Netflix paljasti käyttäjänsä katsoneen yhtä leffaa jopa satoja kertoja vuodessa

Hyvää elokuvaa katsoo mielikseen uudelleen ja uudelleen, mutta kuinka monta kertaa itse jaksaisit katsoa saman rainan ja millä aikavälillä? Netflix kerää käyttäjistään tilastotietoja mm. suositellakseen heille uutta katsottavaa. Tässä yhteydessä palvelulle paljastui, että eräs sen käyttäjistä on kuluneen vuoden aikana pyörittänyt samaa elokuvaa hurjan määrän.

Aivan ns. yhtä soittoa samaa leffaa ei ole katsottu, sillä tilaston mukaan käyttäjä on toistanut sitä "vain" 352 kertaa vuoden sisällä. Lukema tarkoittaa kuitenkin sitä, että nimettömänä pidetty leffafani on nähnyt tuon elokuvan ainakin kerran päivässä. Kyseessä on Disneyn kilpailijan, DreamWorks Animationin leffasarjaan lukeutuva Madagascar 3, jota pääosittavat hauskat eläinhahmot leijonasta kirahviin.

Netflix ei ole kertonut, onko Madagascar 3:sta innostunut katsoja kenties lapsi vai aikuinen. Näin ollen katsojan halu nähdä uudelleen juuri tämä leffa näin usein on täysin arvailujen varassa.

Lähde: News.com.au

Kuva: Paramount/DreamWorks/Madagascar 3, 2012

R. Isoviita 01.12.2017 klo 22:19

Simpsonit, Avatar, X-Men – mm. nämä Disney sai ostettuaan kilpailijansa

Iso osa 20th Century Foxista siirtyy Disneylle muhkeaan hintaan.

George Lucas kertoi mielipiteensä Star Wars: The Last Jedistä

Saagan luoja antoi diplomaattisen vastauksen.

Skandaalin tahraaman Kevin Spaceyn korvannut veteraaninäyttelijä yllättäen palkintoehdokkaaksi

Yli 80-vuotias Christopher Plummer joutui hyppäämään Spaceyn tilalle pienellä varoitusajalla.