Tarantinon uutuudessa on mukana joukko tähtiä – mutta yksi puuttuu

Quentin Tarantinon odotettu Once Upon a Time in Hollywood alkaa vähitellen muotoutua. Elokuvan uusimmat näyttelijäkiinnitykset ovat Isänmaan puolesta- ja Billions-sarjoista tunnettu Damian Lewis ja todellinen yllätysnimi Al Pacino. Vaikka leffassa esiintyy myös joukko tuttuja Tarantino-tähtiä, yksi kuitenkin puuttuu.

Samoin kuin Brad Pitt, Leonardo DiCaprio, Tim Roth ja Kurt Russell, myös Samuel L. Jackson omaa historiaa Tarantinon kanssa. Nyt näyttää kuitenkin siltä, ettei Jackson ole liittymässä kyseisen joukon jatkoksi Once Upon a Time in Hollywoodin näyttelijäksi. Jacksonin omien sanojen mukaan hän on kiinni Marvel-tuotannossa.

- Olen tehnyt Captain Marvelia. Olen eristyksissä. Minulla ei ole mitään hajua [Tarantinon elokuvasta] - en vain ole kuullut hänen puoleltaan mitään, Jackson kommentoi asiaa CinemaBlendille.

Koska Tarantinon tosipohjaisen rikoselokuvan kuvausten on tarkoitus alkaa jo nyt kesällä, Jacksonin kiinnittäminen mukaan näyttää mahdottomalta. Elokuvan ensi-ilta on ensi vuonna.

Lähde: CinemaBlend, Variety

Kuva: Sony/Columbia/Django Unchained, 2012

R. Isoviita 08.06.2018 klo 12:53

Denzel Washington yllätti: ei ole saanut roolitarjousta

Mielenkiintoa genreä kohtaan.

Muistatko umpisurkean Catwoman-leffan? Sille olisi ollut vaihtoehto

Suunnitelmissa oli elokuva, jossa Michelle Pfeiffer olisi palannut rooliin.

Nicolas Cage näyttelee Hämähäkkimiestä

Näyttelijä tekee hatunnoston edesmenneille kollegoilleen.

Toinen Simpsonit-elokuva jälleen tapetilla

Disneyn ja FOXin sopimus taustalla.

Blues Brothers -komedioistakin tuttu laulajatähti vakavasti sairas

Soulin kuningatar perui aiemmin konserttejaan.