ZillionJape

ZillionJape

07.01.2012 klo 14:05

Rambo

Nyt on aika arvostella Rambo elokuva, mutta ensiksi puhun edellisistä osista jos ei ole tuttu sarjalle. Vuonna 1982 julkaistiin elokuva nimeltään First Blood, mielestäni yksi parhaimmista toimintaelokuvista ikinä ja tämän sarjan paras osa. First Blood elokuvassa Rambo ei ole sankari vaan ennemmin rikollinen. First Blood on loistava ja toimintaelokuva fanien on nähtävä se. Sitten vuonna 1985 julkai...stiin elokuva nimeltään: Rambo: First Blood Part 2. Tässä elokuvassa Rambosta tehdään sankari, mutta tämä elokuva on huonoin minun mielestä koko sarjassa, vaikka monet on sitä mieltä että se on jopa parempi kuin First Blood. Ja lopulta vuonna 1988 julkaistiin elokuva nimeltään Rambo 3 (nimet on niin sekaisin kuin olla ja voi: First Blood, Rambo: First Blood Part 2 ja Rambo 3). Rambo 3 on yleensä vihatuin osa sarjaa mutta minun mielestä se on toisiksi paras. Sitten on neljäs elokuva minkä nimi ei ole Rambo 4 vaan sen nimi on vain Rambo. Tämä elokuva on väkivaltainen sotataistelu. Jos vertaa tätä toimintaelokuvaa toisiin se voittaa ne verellä. Jalat, kädet ja päät lentävät. Rambo on minulle toisiksi huonoin sarjassa, en tiedä miksi vihaan sitä. Seuraavan elokuvan nimi on huhujen mukaan Rambo V: Last Blood, ilmeisesti he eivät osaa pysyä yhden nimen kanssa. Rambo elokuva tuntuu siltä että se ei edes ole jatkosa koska siinä ei edes ole Trautmania (hän kuoli vuonna 2003), ongelma on se että tässä elokuvassa ei edes manita mitään Trautmanista. Kuitenkin aika roskaelokuva, ehdotan tätä elokuvaa itse en tykkää.

08.11.2011 klo 17:28

Spider-Man 3 - Hämähäkkimies 3

SpiderMan 3! Tätä elokuvaa olen halunnut arvostella, ja tämä elokuva on hyvä. Minulla oli suuret toivomukset tähän elokuvaan aikoinaan koska eka osa SpiderMan elokuva vuodelta 2002, oli hyvä elokuva ja SpiderMan 2 elokuva vuodelta 2004 oli loistava, SpiderMan 2 elokuvan tarina oli loistava kun Peter Parker yrittää miettiä miten elätä elämää kunnolla niinkuin Clark Kent elokuvassa SuperMan 2. Ensin...mäinen elokuva oli hyvä, toinen osa oli loistava ja kolmas osa oli OK. Toiminta kohtaukset olivat saatanan huippuja. Hiekkamiehen effektit olivat hienot, en ole itse varmaan nähny yhtä hyvää effektiä sitten Terminator 2 elokuvan jälkeen. Edelleen, oliko se hyvä elokuva? Supersankari elokuvana se oli saatanan huippu, se oli melkein kuin sarjakuva isolla ruudulla. Ja eikö elokuvien jotka perustuvat sarjiksiin pitäisivät olla niin? Tarina tuntuu siltä että heillä oli todella paljon ideoita ja he päättivät käyttää kaikkia, jotkut voivat sanoa että se on paha juttu mutta tässä elokuvassa se oli hyvä. Yksi valitus mitä olen huomannut on se että on liikaa vihollisia. On: Vihreä Menninkäinen Jr, Hiekkamies ja Venom, mutta ei ole todellakaan paljoa. Oletko nähnyt elokuvan Batman vuodelta 1966, siinä oli neljä päävihollista, oliko se naurettava elokuva, juu mutta klassikko. Jotkut taas sanovat sitä että päävihollisia ei kehitelty. Itse en keksi kuinka paljon lisää olisi tarvittu kehitystä, Hiekkamieheen ja Vihreään Menninkäiseen keskitytään koko elokuvan ajan. Venomia toisin sanoen ei kehitelty mutta sitä mustaa oliota kyllä joten Venom ei sinänsä ollut päävihollinen vaan se musta juttu mikä ottaa SpiderManin haltuun. Tästä elokuvasta ei ole kuitenkaan takuuta että tykkäisit siitä ja jos vihasit sitä kannattaa antaa sille uusi mahdollisuus. Pitäisikö olla SpiderMan 4? Ei, ei enää, ehkä se on vain paras vaihtoehto että he tekisivät Evil Dead 4 elokuvan ja se oli paras idea että tästä sarjasta tehdään Reboot.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu