Nyt on kovat puheet: Gerard Butler vertaa tulevaa leffaansa Loganiin

19.1.2018 18:30

Näyttelijä Gerard Butler on antanut vihiä tähdittämänsä leffasarjan seuraavasta osasta. Skottitähden Has Fallen -leffasarja, joka alkoi Olympos on valloitettu -rainasta vuonna 2013 tarjoaa toimintaa ja jännitystä. Butlerin sanojen perusteella leffasarjan uusi jatko-osa on suorastaan huikea, mikä on kova tavoite elokuvalle, jonka edeltävät osat ovat saaneet esim. IMDB-sivustolla 6,5 ja 5,9 tähteä kymmenestä ja Leffatykissäkin vain 2,9 ja 2,5 tähteä viidestä.

300-leffan pyykkilautavatsaisena kuningas Leonidaksena maailmantähteyteen kohonnut Butler kertoo Angel Has Fallen -nimellä kulkevasta jatko-osasta näin:

– Se on enemmän kuin Takaa-ajettu. Se on meidän versiomme Loganista, sitä mitä [Logan] oli Wolverinelle, tämä on tälle [hahmolle].

Butlerin Has Fallen -leffoissa näyttelemä agentti Mike Banning on nähty pelastamassa Valkoista taloa terroristeilta ja sen jälkeen Lontoossa estämässä salamurhajuonta. Elokuvasarjan kolmas osa paljolti stunttien parissa työskennelleen Ric Roman Waugh’n (mm. Snitch) ohjaus ja se keskittyy ennakkotietojen mukaan kriisiin, joka syntyy Yhdysvaltain presidentin lentokoneen jouduttua terroristi-iskun kohteeksi. Angel Has Fallenin kuvausten on määrä käynnistyä pian, mutta elokuva valmistunee vasta ensi vuodeksi.

Lähteet: ScreenRant, CinemaBlend, Den of Geek

Kuva: Nordisk Film/Olympos on valloitettu, 2013