyttelijä Sharon Taten (kuvassa) sisar on tarkka siitä, kuinka tätä käsitellään elokuvissa ja sarjoissa. Debra Tate julisti aiemmin tänä vuonna olevansa Quentin Tarantinon tulevaa Once Upon a Time in Hollywood -elokuvaa vastaan. Debra Taten aiemman mielipiteen mukaan mm. Leonardo DiCaprion ja Brad Pittin tähdittämässä leffassa hänen sisarestaan tehdään häikäilemättömästi hyväksikäytön kohde.

People-julkaisun mukaan Debra Tate on kuitenkin sittemmin muuttanut mielensä. Hänen aiempi sanomansa johtui siitä, ettei kukaan Tarantinon projektissa mukana oleva ollut ottanut häneen yhteyttä, vaikka hän hallinnoi kaikkia sisareensa liittyviä sopimusasioita. Debra Tatea arvelutti se tapa, miten väkivaltaisista elokuvistaan tunnettu Quentin Tarantino toisi rankat murhat valkokankaalle. Nyt Tarantino on kuitenkin puhunut hänen kanssaan itse.

– Olen tyytyväinen, että hän oli yhteydessä. Minusta se osoitti arvostusta ja ymmärrystä […]. Minulla on korkeat odotukset tämän projektin suhteen, Debra Tate kuvailee nykyisiä tuntojaan ja antaa siten hyväksyntänsä Tarantinon tekemisille.

Lähteet: People, Deadline, Vulture

Kuva: 20th Century Fox