Rambo tehdään uudelleen

19.5.2017 17:53

Sylvester Stallonen ikoninen roolityö John Rambona hakee vertaistaan. Stallone nähtiin kyseisen taistelijan osassa viimeksi vuonna 2008. Nyt hahmo tekee paluuta, mutta ilman alkuperäistä esittäjäänsä.

Rambon paluu on vireillä tällä kertaa Bollywoodissa. Hindiksi puhutuissa intialaistuotannoissa kuluvalla vuosikymmenellä näkyvästi jalansijaa saanut näyttelijä ja kamppailulajitaituri Tiger Shroff astuu leffan päärooliin. 27-vuotias Shroff on nähty aiemmin mm. toimintaleffassa Heropanti ja miljardeja lippuluukuilla tahkonneessa rainassa Baaghi, jossa hän niin ikään esitteli taekwondo-taitojaan.

Indian Todayn mukaan Sylvester Stallone on toivottanut hankkeelle onnea. Shroff puolestaan on ollut erittäin otettu valinnastaan kuulun hahmon näyttelijäksi.

– Kamppailulajiammattilaiselle ja lapsuudesta asti isosti toimintaleffoja fanittaneelle tämä kaikki tuntuu hyvin surrealistiselta, ja olen kiitollinen tästä mahdollisuudesta. En millään tavoin usko voivani syrjäyttää legendaarista Sylvester Stallonea, mutta tunnen kuitenkin valmistautuneeni tällaiseen lapsuudesta asti, Shroff toteaa.

Uusi Rambon-versiointi seuraa intialaisen eliittisotilasjoukon viimeisen eloonjääneen kotiinpaluuta, joka ei suju ongelmitta, kuten ei sujunut alkuperäisenkään Rambon kotiinpaluu Vietnamin taistelukentiltä. Elokuva on herättänyt jo valtavan kiinnostuksen kotimaassaan. Sen ensi-ilta on tähdätty ensi vuoden loppupuolelle. THR:n sivulla on julkaistu vertailukuvat Stallonesta ja Shroffista.

Lähteet: THR, Times of India, India Today

Kuva: Yoni S. Hamenahem/ Taistelija