Tarantinon uutuudessa on mukana joukko tähtiä – mutta yksi puuttuu

Quentin Tarantinon odotettu Once Upon a Time in Hollywood alkaa vähitellen muotoutua. Elokuvan uusimmat näyttelijäkiinnitykset ovat Isänmaan puolesta- ja Billions-sarjoista tunnettu Damian Lewis ja todellinen yllätysnimi Al Pacino. Vaikka leffassa esiintyy myös joukko tuttuja Tarantino-tähtiä, yksi kuitenkin puuttuu.

Samoin kuin Brad Pitt, Leonardo DiCaprio, Tim Roth ja Kurt Russell, myös Samuel L. Jackson omaa historiaa Tarantinon kanssa. Nyt näyttää kuitenkin siltä, ettei Jackson ole liittymässä kyseisen joukon jatkoksi Once Upon a Time in Hollywoodin näyttelijäksi. Jacksonin omien sanojen mukaan hän on kiinni Marvel-tuotannossa.

- Olen tehnyt Captain Marvelia. Olen eristyksissä. Minulla ei ole mitään hajua [Tarantinon elokuvasta] - en vain ole kuullut hänen puoleltaan mitään, Jackson kommentoi asiaa CinemaBlendille.

Koska Tarantinon tosipohjaisen rikoselokuvan kuvausten on tarkoitus alkaa jo nyt kesällä, Jacksonin kiinnittäminen mukaan näyttää mahdottomalta. Elokuvan ensi-ilta on ensi vuonna.

Lähde: CinemaBlend, Variety

Kuva: Sony/Columbia/Django Unchained, 2012

R. Isoviita 08.06.2018 klo 12:53

Näyttelijälegendan tytär tylynä elämäkertaelokuvasta

Takavuosien suurtähti Judy Garlandia näyttelee uutuuselokuvassa Renée Zellweger.

Cumberbatch ja Dinklage Monty Python -komediaan

Kuningas Arthur ratsastaa jälleen.

GOT-tähti mukaan Taika Waititin Hitler-komediaan

Tummanpuhuva satiiri.

Jamie Lee Curtis avautui: Halloweenia tehtiin rahan takia

Uusi leffa tulossa, mutta tällä kertaa sarjan aloittanut John Carpenter on itse mukana.