vasara88

Shit Hole

Levottomat (2000)

Levottomat rating 2,75

Hymypoika (2003)

On tämäkin tullu joskus vahingossa katottua. Täyttä kuraa ja vessanpytty kamaa.

Hymypoika rating 2,16

House of the Dead (2003)

Jaksoin katsoa siihen asti kunnes näin ekaa kertaa "zombien" punaiset silmät. Siihen loppu tämän roskan kattominen. Uwe Boll kuole pois ja jätä pelielokuvat rauhaan.

House of the Dead rating 1,43

Day of the Dead 2: Contagium (2005)

Surkea leffa. Saisivat elokuvan tekijät joutua zombien syötäväksi kun yrittävät tahrata George Romeron loistavan Day of the Deadin nimen. Tällä elokuvalla ei ole mitään tekemistä Romeron leffojen kans.

Day of the Dead 2: Contagium rating 1,23

Suden huuto (1987)

Voi kristus mikä leffa, ei oikein tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa? Elokuvan lisänimi The Marsupials eli pussielukat kertoo jo aika paljon, nimi olisi yhtä hyvin voinut olla vaikka "helkkarin tökeröt tappaja kengurut". Ehdottomasti huonoin ihmissusi elokuva jonka olen nähnyt. Paras kohtaus oli se kun ennen lopputekstejä muka hauska elokuva ohjaaja sanoi "poikki". Niin ja verta ei näkynyt leffassa lainkaan.

Suden huuto rating 1,22

Suomen Marsalkka (2012)

Päätin antaa mustalle marskille mahdollisuuden ja katsastaa tämän kohupätkän, kun kerta tv:stä näkyi.Mannerheim hahmon siirtäminen Keniaan ei sitten toiminut lainkaan. Oikeastaan koko elokuva oli täysin naurettava. Tekninen totetus on amatöörimäistä ja näyttelijät ovat huonompia kuin ala-asteen koulunäytelmässä. Telley Savalas näyttää melkeinpä kehitysvammaiselta yrittäessään kopioida Mannerheimin kävelyä. Juoni pomppii kovaa vauhtia eteenpäin ja keskittyy vain Gustavin naisten metsästykseen. Välillä leikitään sotaleikkejä pihalla, mutta itse sotaa ei näy missään.The Marshal of Finland ei ole taidetta, eikä edes oikea elokuva. Se on YLE:n vittuilua Suomen kansalle, ja yritys tahria kansallissankari Carl Gustaf Emil Mannerheimin maine.

Suomen Marsalkka rating 1,07