Netflix paljasti käyttäjänsä katsoneen yhtä leffaa jopa satoja kertoja vuodessa

Hyvää elokuvaa katsoo mielikseen uudelleen ja uudelleen, mutta kuinka monta kertaa itse jaksaisit katsoa saman rainan ja millä aikavälillä? Netflix kerää käyttäjistään tilastotietoja mm. suositellakseen heille uutta katsottavaa. Tässä yhteydessä palvelulle paljastui, että eräs sen käyttäjistä on kuluneen vuoden aikana pyörittänyt samaa elokuvaa hurjan määrän.

Aivan ns. yhtä soittoa samaa leffaa ei ole katsottu, sillä tilaston mukaan käyttäjä on toistanut sitä "vain" 352 kertaa vuoden sisällä. Lukema tarkoittaa kuitenkin sitä, että nimettömänä pidetty leffafani on nähnyt tuon elokuvan ainakin kerran päivässä. Kyseessä on Disneyn kilpailijan, DreamWorks Animationin leffasarjaan lukeutuva Madagascar 3, jota pääosittavat hauskat eläinhahmot leijonasta kirahviin.

Netflix ei ole kertonut, onko Madagascar 3:sta innostunut katsoja kenties lapsi vai aikuinen. Näin ollen katsojan halu nähdä uudelleen juuri tämä leffa näin usein on täysin arvailujen varassa.

Lähde: News.com.au

Kuva: Paramount/DreamWorks/Madagascar 3, 2012

R. Isoviita 01.12.2017 klo 22:19

Cate Blanchett puolustaa kiisteltyjä näyttelijävalintoja

Voiko transseksuaalia esittää vain transseksuaalinen näyttelijä?

Jos Aquaman-leffa on huono, tässä ei ainakaan ole syy

Ohjaaja vastasi palautteeseen.

Bruce Willisin ja Adrien Brodyn tähdittämän sotaleffan ensi-ilta peruttiin yllättäen

Taustalla kiinalaisnäyttelijättären katoamiseen liittyvät syyt.

Sylvester Stallone jälleen supersankarielokuvaan

Näyttelijän uusi tuotantoyhtiö haalii projekteja.

Leffajulisteen hinta kipusi miljoonaan

Muumio kaupan.