Jurassic World 3 on tulossa

23.2.2018 23:03

Jurassic Park -elokuvien sarjaa jatkava Jurassic World -leffojen toinen osa ei ole vielä ehtinyt edes ensi-iltaan, mutta samaan todellisuuteen sijoittuva Jurassic World 3 on jo suunnitteilla. Kakkososa, Jurassic World: Kaatunut valtakunta, on herättänyt jo sen verran hyvää ennakkohytinää, että tuotantoyhtiö Universal haluaa jatkaa leffasarjaa.

Tähän päivään modernin tieteen avulla elvytetyn dinosauruskannan ja ihmisten kohtaamisista laatii uutta käsikirjoitusta Jurassic Worldista asti sarjan parissa töitä paiskinut Colin Trevorrow. Hänen lisäkseen käsikirjoituksen kanssa työskentelee Emily Carmichael, joka on kirjoittanut myös ensi kuussa Suomeenkin rantautuvaa Pacific Rim: Kapina -tieteistoimintaelokuvaa.

Trevorrow on jo etukäteen suitsuttanut leffasarjan kakkososaa jännittäväksi ja kauniiksi. Itse hän lupaa tuoda kolmanteen osaan käsikirjoittajakumppaninsa kanssa ”uuden tunteen tason”, mutta jättää paljastamatta enempää suunnitelmistaan. Näillä näkymin Jurassic World 3:n ensi-ilta on luvassa kesäkaudella 2021.

Lähteet: IGN, CinemaBlend

Kuva: Universal/Jurassic World: Fallen Kingdom, 2018