Poikani on ihmissusi, mutta se on vain normaalia

16.10.2012 18:29

Eilen uutistoimisto Reuters kertoi Chanelin palkanneen Brad Pittin ensimmäiseksi miespuoliseksi mainoskasvoksi legendaariselle tuoksulle nr. 5. Seksikkäimpien miestähtien listalla jo vuositolkulla roikkuneen Pittin kommentti Chanelin kampanjasta kuuluu: ”Se menee ylitse tunteen tai kauneuden tiivistelmän herättääkseen ajattoman: naisen hengen.” Täysin erilaisissa tunnelmissa ollaan NBC:n uusvanhassa komediasarjassa Mockinbird Lane.

Klassikkosarja Me hirviöihin perustuva Mockinbird Lane on Deadline.com:in mukaan ollut NBC:n suunnitelmissa ja useamman vuoden. Koomisesti kauhuperheen arjesta kertovan Mockinbird Lanen miehitys on lupaava: sarjan on kehittänyt fantasiaa ja salapoliisityötä yhdistelleestä Pushing Daisiestä tunnettu Bryan Fuller, kauhuperheen äitinä nähdään Portia de Rossi (Ally McBeal), isänä puolestaan Jerry O’Connell (Yli synkän virran) ja isoisä Sam Draculan osassa melskaa brittikoomikko Eddie Izzard (Petolliset).

Rapakon takana yleisö pääsee makustelemaan uuden sarjan pilottia verkkosivusto Shock Till You Dropin mukaan jo tämän kuun 26. päivä, eli sopivasti Halloweenin alla. Pilotin ohjauksesta vastaa X-Men-elokuvienkin puikoissa ollut Bryan Singer. Leffatykin uutistoimituksen suomalaiskanaville tekemän kyselyn mukaan ei vielä ole tietoa, nähdäänkö Mockinbird Lanea meillä ja milloin. NBC:n komediasarjoja Suomessa ovat aiemmin esittäneet mm. MTV3 ja Sub.

Katso sarjan promovideo tästä.

Kuva: NBC