Tarantinon uutuudessa on mukana joukko tähtiä – mutta yksi puuttuu

Quentin Tarantinon odotettu Once Upon a Time in Hollywood alkaa vähitellen muotoutua. Elokuvan uusimmat näyttelijäkiinnitykset ovat Isänmaan puolesta- ja Billions-sarjoista tunnettu Damian Lewis ja todellinen yllätysnimi Al Pacino. Vaikka leffassa esiintyy myös joukko tuttuja Tarantino-tähtiä, yksi kuitenkin puuttuu.

Samoin kuin Brad Pitt, Leonardo DiCaprio, Tim Roth ja Kurt Russell, myös Samuel L. Jackson omaa historiaa Tarantinon kanssa. Nyt näyttää kuitenkin siltä, ettei Jackson ole liittymässä kyseisen joukon jatkoksi Once Upon a Time in Hollywoodin näyttelijäksi. Jacksonin omien sanojen mukaan hän on kiinni Marvel-tuotannossa.

- Olen tehnyt Captain Marvelia. Olen eristyksissä. Minulla ei ole mitään hajua [Tarantinon elokuvasta] - en vain ole kuullut hänen puoleltaan mitään, Jackson kommentoi asiaa CinemaBlendille.

Koska Tarantinon tosipohjaisen rikoselokuvan kuvausten on tarkoitus alkaa jo nyt kesällä, Jacksonin kiinnittäminen mukaan näyttää mahdottomalta. Elokuvan ensi-ilta on ensi vuonna.

Lähde: CinemaBlend, Variety

Kuva: Sony/Columbia/Django Unchained, 2012

R. Isoviita 08.06.2018 klo 12:53

Kolmas Ihmeotukset-leffa viivästynee

Ei ehdikään ensi-iltaan vielä 2020?

Ghostbusters-näyttelijä toiveikkaana jatko-osan roolituksen suhteen

Uusi Haamujengi-raina tulossa 2020.

Glass ensi-illassa: Leffantekijä laittoi itsensä likoon

Miljoonia omasta pussista.

Klassikkoleffan uusi versio jäihin?

Disney-leffa menetti jälleen ohjaajan.

Ant-Man-ohjaaja paljasti, millainen hänen Fantastic Four -leffansa olisi ollut

Ihmenelosten elokuvalliset seikkailut eivät ole isoja kehuja keränneet.