wampira

wampira

Oma statistiikka: Sarjojen kommentit (2)

27.07.2010 klo 16:53

Tudors - 1. tuotantokausi

Visuaaliselta ilmeeltään hienosti renessanssin ajan Englantia kuvaava sarja, joka koukuttaa historiafriikin tehokkaasti ruudun ääreen. Totta tietenkin on, etteivät historialliset seikat kaikin osin aivan natsaa, mutta se tuskin milloinkaan on viihteessä ollut pääasiana. Pidin tästä nimenomaan viihdearvonsa osalta. Natalie Dormer oli keimailevaksi Boleyniksi nappivalinta, ja Jonathan Rhys Meyers on perusilmeeltään sopivan ylenkatsova Henrikiksi. Ainoastaan Maria Doyle Kennedyltä olisin toivonut hitusen lisää asennetta ikääntyvän Katariinan rooliin.

26.06.2009 klo 20:03

Californication: 2. tuotantokausi

Hyppäsin kelkkaan vasta juuri 2. tuotantokaudella, koska mainosten perusteella sarja vaikutti aika tylsältä. Kerran sitten satuin aivan vahingossa kanavalle Californicationin aikaan. Ja yllätyin positiivisesti! Ehkä olin väsynyt, mutta Hankin kommellukset vuorotellen naurattivat ja nolostuttivat: jäin heti koukkuun. Hankin tytär muistuttaa luonteeltaan aivan minua nuorempana. Duchovnystä ei olisi uskonut hänestä näyttelijänä löytyvän myös tällaisia puolia! Ihan raikasta, muttei huippua! :D

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu