Lindsay Lohan kipuaa kanjonien syvyyksistä

21.1.2014 22:23

Lindsay Lohan on ilahduttanut (?) maailmaa ilmoittamalla tekevänsä jälleen uutta elokuvaa. Entinen lapsitähti, jonka viime vuodet ovat erinäisine sekoiluineen olleet lähinnä yhtä alamäkeä, kohtasi tuoreimman elokuvansa (The Canyons) osalta sellaisen murskakritiikin vyöryn, ettei Lohanin ehkä odotettu kampeavan itseään näin pian uudelleen jaloilleen. Nyt Utahissa käynnissä oleva Sundance Film Festival -tapahtuma sai kuitenkin toimia Lohanin tiedotustilaisuuden näyttämönä, kun Perjantai on pahin -näyttelijätär kertoi uudesta projektistaan.

Lohan tiedotti The Wrapin ja Huffington Postin mukaan uuden elokuvansa nimen olevan Inconceivable (suom. mahdoton, käsittämätön). Se on psykologinen trilleri naisesta, joka on kadottanut jotakin ja pyrkii saamaan kadottamansa takaisin. Lohan, joka kehui pystyvänsä eläytymään kyseiseen rooliin läheisesti, toivoi vastanäyttelijäkseen mm. American Horror Story -sarjassa loistanutta Jessica Langea. Toisin kuin parjatun The Canyonsin kohdalla kävi, ainakaan tähän projektiin ei vielä ole sentään kiinnitetty yhtään aikuisviihdetähteä Lohanin rinnalle, mutta mitä tahansa saattaa tapahtua ennen maaliskuussa alkavia kuvauksia.

Inconceivable esiteltiin tiedotustilaisuudessa sanankääntein, joita voisi kuvata kunnianhimoisiksi ja myyviksi, vaikka kyseessä on selvästi tavanomaista Hollywood-tasoa pienemmän budjetin tuotanto. Lindsay Lohanin kanssa tilaisuutta johtanut tuottaja Randall Emmett (mm. Rambo) luonnehti näyttelijätärtä yhdeksi tämän ikäpolven suurimmista. Hän paljasti myös, että Lohan, joka on niin ikään yksi elokuvan tuottajista, oli löytänyt itse Inconceivablen käsikirjoituksen ja toiminut koko projektin primus motorina. Näin ollen yritteliäisyyden puutteesta näyttelijätärtä tuskin voi moittia.

Kuva: © Glenn Francis, www.PacificProDigital.com