Rinbe

Kauna (2004)

Kauna rating 3,06

Ring 2 (2005)

Ring 2 rating 2,54

The Amityville Horror (2005)

Ihan hirveetä shaibaa, ei missään nimessä pelottava, ei sairas, ei mielenkiintoinen. Ei katsomisen arvoinen. Hitto. Menetin 90 minuuttia elämästäni.

The Amityville Horror rating 3,15

Teksasin moottorisahamurhaaja - pahan alku (2006)

Oikeesti paskimpia "kauhu"leffoja mitä olen ikinä nähnyt. Täysin ennalta-arvattavaa sekoilua ja huonoa näyttelemistä. Siis en voi suositella kuin jollekin joka pitää aikuisten oikeasti Scream-leffoja pelottavina. Plaah.

Teksasin moottorisahamurhaaja - pahan alku rating 3,15

All the Boys Love Mandy Lane (2006)

Pelkkää rivouksista puhumista ja jälleen kerran kolmekymppiset esittämässä teinejä. Ei kauhua lainkaan.

All the Boys Love Mandy Lane rating 2,76

Tyttö kellarissa rating 0,76

Jack Brooks: Monster Slayer (2007)

Parasta leffassa oli viiminen 5 minuuttia. Harmi vain että tuo aika ei tämän leffan kökkömäisyyttä pelasta. Eikä tietoakaan mistään vatsalihaksista (kuten kansi lupailee). Spoiling. Ei kannata katsoa. Ehdottomasti antaisin nolla tähteä jos voisi. 0,5/5

Jack Brooks: Monster Slayer rating 2,27

Paranormal Activity rating 3,17

Riivattu (2010)

Siis ei, ei ja vielä kerran ei. Leffa oli tylsä, kökkö ja en edes ala purnaamaan lopetuksesta sen kummemmin. Leffassa oli vaikutteita elokuvista Poltergeist, Manaaja ja tietty Paranormal activity, mutta ei positiivisella tavalla. Annoin kuitenkin yhden tähden siitä, että onnistui säikäyttämään paskat housuun monta kertaa.

Riivattu rating 3,29

Scary Movie 5 (2013)