Telkussa seuraavaksi

American Sniper (2014)

Clint Eastwood
Toiminta Draama

American Sniper. Clint Eastwoodin ohjaama toimintadraama kertoo tositapahtumiin perustuvan tarinan kokeneesta ja palkitusta amerikkalaisesta tarkka-ampujasta Chris Kylesta (Bradley Cooper). Kylesta tulee Irakissa sotasankari. Hänen uskomaton tarkkuutensa taistelukentillä pelastaa lukemattomia henkiä ja hän saa lempinimen Legenda, Kotona hän kuitenkin kohtaa haasteita, on vaikeaa olla hyvä isä ja aviomies. Ohjaus: Clint Eastwood, USA 2014 (128'). Pääosissa: Bradley Cooper, Sienna Miller.

Tänään 21:00

Kommentteja: 26

Lumoava kirous (2013)

Richard LaGravenese
Fantasia Seikkailu Draama

(Beautiful Creatures 2013). Romanttinen fantasiaelokuva kertoo pikkukaupungista pois halajavasta Ethanista (Alden Ehrenreich), joka rakastuu unissa näkemäänsä salaperäiseen uuteen tyttöön, Lenaan (Alice Englert). Yhdessä Ethan ja Lena astuvat maailmaan, jossa yksikään kuolevainen ei ole ennen käynyt ja jossa selviää synkkiä salaisuuksia heidän suvuistaan, historiastaan ja kaupungistaan. Pääosissa: Alden Ehrenreich, Alice Englert, Emma Thompson, Thomas Mann, Jeremy Irons, Viola Davis. Ohjaus: Richard LaGravenese. (118')

Tänään 21:00

Kommentteja: 9

Sinut minä tahdon (1949)

Valentin Vaala
Komedia

(Suomi 1949, 82'). O: Valentin Vaala. N: Hillevi Lagerstam, Tapio Rautavaara, Anni Hämäläinen, Olavi Reimas. Komediallinen kolmiodraama, jonka yksi osapuoli on räjähdysonnettomuudessa sokeutunut insinööri. Mv.

Huomenna 13:10

Sinut minä tahdon rating 1,88

Tarkka arvo: 1.875
Pisteytyksiä: 4
Kommentteja:

Poliisiopisto 4: Korttelipoliisit (1987)

Jim Drake
Komedia

Poliisiopisto 4 - Korttelipoliisit. Amerikkalaisessa toimintakomediassa vanhat tutut tunaripoliisit joutuvat johtajansa käskystä värväämään avukseen innokkaita vapaaehtoisia siviilejä. Jännittävän korttelipoliisiprojektin tarkoituksena on lähentää poliisivoimia ja kansalaisia, mutta kun sekä lainvalvojat että heidän uudet suojattinsa ovat varsinaisia sekopäitä, on hullunmylly valmis. Jääkö sekalaisen sheriffiporukan haaviin ainuttakaan rikollista? Ohjaaja: Jim Drake, USA 1987 (84'). Pääosissa: Steve Guttenberg, Bubba Smith, Leslie Easterbrook, Michael Winslow, David Graf, Tim Kazurinsky, Sharon Stone, Marion Ramsey, G. W. Bailey, Bobcat Goldthwait ja George Gaynes. Skeittikohtauksissa mukana myös Tony Hawk!

Poliisiopisto 4: Korttelipoliisit rating 2,65

Tarkka arvo: 2.654
Arvosteluja: 4
Pisteytyksiä: 335
Kommentteja: 55

Kerro minulle jotain hyvää (2016)

Thea Sharrock
Draama

(Me Before You 2016). Jojo Moyesin menestysromaaniin perustuva romanttinen draamaelokuva herttaisesta Lou Clarkista (roolissa Game of Thrones -tähti Emilia Clarke), joka päätyy neliraajahalvaantuneen ja elämänilonsa menettäneen Willin hoitajaksi. Tahmean alun jälkeen Lou päättää vakaasti saada Willin taas nauttimaan elämästä. Vuonna 2017 elokuva voitti USA:ssa People's Choice -palkinnon katsojien suosikkina draamaelokuvien sarjassa, ja sai eri tahoilla useita palkintoja ja ehdokkuuksia erityisesti musiikistaan. Rooleissa: Emilia Clarke, Sam Claflin, Janet McTeer, Jenna Coleman, Brendan Coyle. Ohjaus: Thea Sharrock. (105')

Kerro minulle jotain hyvää rating 3,08

Tarkka arvo: 3.081
Pisteytyksiä: 37
Kommentteja: 7

The Trust (2016)

Alex Brewer, Benjamin Brewer
Rikos Trilleri

(Trust, The 2016). Nicolas Cage ja Elijah Wood näyttelevät poliisitutkijoita, jotka saavat onnekkaan sattuman kautta tietää ruokakaupasta, jonka takahuoneeseen on rakennettu suuri kassaholvi. Ainoa ongelma on, että kassaholviin pitäisi murtautua sen yläpuolella sijaitsevan asunnon kautta. Pääosissa: Nicolas Cage, Elijah Wood, Jerry Lewis, Sky Ferreira, Kevin Weisman. Ohjaus: Alex Brewer, Benjamin Brewer. (87')

The Trust rating 2,65

Tarkka arvo: 2.646
Pisteytyksiä: 24
Kommentteja: 5

Mad Max: Fury Road (2015)

George Miller
Toiminta Seikkailu Sci-fi

Mad Max - Fury Road. Näyttävä, ylistetty toimintaelokuva maailmanlopun jälkeisestä aavikkomaisemasta, jossa ihminen taistelee henkiinjäämisestään. Maailmassa on kaksi kapinallista, jotka ehkä voivat palauttaa järjestyksen. Max on harvojen sanojen mies, joka etsii rauhaa menetettyään vaimonsa ja lapsensa. Furiosa puolestaan on toiminnan nainen, joka uskoo selviävänsä, mikäli onnistuu matkaamaan halki aavikon synnyinseuduilleen. Ohjaaja George Miller. Pääosissa Charlize Theron, Hugh Keays-Byrne, Nathan Jones, Nicholas Hoult, Riley Keough, Tom Hardy, Zoë Kravitz. USA 2015. Uusinta.

Huomenna 22:50

Kommentteja: 55

Setup (2011)

Mike Gunther
Toiminta Rikos

Setup: USA, 2011. O: Mike Gunther. P: 50 Cent, Ryan Phillippe, Bruce Willis, Randy Couture, Jenna Dewan, James Remar. Rikosdraama. Timanttikuljetuksen ryöstäjät ajautuvat välirikkoon, kun yksi koplan jäsenistä lähteekin omille teilleen saaliin kanssa ja saa kostonhimoisen rikostoverinsa kannoilleen.

Huomenna 22:55

Setup rating 2,72

Tarkka arvo: 2.722
Pisteytyksiä: 45
Kommentteja: 9

The Beach (2000)

Danny Boyle
Seikkailu Draama Trilleri

The Beach, USA, 2000. O: Danny Boyle. P: Leonardo DiCaprio, Tilda Swinton, Virginie Ledoyen. Amerikkalainen turisti Richard lähtee ranskalaispariskunnan kanssa etsimään salaperäistä ja kiellettyä paratiisisaarta Thaimaassa. Trilleri.

Keskiviikkona 02:10

Kommentteja: 63

Sillankorvan emäntä (1953)

Ilmari Unho
Draama

(Suomi 1953, 84') Elokuva maatilan leskiemännästä, joka joutuu tyttärensä kanssa kamppailemaan samasta miehestä. O: Ilmari Unho. Elokuva esitetään musiikin säveltäjän Einari Marvian 100-vuotispäivän kunniaksi.

Keskiviikkona 13:15

Sillankorvan emäntä rating 2,63

Tarkka arvo: 2.625
Pisteytyksiä: 4
Kommentteja: 1

Ruotsalainen hetki (2014)

Elina Knihtilä, Hannu-Pekka Björkman, Minna Haapkylä, Teemu Kaskinen, Tommi Korpela
Komedia Rikos Draama

Iskelmälaulaja Kari Lampikallion etelänlomalle lähtöä hidastaa vain kaksi asiaa: mustasukkainen vaimo Sonja ja auton takakontissa viruva ruumiskäärö. N: Tommi Korpela, Minna Haapkylä, Hannu-Pekka Björkman, Elina Knihtilä. (U) HD

Ruotsalainen hetki rating 2,68

Tarkka arvo: 2.679
Pisteytyksiä: 14

Subleffa: Dodgeball - boltsit pelissä

Dodgeball - boltsit pelissä. Hulvaton parivaljakko Ben Stiller ja Vince Vaughn naurattavat palkitussa komediassa ryhmästä luusereita, jotka päättävät osallistua kansainväliseen polttopalloturnaukseen Las Vegasissa estääkseen paikallisen jumppasalin joutumisen ällön kuntoklubinpitäjän haltuun. Ohjaus: Rawson Marshall Thurber, USA 2004, (89'). Pääosissa Vince Vaughn, Ben Stiller, Christine Taylor, Rip Torn, Justin Long, Stephen Root, Chris Williams, Joel Moore ja Alan Tudyk. Lyhyissä cameo-rooleissa nähdään mm. David Hasselhoof, Chuck Norris ja William Shatner.

Entourage (2015)

Doug Ellin
Komedia

(Entourage 2015). Filmitähti Vincent Chase kavereineen jatkaa seikkailujaan Hollywoodin ihmemaassa. Vincent on ensimmäistä kertaa ohjaajan pallilla, eikä ongelmilta voida välttyä. Onneksi apuna ja tukena on myös studioiden rautainen ammattilainen, Ari Gold. Pääosissa: Kevin Connolly, Adrian Grenier, Kevin Dillon, Jerry Ferrara, Jeremy Piven. Ohjaus: Doug Ellin. (100')

Entourage rating 2,98

Tarkka arvo: 2.983
Pisteytyksiä: 29
Kommentteja: 3

Kapteeni (2017)

Robert Schwentke
Sota Draama

Tositarina natsi-Saksan viimeisiltä hetkiltä kertoo nuoresta sotilaasta, joka alkaa esiintyä Führerin valtuuttamana erikoisupseerina. "Kapteeni" Willi Heroldin pikatuomioistuin murhasi muutamassa viikossa lähes 200 ihmistä. O: Robert Schwentke. N: Max Hubacher, Alexander Fehling, Sebastian Rudolph. (Der Hauptmann, Saksa 2017) HD

Keskiviikkona 22:00

Kapteeni rating 3,67

Tarkka arvo: 3.667
Pisteytyksiä: 3

Kanavajakauma

Kanavajakauma kuvastaa seurattujen kanavien leffatarjontaa koko viikolle 21.

Päivän kaikki TV-ohjelmat Kake