vasara88

vasara88

Oma statistiikka: Sarjojen kommentit (54)

03.04.2019 klo 17:59

The Walking Dead: 9. tuotantokausi

Taso on laskenut tasaisesti, ja kausi ysi on jo kaikkien aikojen huonoin. Yksinkertaisesti ideat ovat loppuneet ja näyttelijöitä tippuu pois kuin kärpäsiä lätkällä. Varsinkin yhden päähenkilön lähtö oli paha virhe. Uusia hahmoja tulee, mutta eivät ne jaksa enään kiinnostaa. Jakso 15 "shokki" kuolematkin jättivät hieman kylmäksi. Lisäksi kauden päätös oli todella laimea. Parasta koko kaudella taisi olla Daryl VS Beta tappelu.

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, niin myös The Walking Dead. Vielä 10 kausi ja sota kuiskaajia vastaan, niin homma on taputeltu.

30.03.2019 klo 10:15

Fear the Walking Dead: 1. tuotantokausi

Oikein hyvää vaihtelua, kun emo sarja polkee paikoillaan ja tekee loppuaan. Fear the Walking Dead tuo uutta näkökulmaa zombie apokalypseen ja näyttää esimerkiksi hallituksen keinot käyttäytyä tässä asiassa. Lisäksi sarja sisältää enemmän kauhu ja jännitys elementtejä. Tästä on hyvä jatkaa seuraavaan kauteen.

02.11.2018 klo 15:28

The Last Kingdom: 2. tuotantokausi

Jatkaa samaa hyvää rataa kuin ensimmäinen kausi. Taistelut toteutettu hienosti.

21.01.2018 klo 13:35

Twin Peaks: The Return

Onhan tämä kaukana alkuperäisestä sarjasta ja siitä hienosta tunnelmasta joka siinä oli. Dale Cooper on viisi minuuttia oma iloinen itsensä koko kauden aikana, ja jotkut näyttelijät ovat vanhentuneet armottomasti. Kausi kolme on aivan erityinen tarinansa, joka ampuu välillä nostalgia paloja menneisyydestä. Huono se ei missään nimessä ole, vaikkakin hyvin erikoinen, ja kaukana totutusta Twin Peaksista.

Viimeinen jakso oli pettymys. Moni asia jäi auki, ja minulle ei ainaskaan mennyt jakeluun se loppu. Lynchin taiteellisuus meni jo Eraserheadin luokkaan siinä atomipommi jaksossa, joka oli ihan liiaksi venyttetty. Silti pidin sarjasta ja sen erikoisuuksista, ei sitä aina tarvi ymmärtää, kunhan viihtyy ohjelman parissa.

HELLOOOOOU

26.12.2017 klo 10:16

Game of Thrones: 7. tuotantokausi

Loistava kausi, jonka moka on ainoastaan sen lyhyys. Siksi en voi täysiä pisteitä antaa. Huomaa, että sarja lähenee loppua, ja palaset loksahtelevat kohdilleen. Tarina jatkaa suoraa kulkua, eikä sinne mahdu enään seksiä ja löysiä kulleja.

14.12.2017 klo 19:25

Ash vs. Evil Dead: 2. tuotantokausi

Jatkaa samaa päätöntä menoa kuin ensimmäinen kausi. Ihan parasta oli tutut hahmot Cheryl ja Deadite-Henrietta, joiden maskeeraus oli täysin kuin alkuperäinen. Näyttelijätkin olivat samat Ted Raimi ja Ellen Sandweiss. Myös Ashy Slashy nukke, ja peräsuoli taistelu antoi hyvät naurut. Taattua Evil Dead laatua.

16.09.2017 klo 14:43

Viikingit: 4. tuotantokausi

Sarja on ruvennut ottamaan huonoja vaikutteita Game of Thronesista, vaikka Vikings on ollut parempi juuri omalla tyylillä. Esimerkiksi turhat seksikohtaukset ja Lagerthan pedinlämmittäjä ärsyttää. Lisäksi taisteluita on vähennetty.

Yhden päähahmon kuolema oli huono veto, vaikka sen piti tapahtua, jotta voidaan edetä historiassa eteenpäin. Eihän viikingit etene täysin vuosilukujen ja oikeiden tapahtumien mukaan, mutta kuitenkin. En aio katsoa sitä jaksoa enää ikinä.

Ivar Luuton hahmo kehittyy hienosti, ja on yksi lemppareitani. En tosin hyväksy, että se on rampa, koska sitä se ei oikeasti voinut olla. Peter Frantzenin Harald Kaunotukka on myös hyvä hahmo, mutta Jasper Pääkkösen Englannin lausuminen on kauheeta.

Toivottavasti seuraava kausi on parempi, koska tämä oli heikoin.

20.07.2017 klo 16:44

The Last Kingdom: 1. tuotantokausi

Olen Bernard Cornwellin Uhtred kirja saagan fani. Kaikki yhdeksän tähän asti ilmestyneistä kirjoista lukeneena, odotin sarjaa innolla ja kauhulla. Minulla on kuitenkin muodostunut oma mielikuva Uhtredista ja muista kirjan henkilöistä. Kaikki tietää, että kirja on aina parempi, niin myös Last Kingdomissa.

Alkuun ajattelin, että eihän tuo ole Uhtred yms. Mutta sarjan edetessä pääsin hommaan sisälle, enkä verrannut sitä suoraan kirjoihin. Alfred oli muuten juuri sellainen kuin olin kuvitellutkin. Sarja on historiallisesta näkökulmasta katsoen tarkka. Nämä tapahtumat ja taisteluthan ovat käyty ennen Englannin syntyä. Voin suositella kaikille, joita kiinnostaa niin viikingit kuin miekan heiluttelukin.

The Last Kingdom kertoo muistaakseni kolmen ensimmäisen kirjan tarinan ja jatkoa odotan hyvillä mielin.

Wyrd bid ful araed

31.12.2016 klo 14:56

Game of Thrones: 6. tuotantokausi

Loistava kausi, ja voisinpa melkein sanoa, että paras tähän mennessä. Kaikki ylimääräinen potaska on jätetty pois, ja sarja keskittyy nyt oikeisiin asioihin. Talvivaaran taistelu oli ihan helvetin kova. King of the North!

28.11.2016 klo 21:59

Ash vs. Evil Dead: 1. tuotantokausi

Ensimmäinen jakso oli paras, koska siinä näkyi selvästi Raimin kädenjälki. Muutkin jaksot olivat hyviä, vaikka jokunen heikompikin puolituntinen mahtui joukkoon. Jaksojen lyhyt pituus oli sarjalle sopiva. Bruce Campbell on edelleen äijä ja verta lentää ämpäri tolkulla.

Groovy

21.05.2016 klo 13:53

NSU German History X

Tositapahtumiin perustuva minisarja Saksaa kohauttaneista kebab-murhista. Nationalsozialistischer Untergrund (NSU) -niminen ryhmä murhasi vuosien 2000–2006 aikana kahdeksan turkkilaistaustaista ja yhden kreikkalaistaustaisen siirtolaisen sekä vielä vuonna 2007 22-vuotiaan saksalaisen naispoliisin.

Ensimmäinen jakso keskittyy uusnatseihin, ja se on todella hyvä. Saksalaiset osoittavat jälleen osaavansa tehdä realistista laatu draamaa, ja taustatyöt on todellakin tehty kunnolla. Nuoret skini-natsit näyttävät ja kuullostavat aidoilta. Hyvä historian katsaus myös Berliininmuurin aikaiseen ja jälkeiseen Saksaan. Osa kaksi keskittyy uhrien ja heidän omaisten näkökulmaan NSU-murhista, ja se on paikoitellen tylsää katsottavaa. Viimeinen ja kolmasosa kertoo tapahtumista poliisin näkökulmasta. Tässä jaksossa on vaikea tietää, että mikä perustuu todellisuuteen ja mikä on keksittyä.

Sarja olisi ollut huomattavasti parempi jos juoni olisi ollut yhtenäinen ja keskiössä olisi pysynyt kokoajan uusnatsit. Voisinpa melkein sanoa, että riittää kun katsot vain ensimmäisen osan.

eka jakso
toka jakso
kolmas jakso

05.04.2016 klo 16:45

The Walking Dead: 6. tuotantokausi

Kauden alkupuolisko oli täyttä rautaa, mutta midseasonin jälkeen ei niin vahvaa. Carolin moraali pähkäily ja paniikkikohtaukset rupesi vähän ärsyttämään, koska pidin hahmosta sellaisena kuin hänestä tuli. Rick olisi myös voinut valita tyttöystävänsä paremmin. Päätösjakso oli liian laimea, vaikka jäikin todella arvoitukselliseen kohtaan.

05.03.2016 klo 11:46

The X-Files - Salaiset kansiot

Kaksi ensimmäistä jaksoa olivat hyviä, samoin nenälaastarimies. Viimeinen jakso jäi kesken ja muutenkin kausi oli liian lyhyt. Lisäksi liskomies ja Mulderin sienien syönti oli todella typerää.

29.01.2016 klo 16:32

The Walking Dead: 2. tuotantokausi

Hieman parempi kuin ensimmäinen, ja jaksojakin on puolet enemmän. Paljon on draamaa ja ihmissuhde koukeroita, mutta viimeinen jakso lataa toimintaa tuutintäydeltä. Enpä muista, että olisin hetkeen nähnyt niin paljon ammuskelua walkereita vastaan. Hieno kausi, niinkuin muutkin.

12.12.2015 klo 17:34

True Blood: 7. tuotantokausi

Tämä oli hyvä lopettaa tähän, koska Bon Tempsissä on tapahtunut sarjan aikana niin paljon asioita, että viimeinen kausi kärsii vähän turhasta täytteestä, mitä siellä voi enään tapahtua? 7-kausi niputtaa kuitenkin sarjan hyvin päätökseen ja moni päähenkilö kokee loppunsa, ja toiset taas jatkavat elämäänsä onnellisena.

26.11.2015 klo 17:45

Viikingit: 3. tuotantokausi

Hieman heikompi kausi kuin kaksi aikaisempaa, mutta jatkaa silti sarjaa hyvällä historiallisella otteella. Yksi jakso on käytännössä pyhitetty pelkästään Pariisin taisteluun, ja se onkin hieno jakso. Samoin kauden päätös oli jälleen hyvä. Jotkut jaksot taas keskittyvät liikaa vääriin asioihin ja henkilöihin, joten siinä se heikkous.

28.06.2015 klo 10:33

The Incredible Hulk: 1. tuotantokausi

Jos haluat vaihtelua tämänpäiväiseen Marvel universumi tehoste rymistelyihin, niin kannattaa tsekata näitä vanhoja Hulkeja.

Hulk auttaa tavallisia ihmisiä pienissä asioissa ja David Bannerilla on uskomaton kyky löytää vaikeuksia mihin tahansa meneekin, niin tosiaan sarjassa Brucea kutsutaan David Banneriksi. Hulk tappelee lähinnä ihmisten kanssa ja tuhoaa paikkoja, mutta löytää taistelupariksi myös karhun, gorillan ja koiria. Schwarzeneggerin vanha kilpakumppani Lou Ferrigno on mainio Hulkina, mies on ihan jäätävän kovassa kunnossa.

The Incredible Hulk on oikeasti hyvä sarja, eikä ainoastaan tahatonta komiikkaa, 70-luvulla panostettiin laatuun ja kerrontaan. Alkupuolen jaksot olivat hivenen parempia kuin loppukaudesta. Tunnusmusiikki The Lonelyman Theme on surullinen, ja kun David aina jakson lopussa pakkaa laukkunsa ja lähtee kävelemään pianon pimputuksen säestämänä, niin se on liikuttava hetki.

23.05.2015 klo 10:37

Mortal Kombat: Conquest

Pari jaksoa tullut katottua, kun Scanboxin DVD julkaisu oli naamioitu elokuvaksi. Kyllähän tämä sarjana menee lauantai aamun lastenohjelmissa, kuten Xena ja Hercules aikoinaan. Taistelu koreografiat ovat hyviä ja muutamia peleistä tuttuja hahmoja on mukana. Lavasteet ja näyttelijät ovat kauniit ja rohkeat tasoa, mutta onneksi Kristanna Loken on söpö.

11.04.2015 klo 10:50

Game of Thrones: 4. tuotantokausi

Luultavasti paras kausi tähän mennessä, varsinkin jakso numero yhdeksän oli loistava, koska se oli omistettu pelkästään muurin taistelulle. Nyt on jättiläisiä, mammutteja ja luuranko sotilaita. Moni tuttu heittää henkensä, osaa jään kaipaamaan ja osaa en.

02.04.2015 klo 16:17

Hannibal: 1. tuotantokausi

Hienosti toteutettu ja synkkä sarja, joka sukeltaa syvälle ihmismielen syövereihin ja sarjamurhaajien julmaan maailmaan.

Mads Mikkelsen on hyvä Hannibalin roolissa, vaikka hän vaikuttaakin välillä hieman liian inhimilliseltä. Anthony Hopkins on kuitenkin aina se aito ja oikea Lecter. Hugh Dancyn tulkitsema Will Graham on sarjan keskeisin henkilö ja todellinen ihmisraunio, häntä on vaikea nähdä samana miehenä, jota Edward Norton tulkitsi Red Dragonissa. Grahamin hahmo kuitenkin toimii sarjassa ja se on erittäin hyvä. Mutta miksi ihmeessä Freddy Lounds on muutettu naiseksi? Jack Crawfordin rodunmuutos ei häiritse, mutta Loundsin sukupuoli hieman kyllä. Thomas Harris kuvasi Loundsin kirjassaan rumaksi ja rotansilmäiseksi mieheksi, vähän niinkuin P.S Hoffman on Red Dragonissa, tässä hän on kaikkea muuta.

Mietin, että kuinka pitkälle sarjaa voidaan viedä eteenpäin sekoittamatta elokuvien tapahtumia? Pidän niistä elokuvista, enkä halua sarjan hyppivän niiden silmille. Eka kauden loppu rupesi jo vähän hämmentämään, että miten tästä voidaan enään palata "normaaliin" kuvioon? Se jääköön nähtäväksi. Kakkoskausi on "must see"

07.03.2015 klo 10:45

Sons of Anarchy: 7 tuotantokausi

Alkuun vaikutti, että viimeinen kausi vain toistaa itseään ja täytettä on väkisin keksitty, se ei kuitenkaan pidä paikkansa. Sarjan päättyminen on tarkoin harkittu ja yksi tv-historian parhaimpia. Se kuka selviää hengissä loppuun asti täytyy nähdä itse.

Sarjana Sons of Anarchy herätti paljon tunteita ja kysymyksiä. Mikä on oikein ja mikä väärin? Asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Ihmisen täytyy tehdä päätöksiä ja elää niiden kanssa, ottaa vastuu teoistaan hyvässä ja pahassa. Jään kaipaamaan tätä sarjaa, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan.

27.01.2015 klo 17:48

Talvisota

Elokuvan ohessa kuvattu tv-sarja on vieläkin perusteellisempi kuvaus talvisodasta kuin kolmentunnin mittainen elokuva. Se sisältää paljon hyvää matskua, jota ei leffassa nähdä.

03.12.2014 klo 19:28

Viikingit: 2. tuotantokausi

Erittäin viihdyttävää historian opetusta. Jos et jaksa lukea viikingeistä tai Englannin vanhoista kuningaskunnista, niin katso Vikings. Ei voi muutakuin ihailla tätä sarjaa.

19.09.2014 klo 15:24

Sons of Anarchy: 6. tuotantokausi

Mahtava kausi jälleen, Kurt Sutter tekee kyllä hienoa työtä. Päätösjakso oli taas ihan helvetin kova. Tuntuu joskus, että sarja etenee niinkuin itse haluan. Välillä kaikki on päin persettä, mutta juuri oikealla hetkellä oikeuden vasara heilahtaa viikatemiehellä. Sitten sitä saa vain naureskella tyytyväisenä sohvalla ja todeta "just näin".

07.08.2014 klo 19:31

Älypäät: 2. tuotantokausi

Mielestäni jopa parempi kuin ensimmäinen kausi, varsinkin eka jakso Bambi on ihan loistava. Musiikkivierainakin on kelpoja nimiä kuten Madness, Motorhead ja The Damned. Tästä ei Brittikomedia paljoa voi parantua.

09.07.2014 klo 15:16

Twin Peaks - Definitive Gold Box Edition

Pidin tästä penskana ja pidän tästä edelleenkin. Twin Peaks on todella omaperäinen sarja, joka miellyttää monenlaisia katsojia.

Laura Palmerin murhan selvittyä sarjan taso laski jonkin verran. Jos koko sarja olisi ollut yhtä laadukas kuin alussa, niin lopputulos olisi ollut täydellinen. Mukaan tuli melko turhia hahmoja ja asioita, kuten vaikkapa Ben Hornen etelävaltio sekoilu ja Jamesin seikkailut Twin Peaksin ulkopuolella. Myöskään Windom Earl ei pahemmin jaksanut kiinnostaa. Tuntuu, että hommat tehtiin välillä vähän kiireellä ja jotkut jaksot olivat melkeinpä puuduttavaa katseltavaa. Onneksi sarja kuitenkin parani loppua kohden ja päätösjakso oli huikea. Loppuun jäi kysymysmerkkejä, jota jokainen voi sitten päässä pähkäillä. Itseä sarjassa kiinnosti eniten nimenomaan se, että mitä siellä verhojen takana on ja mitä ovat ne metsän henkiolennot. Doppelganger!

Kannattaa muuten katsoa viimeisen levyn extrat, niin ymmärtää miksi sarjalle kävi niinkuin kävi.

02.05.2014 klo 18:41

Brothers in Arms

Minisarja pohjautuu todellisiin tapahtumiin ja henkilöihin. Se päättyy Milperran verilöylyyn, jossa Comanchero MC ja Bandidos MC ottivat yhteen Australiassa vuonna 1984.

Itse pidin sarjasta tosi paljon, koska se keskittyy vain ja ainoastaan moottoripyöräkerhoihin ja niiden lähipiiriin. Siinä ei seurata poliiseja, eikä muita sivullisia. Näyttelijät olivat täysin tuntemattomia, mutta hoitavat hommansa hyvin. Varsinkin Matt Nable oli ihan loistava Jock Rossin roolissa. Sarjasta voi myös bongata Luke Hemsworthin, joka on Chris ja Liam Hemsworthin isoveli.

Vaikka sarja voi vaikuttaa köyhänmiehen Sons of Anarchyltä, niin homman nimi on aivan toinen. Kyseessä on ehdottomasti katsottavan arvoinen tekele ja pala Outlaw bikereiden historiaa.

23.03.2014 klo 14:13

Painajainen

Kauhu ja kummitus elementit jäivät melko vähäisiksi. Viimeinen jakso oli muita heikompi ja loppu oli helposti arvattavissa. On kuitenkin hyvä, että Suomessa on joskus osattu tehdä näinkin hyvää jännäriä. Kokonaisuutena sarja oli kuiteskin hyvä.

01.12.2013 klo 13:03

Viikingit: 1. tuotantokausi

Tähän mennessä paras näkemäni filmatisointi viikingeistä, joka on koskaan tehty. Sarja pursuaa historiallisia faktoja ja näyttää realistisen kuvan skandinaavisesta maailmasta viikinkien aikana. Huomaa, että History Channel on osallistunut sarjan tekemiseen.

Koska kyse on TV-sarjasta, niin historian lisäksi näemme vauhdikkaita taisteluja, jännittäviä juonikuvioita ja visuaalisesti hienosti totetutettua kuvamatskua. Myös hahmogalleria on monipuolinen ja kiinnostava. Lisäksi näyttelijät osaavat hommansa.

Ehdottomasti yksi suosikki sarjoistani.

29.06.2013 klo 12:01

Game of Thrones: 2. tuotantokausi

Parantaa ehkä hieman ensimmäisestä kaudesta ja vihdoinkin näimme taistelua. Kauden toiseksi viimeinen jakso oli pyhitetty vain sodalle. Mielenkiinnolla odottelen kolmatta kautta.

13.02.2013 klo 16:33

Sons Of Anarchy - 4. tuotantokausi

Hieno kausi tämäkin. Peli menee niin likaiseksi, ettei kukaan ole turvassa. Saimme sanoa jäähyväiset usealle tutulle hahmolle. Seuraavaa kautta odotellaan taas innolla.

23.03.2012 klo 19:40

Sons Of Anarchy - 3. tuotantokausi

Kolmaskausi herätti paljon tunteita ja monet vihanpuuskat tuli koettua. Oli hienoa nähdä kuinka lopulta kaikki vääryydet korjattiin oikeiksi. Harva sarja pystyy pitämään katsojan näin tiiviissä otteessa koko kauden ajan.Tämä kausi oli napakymppi, ja nelosta odottelen innolla.

12.09.2011 klo 20:45

V: The Complete Series

Sarja käynnistyy hyvin jatkaen suoraan aikaisemmista tapahtumista. Loppua kohden taso rupeaa kuiteskin laskemaan ja vakio näyttelijöitä tippuu pois tasaista tahtia. Päätös jaksokin on väkisin väännetty, jotta homma saataisiin joskus loppumaan. Tekijöiltä taisi loppua mielikuvitus tai jotain? Sarja toistaa itseään ja samaa kuvamateriaalia kierrätetään paljon. Huolimattomuus virheitä näkyy myös usein.

Sarjaan parasta antia tuovat näyttelijät Michael Ironside, Marc Singer, Dana Badler, Robert Englund ja June Chadwick. Kaikista heikkouksista huolimmatta jatkosarja V on kivaa katseltavaa.

03.06.2011 klo 10:04

The Walking Dead: 1. tuotantokausi

Sarja lähti käyntiin todella mallikkaasti. Ensimmäiset jaksot olivat täynnä jännitystä, ahdistusta, toimintaa ja draamaa, kauden kaksi viimeistä jaksoa taas vähän latisti tunnelmaa. Homma seisoi paikallaan ja ihmiset setvivät omia asioitaan yms. Lisäksi 6 jaksoa oli aivan liian vähän, kausi loppui ennenkuin ehti kunnolla alkaa. Pienistä vioistaan huolimatta sarja koukutti minut ja olen nyt walking dead fani. Sarja paranee melkeinpä kausi kaudelta.

Zombit ovat hyviä ja ne toimivat juuri niinkuin pitääkin, paitsi kauden alussa oli pientä hakemista. Zombie kokeilee ovenkahvaa ja pari osaa kiivetä liian hyvin, lisäksi yksi käyttää kiveä aseena yms. Nämä lienevät vaikutusta Romeron leffoista, jatkossahan tällaista ei enään nähdä. Zombien liikkuminen on muuten mallinnettu suoraan George Romeron klassikosta Night Of The Living Dead. Perhana, että otti päähän kun blu-rayn tekstityksessä sana "walker" oli suomennettu "zombi".

21.05.2011 klo 15:56

True Blood: 3. tuotantokausi

Omasta mielestä paras kausi tähän mennessä. Mainadi sekoilun jälkeen homma keskittyy nyt enemmän itse vampyyreihin, ja niiden valtataisteluun. Sookie on keskellä kaikkea menoa ja mukaan tulee myös ihmissusia. Täydellisen kauden pilaa vain liika homostelu.

15.04.2011 klo 12:08

Being Human - 2. kausi

Osittain jopa parempi kuin ykköskausi. Mukana on paljon uusia hahmoja ja vanhojakin tuttuja. Monissa jaksoissa näytettään pätkiä hahmojen historiasta. Ystävyys rakoilee arjen askareissa ja Mitchell yrittää yhdistää vampyyrit. Ongelmia aiheuttaa myös uskonnollinen kultti. Viimeinen jakso jäi sellaiseen kohtaan, että kolmoskausi on pakko ostos.

05.04.2011 klo 13:57

Being Human - 1. kausi

Vampyyri, ihmissusi ja kummitus kimppakämpässä. He yrittävät elää normaalia ihmisen elämää, mutta helppoa se ei ole. Joskus tuntuu, että ihmiset ovat niitä hirviöitä. Siihen lisätään vielä maailmanvaltausta havitteleva tuhansia vuosia vanha vampyyri ja katala ex-kihlattu yms. On soppa valmis ja kaikki ainekset hyvään tv-sarjaan.

Huomaa, että sarja on brittiläinen. Kaikki ylimääräinen toiminta ja dramatiikka on poissa. Sarja on melko tasapaksua muttei suinkaan tylsä. Roolihahmot ovat mielenkiintoisa ja katsoja ottaa lämpimästi vastaan tuon eriskummallisen kolmikon. Huumori on myös mukavaa mutta kauhu elementit ovat vähissä.

Muutama sana hirviöistä. Vampyyrit syö, juo ja kulkee auringossa. Eikä niillä ole pahemmin supervoimia. Ihmissusi on hyvä ja muuttuminen on tehty todella hienosti, eikä siinä ole käytetty tietokone efektejä. Niin ja kummitus on kummitus.

03.04.2011 klo 18:46

Sons Of Anarchy - 2. tuotantokausi

Kaikenkaikkiaan loistava kausi. Sattuu ja tapahtuu vaikka mitä. Kauden päätösjakso oli hiuksianostattava, kolmoskausi tänne ja äkkiä.

29.12.2010 klo 20:34

Bonanno: Kummisedän tarina

Hyvä elämänkerta tarina Joseph Bonannosta. Elokuvassa on paljon historiallisia faktoja Cosa Nostran toiminnasta amerikassa.

14.09.2010 klo 00:22

True Blood: 2. tuotantokausi

Hyvä se on tämäkin kausi vaikka hommat menee osittain överiksi. Mukana menossa on mm: mainadi ja muodonmuuttajia. Olisi parempi jos sarja keskittyisi enemmän pelkästään vampyyreihin. Saa nähdä mitä kolmas kausi tuo mukanaan.

10.07.2010 klo 11:42

V: Viimeinen taistelu

Yhtä hyvä kuin ensimmäiset jaksot. Toimintaa on lisätty, koska sota muukalaisia vastaan kiristyy. Mukaan vastarintaan liittyy myös Ham Tyler jota näyttelee Michael Ironside.

Pitää vielä mainita, että on se Diana ( Jane Badler) aika tyly mimmi ja seksikäs siinä muukalais uniformussa.

04.07.2010 klo 13:30

Älypäät: 1. tuotantokausi

Britti huumoria parhaasta päästä. Tosi hyvä ja hauska sarja.

04.07.2010 klo 11:31

V: Muukalaiset saapuvat

V niin kuin voitto. Lapsuuteni lempisarja joka toimii edelleen. Tehosteet on vähän vanhentunut mutta mitäs sitten? Tässä on kaikki jota hyvään sarjaan tarvitaan. Erinomainen juoni, toimintaa, jännitystä ja hyvät näyttelijät. Ainoa mikä hieman huvittaa on se kun muukalaisia rinnastetaan natseihin.

Hauska nähdä Robert "freddy krueger" Englund reppanan muukalaisen roolissa.

12.06.2010 klo 14:03

True Blood: 1. tuotantokausi

Onhan tämä kaikinpuolin huippusarja. Ainoa mikä vähän ärsyttää on se kun välillä keskitytään ihan johonki muuhun ku vampyyreihin. Vampyyrit ovat just sellasia kun niiden pitääkin olla. Nykyisinkö näkee kaikenlaisia ihme vampyyrejä joilla ei oo edes hampaita tai ne kimaltelee auringossa.

30.03.2010 klo 00:21

Rooma: 1. tuotantokausi

Hyvä sarja. Titus Pullo on kova äijä.

26.03.2010 klo 17:44

Masters of Horror: 1. tuotantokausi

On kyllä hyvä sarja vaikka pari jaksoista oli aika kehnoja. Parhaimpia jaksoja taitaa olla H.P Lovecraftin kynäilemä ja Stuart Gordonin ohjaama unia noitatalossa. Haeckel's Tale oli kyllä kans aika mukavan kiero ja moni muukin jakso :D

Huonoista mainittakoon vaikkapa chocolate ja homecoming.

19.03.2010 klo 14:25

Kylmä rinki: 1. tuotantokausi

Todella hieno sarja, yksi parhaista mitä on koskaan ollut.

19.03.2010 klo 14:16

Sopranos: 1. tuotantokausi

Taitaapi olla niin, että sopranos on kaikkien aikojen paras tv-sarja. omistan itse kaikki kaudet ja niitä jaksaa katsoa aina uudestaan ja uudestaan. Mukava kun cosa nostraa kuvataan niin arkisissa asioissa eikä heitä esitetä pelkkinä korkonkiskureina ja murhamiehinä. Kerrassaan loistava sarja.

19.03.2010 klo 14:05

Sons Of Anarchy - 1. tuotantokausi

Todella hyvä! Ehdottomasti suosikki sarjojani, melkeinpä Sopranos tasoa. Todellisuus on ehkä vähän kaukana oikeista outlaw MC-kerhoista mutta mitä sitten? tämähän on viihdettä, ja hyvää sellaista.

14.01.2010 klo 00:30

Viimeinen taistelu

Todella hyvä ja realistinen minisarja moottoripyörä kerhoista. SFFS

Edellinen sivu | 1 2 | Seuraava sivu