Onko Jackmanin Wolverine sittenkään tiensä päässä?

12.12.2016 12:55

Deadpool on kiistatta ollut yksi tämän vuoden suosituimmista sarjakuvaelokuvista. Tarkalleen ottaes se pitää TOP10:ssä tällä hetkellä lipputuloillaan sijaa 5, vain pari pykälää Captain America: Civil Warin alapuolella. Jatko-osa Deadpoolille on tulossa varmasti, mutta hahmon näyttelijä haluaa myös jotain muuta.

Ryan Reynolds on ilmaissut, että hän haluaisi tuoda Deadpoolin ja Wolverinen samaan elokuvaan. Ajatus ei ole aivan uusi, sillä hahmot kohtasivat jo Gavin Hoodin ohjaamassa elokuvassa X-Men Origins: Wolverine. Tuota vuoden 2009 toimintapätkää eivät kuitenkaan halua muistella erityisellä lämmöllä niin hahmojen fanit kuin Ryan Reynoldskaan, jonka Wade Wilsonilta leffassa kirjaimellisesti suljettiin suu, kun tästä tuli Deadpool.

Wolverinea X-Men-elokuvissa näyttelevä Hugh Jackman iskee adamantium-kyntensä lopullisesti santaan kevättalvella julkaistavan Logan-leffan myötä. Reynolds uskoo kuitenkin, että Jackman voisi ottaa hänen kanssaan vielä revanssin toisessa X-Men-elokuvassa.

– Mitä meidän tarvitsee tehdä, on vakuuttaa Hugh [tästä ideasta]. Tarvitsen nyt ennen kaikkea internet-ystävieni apua, jotta saamme tämän homman käyntiin, Reynolds toteaa EW:n haastattelussa. Myös ensimmäinen Deadpool-elokuva eteni tuotantoon paljolti verkossa syuntyneen positiivisen pöhinän ansiosta. Kuulevatko fanit Reynoldsin toivetta tällä erää ja saako se tarvittavan metelin aikaiseksi, tuo jää nähtäväksi.

Lähteet: EW, SlashFilm, Box Office Mojo

Kuva: 20th Century Fox/Logan