Oletko nähnyt tämän miehen?

15.11.2013 10:43

Jos olet nähnyt kuvan miehen vuoden 1984 jälkeen esim. kassajonossa, taksitolpalla tai mökkirannassa: Onneksi olkoon, voit silminnäkijänä todistaa taiteilija Andy Kaufmanin olevan elossa! Virallisen tiedon mukaan kyseinen amerikkalaiskoomikko menehtyi tuona vuonna keuhkosyöpään vain 35-vuotiaana, mutta erikoislaatuisesta huumoristaan tunnetun Kaufmanin on myös väitetty yhä olevan hengissä. Kyseinen legenda sai uutta pontta maanantaina järjestetyissä Andy Kaufman -palkintojuhlissa.

The Hollywood Reporter raportoi tuoreeltaan, että juhlallisuuksissa näyttäytyi Andy Kaufmanin tyttäreksi esittäytynyt 24-vuotias nainen. Kuten TMZ-sivuston video paljastaa, muutama vuosi koomikon virallisen kuolinpäivän jälkeen syntynyt neitokainen esiintyi Kaufmanin Michael-veljen seurassa ja kertoi koomikkolegendan elelevän nykyään kaikessa rauhassa koti-isänä. Aktiivivuosinaan mm. Taxi-sitcomin leppoisana Latkana ja häiriköivänä laulajatähti Tony Cliftonina esiintynyt Kaufman ei itse saapunut paikalle, mutta Michael Kaufman muistutti veljensä suunnitelleen kuolemansa lavastamista.

Tässä vaiheessa ei kuitenkaan kannata vielä hurrata, sillä koomikon tyttärenä esiintynyt nainen paljastui eilen The Smoking Gun -sivuston puolesta näyttelijä Alexandra Tatarskyksi. Sivusto väittää Michael Kaufmanin pestanneen Tatarskyn esiintymään veljentyttärenään. CNN:n haastattelussa Michael Kaufman väittää silti uskoneensa naisen olleen, mitä tämä väitti. Oli Andy Kaufman elossa tai ei, koko temppu vastaa täysin hänen huumorityyliään. Villeimpien skenaarioiden kehittäjät ovatkin jo päätelleet koomikkolegendan palkanneen Tatarskyn vedättämään sekä veljeään että yleisöä, saadakseen kaikki yhtä ymmälleen kuin 30 vuotta sitten.

Kuva: Z.E