Deadpool 2 voisi yhä saada riveihinsä myös Hugh Jackmanin

27.3.2017 06:11

Hugh Jackmanin tie Wolverinena on virallisesti ohi, tai näin mies on ainakin itse halunnut Logan-elokuvan myötä sanoa. Wolverinea on silti kaipailtu seuraavaan Deadpool-elokuvaan, ikään kuin paikkaamaan sitä kompurointia, mikä tapahtui ahmamiehen ja punapukuisen taistelijan viimeksi kohdatessa leffassa X-Men Origins: Wolverine.

Jackmanin lopettamispäätös luultavasti pitää, mutta Deadpool 2:n tekijöillä saattaa olla käsissään ainakin yksi keino, jolla näyttelijä saataisiin mukaan heidän leffaansa. Viihdejulkaisu THR:n toimittaja on heittänyt haastattelunsa aikana käsikirjoittajille Paul Wernick ja Rhett Reese ajatuksen, että he voisivat lisätä Jackmanin käsikirjoitukseen omana itsenään. Puoliväliin tai hieman jopa sen yli Deadpool 2:n kirjoitusurakan kanssa päässyt kaksikko on ottanut idean mielenkiinnolla vastaan.

– Pidän siitä. Deadpool elää maailmassa, jossa Hugh Jackmankin on, Rhett Reese makustelee ajatusta ja huomauttaa Ryan Reynoldsin näyttelemän sankarin myös niitanneen lehtileikkeen Jackmanin kasvoista omien rujojen kasvojensa peitoksi eräässä ensimmäisen Deadpool-elokuvan kohtauksessa.

Ehdotus ei ole vielä saanut kommenttia Jackmanilta. Deadpool 2 saapuu teattereihin ensi vuonna.

Lähde: THR

Kuva: 20th Century Fox/Deadpool