vomppa_98

Harry Potter ja viisasten kivi rating 3,46

Harry Potter ja salaisuuksien kammio rating 3,57

Jurassic Park (1993)

Jurassic Park rating 3,97

Pirates of the Caribbean: Mustan helmen kirous (2003)

Loistava merirosvoelokuva, jonka katsoo aina vain uudestaan.

Pirates of the Caribbean: Mustan helmen kirous rating 4,20

Peter Pan (2003)

Muistan että joskus kuusivuotiaana näin elokuvan, johon liittyivät ikuinen lapsuus, muutama lapsi, keiju, merirosvolaiva sekä tietenkin krokotiili. Elikkä Peter Pan.Kun tämän eka kertaa katsoin, en muistanut että milloinkas olisi näinkin hyvä elokuva tullut nähtyä. Jeremy Sumpter ja Jason Isaacs ovat molemmat loistavia, mutta sitten muut näyttelijät jäävät selvästi taustalle. Nolojakin kohtauksia on - ja suomidubbaus on kyllä karmea - mutta kokonaisuutena tämä on loistava. 5/5

Peter Pan rating 3,82

Kadonnut maailma: Jurassic Park (1997)

Tämä elokuva on jatkoa upealle Jurassic Parkille.Leffa on viihdyttävä jatko-osa, mutta kalpenee ykkösen rinnalla. Olen kirjankin lukenut, ja kirjan tunnelma ei oikein pääse esille. Kyllä tämä viihdyttää, mutta järkeä ei oikein löydy. Jeff Goldblum on onneksi mukana ja vetää roolinsa hyvin läpi, kuten ykkösessäkin. Samoin Richard Attenborough, mutta muuten näyttelijät ovat melko pökkelöitä. Dinosaurukset ovat kuitenkin aidon näköisiä ja Spielger tekee hyvän ohjaustyön. Jurassic-faneille suosittelen tätä, mutta mikäli ykkönenkään ei kiinnostanut, niin älkää sitten katsoko.

Kadonnut maailma: Jurassic Park rating 3,13

Harry Potter ja Azkabanin vanki rating 3,48

Jali ja suklaatehdas rating 3,53

King Kong (2005)

King Kong rating 3,55

Pirates of the Caribbean: Kuolleen miehen kirstu rating 3,59

Godzilla (1954)

Godzilla rating 3,64

Pirates of the Caribbean: Maailman laidalla (2007)

Ylipituudestaan huolimatta mahtava elokuva.

Pirates of the Caribbean: Maailman laidalla rating 3,38

Harry Potter ja Feeniksin kilta rating 3,16