afterman

24 vuotias Pyhäjärveltä kotoisin oleva nuori mies,Päivisin käyn töissä pyhäjärven s-marketissa vapaa ajat vietän vanhempien luona asuessa,Harrastuksiini kuuluvat video pelien pelaaminen joita olen harrastanut 15 vuotta suosikki pelejä ovat Gta 5 assasin greed pelit muita hauskan pidot ovat musiikin kuuntelu ja elokuvien katsominen.No elämäni ensinmäisestä elokuvasta ei ole mitään muistikuvia paitsi leijonakuningas,Eniten tykkään katsoa kauhuelokuvia koska ne ovat niin pelottavia ja jännittäviä toiminta leffat tulee tokana suosikki elokuviin kuuluvat iso arskan tähdittämät terminaattorit,Joista eniten tykkään kakkos osasta die hardit ja kummisedät on lemppareita.Suoskikki näyttelijöitä ovat arnold schwarzenegger Bruce Willis,Leonardo DiCaprio,Johnny Depp,Clint Eastwood,Samuel Jackson,niintä on vaikka kuinka paljon.Nais näyttelijöistä Megan Fox ja Emma Watson,Ohjaajista Quentin Tarantino Steven Spielberg ja taru sormusten herrat trilogiasta tuttu Peter Jackson.Luonteeltani olen hyvin hiljainen ihminen ja rauhallinen kesäisin harrastan festareilla käymistä.Dvd leffoja löytyy hyllystä 191 kp laidasta laitaan ennän sais kyll olla kauhuelokuvia.

Rekisteröitynyt: 18.01.2014
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Pyhäjärvi
Harrastukset: Musiikin kuuntelu elokuvien katselu kirjojen lukeminen konsolipelien pelaaminen

Karma: -68

Käyttäjä on kirjoittanut 35 kommenttia. Keskimääräinen pistesaldo kommenttia kohden on -1,94.

Ei sarjojen arvosteluja
58 pisteytystä