Bill Murray ja Adam Driver zombieleffaan

Siitä on jo liki kymmenen vuotta, kun Bill Murray nähtiin hupaisassa cameo-roolissa elävien kuolleiden joukossa kauhukomediassa Zombieland. Murray tekee nyt paluuta zombieteeman pariin, mutta tällä kertaa indie-piireistä tutun ohjaaja ja käsikirjoittaja Jim Jarmuschin kanssa. Mukana on myös muita nimekkäitä näyttelijöitä.

Jarmuschille ja Murraylle tämä ei ole ensimmäinen yhteinen työ, sillä Murray esim. näytteli pääosaa ohjaajan vuonna 2005 valmistuneessa draamakomediassa Broken Flowers. Uuden leffan nimi on The Dead Don't Die, mutta paljon sen sisällöstä ei vielä tiedetä. Jarmusch on kuitenkin sivunnut klassisia kauhuhahmoja joitakin vuosia sitten leffassaan Only Lovers Left Alive, jossa Tilda Swinton ja Tom Hiddleston tulkitsivat kahta vampyyriä.

- Jim Jarmusch on kirjoittanut zombiekäsikirjoituksen, mikä on niin hauska ja siinä on mukana mahtavia näyttelijöitä… Sitä kuvataan nyt kesällä. Ja minä en näyttele elävää kuollutta, Murray summaa tulevaa.

Elokuvan näyttelijäkaartiin on kiinnitetty myös Adam Driver, Chloë Sevigny ja Selena Gomez. Sen ensi-illan odotetaan olevan ensi vuonna.

Lähde: IndieWire

Kuva: Focus Features/ Broken Flowers, 2005

R. Isoviita 13.07.2018 klo 19:29

Ghostbusters 3: Lisää tuttuja kasvoja mukaan

Alkuperäisten Haamujengi-leffojen starat remmiin.

Amityvillen kauhutalosta uusi elokuva

Donnie Darko -tuottaja ohjaa.

Justin Bieber haastoi Tom Cruisen vapaaottelukehään

Lopputulos ei suuresti yllätä.

Bradley Cooper ja Guillermo del Toro yhteistyöhön?

Leonardo DiCaprion nimi liitettiin aiemmin samaan leffaan.