Kick-Ass 2 ja Jim Carrey löysivät toisensa

Katsojan hyvin syvälle poliittisen epäkorrektiuden alueelle vieneen supersankarielokuva Kick-Assin jatko-osa on etenemässä hyvää vauhtia. Itse asiassa niin hyvää, että leffaa aloitetaan kuvaamaan jo tällä viikolla. Kesän mittaan ykkösosan tähdet Aaron Johnson, Chloe Grace Moretz ja Christopher Mintz-Plasse ovat uusineet sopimuksensa jatko-osaa varten. Nyt tuotannon asettuessa kalkkiviivoille ovat tekijät virallisesti vahvistaneet huhut, joiden mukaan Jim Carrey liittyy elokuvaan. Kuminaamarooleista muistettavan Carreyn hahmo eversti Stripes kerää supersankareita saman katon alle omaan palvelukseensa.

Supersankaritarinoille irvailua, brutaalia väkivaltaa ja tiukkaa toimintaa yhdistänyt Kick-Ass (2010) perustui Mark Millarin ja John Romita Jr:n luomaan samannimiseen sarjakuvaan. Ykkösosan ohjannut Matthew Vaughn jättää tällä kertaa ohjausvastuun Jeff Wadlowille. Vaughn ja Wadlow ovat yhdessä kirjoittaneet nimellä Kick-Ass 2: Balls to the Wall kulkevan jatko-osan käsikirjoituksen. Elokuvaa odotellaan teattereihin kesällä 2013.

Ilkka Hemmilä 05.09.2012 klo 15:23

Ghostbusters 3: Lisää tuttuja kasvoja mukaan

Alkuperäisten Haamujengi-leffojen starat remmiin.

Amityvillen kauhutalosta uusi elokuva

Donnie Darko -tuottaja ohjaa.

Justin Bieber haastoi Tom Cruisen vapaaottelukehään

Lopputulos ei suuresti yllätä.

Bradley Cooper ja Guillermo del Toro yhteistyöhön?

Leonardo DiCaprion nimi liitettiin aiemmin samaan leffaan.

Ridley Scottin Gladiator 2 - tämä leffasta tiedetään nyt

Käsikirjoittaminen on käynnissä.