Tikkari

Tikkari

22.09.2013 klo 10:54

Baskervillen koira

Ihan hieno elokuva, vaikken hirveästi näitä tällaisia rikostyylisiä elokuvia katselekaan. Mystistä pelottavaa koiraa ei näytetä kuin vasta lopussa, joten elokuvan pahis jää sellaiseksi uhkaavaksi vaaraksi.
Loppu oli kivan yllättävä, pidän yllättävistä lopuista!

22.09.2013 klo 10:48

Syvälle salattu

Tosi kiva, että suomalaistakin hyvää kauhu/trillerielokuvaa löytyy, sillä tämäntyyppiset elokuvat ovat aika harvassa suomessa.
Elokuvan tunnelma on sellaista piilevää ja nurkissa kolistelevaa kummitusmeininkiä, eikä mitään yhtäkkisiä mörkökohtauksia ole kuvastossa. Se taruolento on ikäänkuin näkymätön, ainoastaan kaikkien päässä.
Näyttelijävalinnat olivat todella hyvät, krista kosonen on erittäin hyvä näyttelijä, ja mukavaa nähdä hänet tämäntapaisessa elokuvassa!
Ainoastaan loppu ei miellyttänyt kauheasti, se olisi voinut mennä sitä synkkää kaavaa millä aloitettiinkin. Loppu tuntuu jotenkin liian "lällyltä". Mutta silti tosi hyvä leffa, suosittelen! :)

22.09.2013 klo 10:42

Black Swan

Erittäin hieno ja synkeä elokuva, mihin mahtuu kauhua, hyytävää jännitystä ja draamaa. Baletti on rankka laji, ja tässä elokuvassa kuvattiin todella upeasti mielenterveyden heikkenemistä ja lopullista sekoamista. Näyttelijät olivat erinomaisia, ja balettiteema kiva.
Yksinkertaistettuna: Mahtava elokuva!

18.07.2013 klo 16:28

Pretty Woman

hieno tuhkimotarina, jossa on mahtavat näyttelijät, varsinkin julia roberts!

18.07.2013 klo 16:22

Hachiko - tarina uskollisuudesta

Todella kaunis ja surullinen elokuva, ja alkoi ihan oikeasti itkettämään. Musiikki oli kaunista, ja hyvät näyttelijät +oi niin ihana söpö koira!

18.07.2013 klo 16:20

Bad Teacher

Hauska ja kivan piristävä leffa. Cameron Diaz sopi hyvin pahan opettajan rooliin, ja juonen käänteet olivat nerokkaita.

18.07.2013 klo 16:17

Kuudes aisti

Hyvin jännittävä ja mielenkiintoinen leffa, ja se pääosan esittäjä pikkupoika on todella hyvä eläytymään rooliinsa! Parempi kuin moni aikuinen!
Leffan varsinainen jännitys alkaa vasta sitten loppupuolella, ja kyllä hätkähdin muutaman kerran tietyissä kohdissa! Loppuratkaisukin oli yllättävä, ja hyvä!

18.07.2013 klo 16:14

The Eye

Aivan upea elokuva, ja Jessica Alba suorastaan loistaa pääroolissaan! Kauhukohtaukset oli tehty hienosti, ja tässä elokuvassa sai kyllä säikähtää pirun monta kertaa!

12.06.2013 klo 10:27

Tintti Haijärvellä

Nääh, putosin keskivaiheilla kärryiltä, enkä sitten jaksanut enää katsoa loppuun. Alku oli ihan hyvä ja mielenkiintoinen, mutta sitten siin yhessä vaiheessa lopahti ihan surkeeks.

12.06.2013 klo 10:11

Untraceable

En ymmärrä miks tää on saanut niin huonoja arvosteluja, sillä täähän on ihan mahtava! Tarina oli todella mielenkiintoinen, ja murhaaja sai uhrinsa loukkuun mitä kummallisimmilla keinoilla. Yksi kidutuskohtauksista oli lähes oksettavaa katseltavaa, siis hyvässä mielessä!
Tuo murhien näyttäminen netin kautta oli todella kiva piriste näihin isotissisiä teinejä jahtaavien maskimurhaajien joukkoon, ja kokoajan jännitti se, että milloin poliisit saavat tappajan kiinni. Myös sitä sai jännittää, että kuka seuraavaksi joutuisi kameroiden eteen kituutettavaksi.
Loppujysäys oli melkoinen, en osannut yhtään odottaa sitä. Vasta lopputeksteillä sai hengähtää.

26.05.2013 klo 14:38

Carrie

Hyytävä tarina siitä, mihin koulukiusaaminen johtaa. Mielestäni Carrie ei ole paha, hän on pahuuden uhri, ja kiusaajat ovat niitä pahiksia.Lohduton tarina murtuneesta tytöstä, tosi hyvä!

26.05.2013 klo 13:07

Blood and Chocolate

Ihan hyvä ja mielenkiintoinen kauhufantasia, vaikka joissain kohdissa tulikin vähän tylsä fiilis, mutta erityisesti toimintakohdat ja jahdit olivat hienosti toteutettu.

18.05.2013 klo 12:53

Kärpänen

Tosi mielenkiintoinen elokuva ja myös erittäin hyvin tehty niin vanhaksi leffaksi. Leffa ei ollut mitenkään erityisen pelottava, mutta kyllä niitä jänniäkin kohtia mukaan mahtui. Sikäli myös kiva, koska mukaan mahtui scifiä, kauhua, draamaa ja jännitystäkin, joten sopii kaikille elokuvista pitäville. Ikäraja tosin olisi voinut olla alempikin, sillä raakahan se ei juurikaan ollut.
Silti erittäin kiva viikonloppu piriste :)

18.05.2013 klo 12:43

Psyko

Vihdoin uskaltauduin katsomaan tämän legendaarisen kauhuelokuvan. Oli todella mielenkiintoinen juoni, ja muutenkin elokuva oli tosi jees!!! <3
Pääpahis Norman Bates oli aika hyytävä ystävällisyydestään ja komeudestaan huolimatta... silti hän herätti minussa säälintunteen, sillä oikea piru leffassa oli Normanin vainoamaan jäänyt äiti, ja poika oli vain äidin pillin mukaan menevä tappokone.
Mutta muuten todella hieno elokuva, joka osoittaa ettei kauhuleffaan tarvita paljoa verta!

03.05.2013 klo 19:47

Trust

Hieno, vakava ja paikoitellen jopa ahdistavakin elokuva maailman pahuudesta. Elokuva on varoittava esimerkki juuri siitä, että noin voi tapahtua todella helposti. Todella hyvät näyttelijät, jotka vetävät homman kylmän hienosti. Kerrassaan värisyttävä elokuva!

01.05.2013 klo 11:28

Vieras

Hyvin kaunis ja erikoinen leffa, mikä viehättää sen unenomaisella tunnelmalla, ja mielenkiintoisella tarinalla. Nerokkaasti keksityt sielut valtaavat ruumiin, ja elokuvan päähenkilöllä entinenkin sielu on samassa kropassa, ja kahden sielun on totuteltava asumaan kaksistaan. Todella nerokasta!
Elokuvan näyttelijä Saoirse Ronan oli valloittava ja piristävä päähenkilönä. Myös muut näyttelijät onnistuivat hyvin.

01.05.2013 klo 11:23

Dark Shadows

Todella hyvä samaan aikaan sopivan jännä ja samalla myös hupaisa kauhukomedia, mielenkiintoisen juonen kera.
Johnny Depp on yksi parhaista (ja komeimmista) näyttelijöistä, ja onnistuu tässäkin leffassa.
Erittäin hyvä :)

01.05.2013 klo 11:18

Lumikki ja metsästäjä

Todella hienosti tehty leffa vanhasta tarinasta. Lumikki taitaa olla nyt jotenkin in, sillä siitä on tehty monta hieman eri näkökulmalta tehtyä leffaa. Tämä nousee kuitenkin ykköseksi. Kristen sopii hienosti vahvan ja uljaan lumikin rooliin, ja hän saa tuotua lumikista esiin paljon uusia puolia. Visuaalisesti hyvin upeasti tehty, ja muutenkin piristävän erilainen lumikkitarina.

01.05.2013 klo 11:09

Tieto

Todella hyvä ja yllättävä elokuva. En osannut aavistaakkaan juonen loppua, ja lopetus oli surullinen ja kaunis. Jännittäviäkin kohtia oli paljon, ja ne olivat mahtavasti tehty. Leffassa oli monta kertaa pahaa aavistava tunnelma, sellainen että kohta tapahtuu jotain pahaa, ja sydän alkaa hyppimään. Kaikenkaikkiaan hyytävä ja surullinen elokuva, mikä pistää miettimään.

01.05.2013 klo 11:02

The Shining - Hohto

Vihdoin uskaltauduin katsomaan tämän, ja ei tarvinnut pettyä! Aivan loistava kauhuleffa, ja tämä osoittaa että leffa voi olla jännittävä ja ahdistava ilman hirveää verellä kittaamista.
Pääpahis oli todella hyytävä, ja jossain määrin myös siinä alkupuolella huvittavakin.
Muutkin näyttelijät suoriutuivat rooleissaan hienosti. ihan 5/5 leffa :D

01.05.2013 klo 10:56

Nälkäpeli

Paaalljon parempi, mitä ajattelin leffan olevan! Olen lukenut nälkäpelin kirjana, ja täytyy sanoa, että kirja kannattaa lukea ennen leffan katsomista, sillä kirjassa hahmot ja niiden taustat selitetään paremmin, ja jotkut kohdat saattavat ilman kirjaa leffassa jäädä hieman pimentoon.
Näyttelijät olivat mahtavia, varsinkin Jennifer Lawrence. Muutenkin elokuvan tarina oli hienolla tavalla järkyttävä, kun 24 nuorta pakotetaan tappamaan toisensa julmalla tavalla kameroiden edessä. Tosin ajattelin elokuvassa olevan enemmän actionia, mutta hyvä leffa kaikin puolin :)

23.05.2010 klo 11:27

Up - kohti korkeuksia

tämä on HAUSKIN ANIMAATIOELOKUVA IKINÄ!!!!
Todella hyvä juoni!
5 tähteä!!!!!!!!

23.05.2010 klo 11:23

Harry Potter ja liekehtivä pikari

Ihan hyvä lehva. Silti ehkä huonoin potteri elokuva

23.05.2010 klo 11:20

Harry Potter ja Azkabanin vanki

Parhain kaikista pottereista.
Ihmissusille repesin!!!!! XD

23.05.2010 klo 11:19

Harry Potter ja viisasten kivi

Tosi jännittävä elokuva.
Ehkä tokaparhain potteri. 3 leffa on parhain!
Suosittelen!

23.05.2010 klo 11:16

Mamma Mia!

Todella hyvä perhe elokuva!
Oon tykänny aina abban musiikista.
Kaikki oli täydellistä: Näyttelijät, tarina, musiikki jne.
4 ja puoli tähteä.
Viihdyttävä ja rento elokuva <3

23.05.2010 klo 11:11

Hannah Montana: The Movie

Hannah Montana leffa on ihan okei mutta ei kuitenkaan niitä parhaimpia disnin elokuvia.
Parempi ainakin elokuvana kuin sarjana.

23.05.2010 klo 11:01

High School Musical

High school musical elokuva oli ihan hyvä, siinä oli hyvä tarina, hyvä musiikki ja ihanat näyttelijät, mutta se jätti hieman kylmäksi.
Kaverit oli ihan hulluna ja puhu kokajan täst, joten päätin kattoo leffan itekki. Luulin sitä joksiki Hannah montaanan kaltaseks paskaks mutta se olikin ihan erilainen. Mielestäni high school musical on yksi parhaimmista disnin elokuvista.

23.05.2010 klo 10:55

High School Musical 2

High school musical 2 on huonoin kaikista high school musicaleista.
Se on melko tylsä ja meinasin miltei nukahtaa.
Ainoa hyvä asia oli hyvät biisit.

23.05.2010 klo 10:52

High School Musical 3: Senior Year

Mielestäni high school musical 3 on parhain kaikista hsm- leffoista.
Melkein aloin itkemään loppupäässä kun gabriella joutuu eroon troysta. 3 leffassa oli myös parhaimmat biisit.
Toivottavasti tulee vielä high school musical 4!!!!!

23.05.2010 klo 10:47

Percy Jackson - Salamavaras

Elokuva oli todella jännä. Vaikka se muistuttaakin aika paljon Harry Potteria, ei se silti ole omasta mielestäni kopio.
Elokuva on myös tosi hauska ja naurukin kajahti muutaman kerran aika kuuluvasti kun olin katsomassa sitä elokuvissa.
Percy Jackson kirja oli kyllä aika sekava ja etukäteen ajattelin että leffa on varmaan yhtä sekava, mutta niin ei ollut!
Suosittelen elokuvaa kaikille fantasian ystäville!
Kannattaa käydä katsomassa.

23.05.2010 klo 09:42

Twilight - Uusikuu

Voi kumpa pääsisin jo kattoon tän....

23.05.2010 klo 09:37

Jali ja suklaatehdas

Hyvä elokuva.
Ehkä lopussa alkoi hieman pitkästyttämään mutta...

23.05.2010 klo 09:33

Ice Age 3: Dinosaurusten aika

Todella hauska elokuva.
Jäi ainakin mieleen. :)

23.05.2010 klo 09:30

Robin Hood

Ihana elokuva! Pääsi naurut varmaan ainakin 70 kertaa!
Katsoin elokuvan 3 kertaa eikä pitkästyttänyt ollenkaan <3<3<3<3

23.05.2010 klo 09:19

The Grinch

Hauska elokuva!
Grinch oli lemppari hahmo elokuvassa!

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu