afterman

afterman

Sairainmmat leffat top 10

Aivokuollut (1992)

Kaikkien slasher elokuvien äiti Loistavaa viihdettä suosittelen

Aivokuollut rating 4,01

Ichi the Killer (2001)

Veri lentää oikein kunnolla kyllä japsit on sairaita nelja tähteä.

Ichi the Killer rating 3,77

Sodoman 120 päivää (1975)

Hyi Helvetti mikä leffa pakotetaan syömään omaa paskaa vitun sairasta sanon minä.

Sodoman 120 päivää rating 2,80

Grotesque (2009)

Hyi helvetti maailman sairain leffa löytyi Grostesgue on yli voimaisesti maailman sairain elokuva mitä tehty en suosittele.

Grotesque rating 2,44

The Human Centipede (2009)

Tylsä ja laiskasti etenevä turhanpäiväinen roskaleffa enemmän menis känni ja krapula viihteenä Dieter Laser naamakin on todella ärsyttävän näköinen yks pojo.

The Human Centipede rating 2,14

The Human Centipede II (2011)

mun mielestä aika sairas elokuva yks tähti.

The Human Centipede II rating 1,98

The Human Centipede III (Final Sequence) (2015)

Tässä tulee todella pitkä kommentti: Yörjötrilogian päätös osa 100% sairan human centipede mitä on koskaan tehty,Tom Six teki Elämän ensinmäisen kauhuleffansa Human Centipede 2009 suomeks ihmistuhatjalkainen jossa pahaa aavistamattomat nuorten naisten autosta loppuu bensa,Tytöt löytävät talon jonka tyrannisoitunut Dieter Laser ottaa heidät suojiinsa.Mielipuoli tekee itselleen lemmikin eli ihmistuhatjalkaisen jolla on yhteinen ruuan sulatut,Kaks vuotta myöhemmin tuli Human Centipede 2 2011 joka on edellistä leffaa sairainpi jossa Laurence R. Harvey kova human centipede fani rakennuttaa itselleen saman laisen lemmikin.Viimeinen Toukokuun 22 päivä saanut päätös osa Human Centipede 3 (Final Squence) (2015) Tarina alkaa kun vangin johtaja Bill Boss Dieter Laser ja hänen apulainen Dwight Butler Laurence R. Harvey ja entinen pornotähti Bree Olson human centipede 3 tapahtumat sijoittuvat amerikan vankilaan jossa paikan vangit saa Billin raivon partaalle.Vankilakulut nousevat taivaaseen ja eikä vangin vartiosta ole apua joten Dwiligth saa loivan idean hän tikataa 500 vankia toisiinsa kiinni ja näin maailman pisin ja suurin ihmistuhatjalkainen on syntynyt.Human Centipede 3 on paljon sairaanpi kuin edeltäjänsä elokuvan ohjaaja Tom Six nähdään myös ja Amerikan Presidentti Eric Roberts myös mm mitähän Tom Six seuraavaks suunittelee Elokuvalle Annan vain yhden tähden.

The Human Centipede III (Final Sequence) rating 1,68