Kick-Ass 2 ja Jim Carrey löysivät toisensa

Katsojan hyvin syvälle poliittisen epäkorrektiuden alueelle vieneen supersankarielokuva Kick-Assin jatko-osa on etenemässä hyvää vauhtia. Itse asiassa niin hyvää, että leffaa aloitetaan kuvaamaan jo tällä viikolla. Kesän mittaan ykkösosan tähdet Aaron Johnson, Chloe Grace Moretz ja Christopher Mintz-Plasse ovat uusineet sopimuksensa jatko-osaa varten. Nyt tuotannon asettuessa kalkkiviivoille ovat tekijät virallisesti vahvistaneet huhut, joiden mukaan Jim Carrey liittyy elokuvaan. Kuminaamarooleista muistettavan Carreyn hahmo eversti Stripes kerää supersankareita saman katon alle omaan palvelukseensa.

Supersankaritarinoille irvailua, brutaalia väkivaltaa ja tiukkaa toimintaa yhdistänyt Kick-Ass (2010) perustui Mark Millarin ja John Romita Jr:n luomaan samannimiseen sarjakuvaan. Ykkösosan ohjannut Matthew Vaughn jättää tällä kertaa ohjausvastuun Jeff Wadlowille. Vaughn ja Wadlow ovat yhdessä kirjoittaneet nimellä Kick-Ass 2: Balls to the Wall kulkevan jatko-osan käsikirjoituksen. Elokuvaa odotellaan teattereihin kesällä 2013.

Ilkka Hemmilä 05.09.2012 klo 15:23

Scorseselta kysyttiin naisten asemasta elokuvissaan – ohjaajalegenda tuskastui

The Irishman-ohjaaja on viime aikoina ollut kohun kohteena myös Marvel-kommentistaan.

Jokerin vanavedessä: studio harkitsee erilaista Teräsmies-leffaa

Lisää DC-tarinoita valkokankaille.

Iso teatteriketju järjestää Star Wars -maratonin, joka todella kysyy kuntoa

Jää silti kakkoseksi Marvel-putkelle.

Netflix perui Oscar-palkitun ohjaajan leffan – kuvausten piti alkaa ensi viikolla

Leffan oli tarkoitus perustua menestyskirjailija Knausgårdin elämään.

Jeremy Renner vastasi julkisuudessa esitettyihin koviin väittämiin

Näyttelijä on ollut ison ryöpytyksen keskellä.