elpadre81

elpadre81

20.02.2016 klo 18:50

Collateral - väärä aika, väärä paikka

Jostain kumman syystä meni noin 12 vuotta ennenkuin tajusin katsoa tämän leffan. Elokuva nauratti, kosketti, jännitti ja piti otteessaan niin hienosti ettei edes tv:n mainoskatkoilla päässyt television äärestä pois... Ehdottomasti yksi parhaista toiminta/jännäreistä kautta aikain.

26.02.2015 klo 00:57

28 viikkoa myöhemmin

Olisi varmaan ollut ihan hyväkin leffa mikäli olisi nähnyt mitä siinä tapahtui... Aina kun zombiloiset hyökkäili niin ruutu alkoi välkkymään ja kamera heilumaan niin ettei itse "äksönistä" saanut yhtään mitään selvää. Muutenkin kuka ikinä leikkasikin tämän leffan, epäonnistui siinä erittäin taidokkaasti.

08.03.2013 klo 19:41

Almighty Thor

Uskomattoman huono.

11.01.2013 klo 15:04

Korttelivahdit

Ihan toimiva komedia vaikkakin saman tyylisiä leffoja nähty jo liikaa, pääsi silti naurattamaan muutamaan otteeseen.

23.10.2012 klo 15:47

Isäpuoli

Oikein mainio jännäri, kasari-jännärien ehdotonta parhaimmistoa. Terry O'Quinn loistava roolissaan isäpuolena.

20.10.2012 klo 15:09

Antichrist

Nätti leffa mutta pelottava se ei kyllä ollu... Tylsä ja puuduttava katselukokemus.

16.10.2012 klo 14:29

The Reef

Leffa yllätti erittäin positiivisesti. Elokuvan realistinen ote pitää tunnelman tiiviinä ja piinaavana alusta loppuun. Näyttelijät myös uskottavia ja osaavia. Kenties paras hai elokuva sitten Tappajahain.

16.10.2012 klo 01:25

Inception

Kehuttu ja hehkutettu mielettömästi mutta itse en kyllä ymmärrä miksi. Katsonut kolme kertaa ja koittanut oivaltaa mikä tästä tekee niin hyvän mutta ei vaan aukea. Varsin keskinkertaista kamaa, tosin en kyllä olekkaan tämän tyylisen scifin suurimpia ystäviä.

16.10.2012 klo 01:12

Terminator 2 - Tuomion päivä

Omissa kirjoissani kaikkien aikojen paras toimintaleffa. Lähes samalle tasolle yltää vain Die Hard ja Robocop. Voi sitä fiilistä kun pikkupoikana pitkän kinuamisen jälkeen vihdoinkin saatiin kaverin isukilta lupa katsoa tämä elokuva...

12.10.2012 klo 01:15

Stand by Me - viimeinen kesä

Mahtava hyväntuulinen elokuva! Nähtävä vähintään kerran vuodessa, mielellään useamminkin. Elokuvaa katsoessa käy kaipaamaan ja muistelemaan omaa lapsuuttaan mutta hyvällä fiiliksellä. Melkeinpä voisin väittää että paras elokuva kautta aikain.

11.10.2012 klo 16:45

Game of Death

Jos ei liian vakavalla mielellä katso niin ihan ok "ysäri action" mutta itseäni häiritsi todella paljon se että elokuvassa oli jatkuvasti kikkailtu typerien hidastus efektien kanssa... Ehkä katsoin leffan väärään aikaan ja väärällä fiiliksellä mutta annetaan nyt kuitenkin 3/5 ihan vaan Wesleyn vuoksi.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu