Rinbe

Rinbe

30.07.2014 klo 08:33

Pariisin varpunen - Edith Piaf

Ihan koskettava tarina ja hyvät näyttelijät, traagisintahan on, että suurin osa elokuvasta on tapahtunut oikeasti.

30.07.2014 klo 08:30

Kirveelle töitä

Koska pidän kauhukomedioista, päätin katsoa tämän sen ja myös trailerin perusteella, joka oli komediallisempi kuin itse sitten elokuva... Mutta ihan viihdyttävähän tämä oli, ei silti mikään loistava. Pari naurunröhähdystä ja that's it.

30.07.2014 klo 08:27

Iho jossa elän

Tämä on juonellisesti erikoisemmasta päästä mitä itse olen nähnyt ja samalla myös kieroutuneimmasta... Eli toimii!

30.07.2014 klo 08:25

A Fantastic Fear of Everything

Kauhukomediaksi kai tämä luokitellaan, ihan okei leffa kyllä. Vähän erikoinen tarina, mutta katsoin kyllä mielelläni loppuun asti. Pelästyinkin pari kertaa. Parempi kuin monet kauhuleffat. Simon Peggin kirjailijahahmo on sympaattinen, neuroottinen ja viihdyttävä.

30.07.2014 klo 08:16

Dynamiitti Napoleon

Sympaattinen, ei niinkään kovin hauska. Mutta omalaatuinen ja omalla tavallaan viihdyttävä. Ehkä enemmän tv-sarjamainen kuin elokuvamainen, tulee olo että haluaisi seurata nuorten elämää lisää.

14.04.2014 klo 08:46

Brokeback Mountain

Herää kysymys: olisiko tämä elokuva yhtään niin hyvä, jos kyseessä olisi heterosalasuhde? Välillä elokuva oli pitkäveteinen, ehkä jopa korni. Tosin voi olla, että ennakko-odotukset olivat liian korkealla koska tätä oli niin moni hehkuttanut. Ihana pari kylläkin Heath ja Jake.

14.04.2014 klo 08:40

Donnie Darko

Ihan helvetin monimutkainen, mutta hyvä niin, tykkään leffoista missä ei liikaa selitellä tapahtumia vaan pitää itse pohtia niitä jälkeenpäin. P.S. Ei krapulakatsottavaa, Frank the bunny on tosi pelottava.

14.04.2014 klo 08:06

Silta salaiseen maahan

Tää oli siis niin koskettava! En yleensä tykkää lapsista, mutta tässä ne oli tosi symppiksiä.

18.11.2013 klo 16:51

Superbad

Suosittelen ehdottomasti elokuvan katsomista krapulassa. Toimii. Tää on jo niin huono, että on siksi hyvä. Pääsee aika hyvin Road Tripin ja American Pien tasolle.

18.11.2013 klo 16:41

Tiedän mitä teit viime kesänä

Tää oli jo sillon vuonna ysiseiska yhtä huvittava vaikka olinkin 12-v., pakkohan tää on ollut katsoa myöhemminkin, ihan vaan viihdearvon vuoksi. Superhirveetä näyttelemistä, oikeestaan kaikilta, siis niin yliampuvaa et huhhuh. Mutta kuuluu klassikko-slashereihin Screamin ohella, et kyllä tää on niinku nähtävä vaikka huono onkin.

18.11.2013 klo 16:31

The Eye

Aika kökkö. Ei oikeestaan mitään hyvää sanottavaa. Paitsi että mielelläänhän sitä Jessicaa kattelee, mutta siis ei. Ei ollut edes pelottava, yhyy.

18.11.2013 klo 16:13

Evil Dead

Aikasten brutaalia meininkiä! Katoin peräkkäin alkuperäisen Evil Deadin ja sitte tän, hokasin että tää uusihan ei onneksi ole kopioinut sitä vanhaa, vaan on yhdistänyt ykkös- ja kakkososaa sekä täysin uutta juonta, mikä oli virkistävää. Ihan jees nykyajan kauhuleffaksi.

18.11.2013 klo 15:58

Small Apartments

Ottaisin tuon komedia-genren pois laskuista tämän elokuvan kohdalla. Korkeintaan musta komedia jos sitäkään, lähinnä surullinen kuvaus yksinäisistä ihmisistä ja mihin se yksinäisyys pahimmillaan voi johtaa. Ihan katsottava, mutta älkää odottako jotain superhupaisaa kreisikomediaa vaikka Matt Lucas onkin pääosassa.

18.11.2013 klo 15:54

Black Swan

Juu ei hehkutuksen arvoinen ihan, mutta katsottava. Visuaalisesti varmasti näyttävämpi leffateatterissa kuin himassa missä itse sen katsoin, joten ymmärrän elokuvan vaikuttavuuden niiden kohdalla jotka ovat sen siellä teatterissa nähneet. Juoni oli ihan ok, aika ahdistavaksihan tuo meno kävi loppua kohden, mutta jotenkin olisin toivonut vielä ahdistavampaa kuvausta... Pikkasen liian ennalta-arvattava.

18.11.2013 klo 15:49

Kauhun pikajuna

Maaaaaailman tylsin! Juonellisesti ei siis mitään järkeä ja siis aargh, en millään meinannut jaksaa katsoa loppuun asti, mutta tsemppasin et ainakin voin sanoa että oon nähnyt tämän. Joo ja ei kauhuu nähnykkään. Ennemminkin scifiä.

14.07.2013 klo 23:32

The Woman in Black

Olis ollut kivempi katsoa ilman niitä VÖTÖM-ääniefektejä mitkä sai pissan lirahtaan housuun... Koska se muija oli oikeestaan itsessään jo niin pelottava, että ihan se pelkästään ois riittänyt. Tarinallisesti oli tosi köyhä, sitä olisi kaivannut enemmän, ihan sitä että mitä mikäkin juttu nyt tarkoittaa ja miksi mitäkin juttuja tapahtuu. Mut kyllä ton nyt katto.

13.02.2013 klo 19:26

Tahraton mieli

Todella kummallinen, mutta koskettava elokuva. Leffoja, joita voi katsoa useampaankin kertaan, ja ehkä kannattaakin, jos meinaa täysin tajuta mistä on kyse...

13.02.2013 klo 19:24

1408

Siis ihan mielenkiintoinen ja jännittävä. Lopetus nyt oli vähän mitä oli, mutta muuten toimiva.

13.02.2013 klo 19:22

Pahan sanansaattajat

Siis ne musat niissä leffan "onnellisemmissa" kohdissa.... AAAARGH mitä tv-sarjamusaa! Ja muutenkin oli kökkö juoni, liian perinteinen. Leffan nimi ei kyl toimi myöskään yhtään.

22.01.2013 klo 09:05

Battle Royale

Öh, siis alku antoi odottaa jotain paaaaaljon parempaa. Liikaa lässynlää rakkausjuttuja ja paska lopetus, jos peli olisi ollut raaempaa, olisi leffa ollut huomattavasti parempi.

05.01.2013 klo 21:16

The Amityville Horror

Ihan hirveetä shaibaa, ei missään nimessä pelottava, ei sairas, ei mielenkiintoinen. Ei katsomisen arvoinen. Hitto. Menetin 90 minuuttia elämästäni.

05.01.2013 klo 21:13

Darkness - pimeys

Jotenkin mielenkiintoinen aihe, ehkä liian ennustettavissa oleva loppu. Ihan samantekevä leffa sinänsä, en tule muistamaan ko. leffaa enää vuoden päästä, Anna Paquin oli kyllä hyvä, muiden roolisuoritukset nääh.

05.01.2013 klo 21:10

Gate

Boooring siis suorastaan, en tajua, miksei helvetinkuopasta ole revitty enempää irti? Jotain kälysiä minidemoneita ja yksi iso demoni... Siis mitä tuolla aiheella olisikaan voinut tehdä!

05.01.2013 klo 21:08

Kauhun yö

Alku tosi kökkö, loppua kohden vähän jännittävämpi. Aika semmosta lällymeininkiä, mutta ehkä aikoinaan ollutkin ihan hyvä... Pari ihan jees naamaria mutta se siitä. Liikaa kohtia, joista jäin miettimään, että "miksei kukaan ihmettele mitä ***tua tapahtuu".

05.01.2013 klo 21:03

Aidosti outoa

Ihan aidosti outo leffa, normaalisti Ferrell ei nappaa yhtään, kiva nähdä häneltä vähän vakavempi rooli. Hahmot erittäin toimiva, Emma Thompson ah niin loistava nikotiininarkkarikirjailijana ja Maggie kuumana leipomonpitäjänä. Vaatii keskittymistä, mutta kannattaa katsoa vaikka alku ei olekaan niin lupaava.

11.11.2012 klo 19:24

Eraserhead

Olinko ainoa, jonka mielestä se mutanttivauva oli söpö...? Nooh eniveis, en tajunnut mitään mistään, mutta jäbällä oli siisti tukka ja meininki oli kivan synkkää!

26.09.2012 klo 00:36

Adaptation. Minun versioni

Ihan törkeen hyvä! Kunnes tuli leffan loppu joka meni niin överiksi että huhhuh! Siksi pisteet tipahti. Mutta muuten jaksoi kyllä olla mielenkiintoinen. Ei vaan kannata katsoa viimeistä kymmentä minuuttia leffasta.

24.08.2012 klo 10:39

Terminaali

Ihanan symppis leffa ja oon yllättynyt miten hyvä Tom Hanks tässä oli. Ihan parasta on, että kaikilla asioilla ei ollut onnellista loppua.

24.08.2012 klo 10:36

A Serious Man

Jotenkin mielenkiintoinen ja ainahan se on hauskaa kun jollain menee kaikki asiat päin pyllyä (kunhan ei ole omasta itsestä kyse). Jäi mietityttämään jälkeenpäinkin.

24.08.2012 klo 10:30

Velvet Goldmine

Kestää katsoa mooooonta kertaa, hahmot loistavia. Viittaukset Oscar Wildeen tekevät leffasta myös mielenkiintoisen. Tosin tämä on leffa teinivuosiltani, joten ehkä siksi niin tärkeä ja hyvä mielestäni :D

24.08.2012 klo 10:25

I Love You Phillip Morris

Leffa sai ainakin mut hyvälle tuulelle, ja Ewan McGregor on ihan huippuhyvä tässä! Sympaattinen, se on oikea sana kuvaamaan tätä elokuvaa.

26.06.2012 klo 10:26

50/50

Aikamoista kukkua. Tylsä leffa, tylsä lopetus ja joteski vaan plaah koko setti. Odotin paljon enemmän. Minua ei onnistunut koskettamaan.

07.05.2012 klo 12:42

Road Trip

Tää on vaan siis niin viihdyttävä. Teinivuosienkin jälkeen jaksaa naurattaa, oon nähnyt tän varmaan 20 kertaa ja silti tää on yhtä hyvä. Tom Green on niin hauska että en kestä! Tosin nykyään tää tulee katottua useimmiten krapulassa, ja sillonhan nyt naurattaa melkein mikä vaan...

07.05.2012 klo 12:16

Stephen Kingin Se

Oikeesti yksi paskimmista "kauhu"-leffoista mitä olen nähnyt. Siis pellestä pojot ja Tim Currysta sinä pellenä, mutta jösses, siis joku alienhämähäkki siis whaaaat en kestä mitä paskaa! Joo vanhahan tämä leffa on, mutta siis jos vertaa muihin vanhoihin kauhuleffoihin niin tämähän on niin kökkö kun vaan voi olla ja niin teennäinen ja huonosti näyteltykin! ÄÄAAARGH Respectit Kingille joka on todennäköisesti ollut todella todella kamoissa tätä kirjoittaessaan, voin vaan kuvitella.

07.05.2012 klo 11:57

Die Hard 4.0

Olin niin pettynyt John McClanen hahmoon, ei röökiä, ei kunnon kiroiluja, ei asennetta... JOHN YOU SHOULD NEVER GROW OLD! Äh, ihan ok juoni kai.

07.05.2012 klo 11:29

127 tuntia

Joo ihan ok, aika ällöttäväkin paikoitellen. Emmä tiiä, lopussa soi Sigur Rós niin siitä piste ainakin :D Ja siitä että ällötti. Ja verestä.

07.05.2012 klo 11:19

The Awakening

Se ei ilmeisesti tee hyvää leffaa, että se on Briteistä. Odotin aika paljon erilaista kuin perusjenkkikauhua siis. Mutta petyin. Olihan tämä ihan katsottava ja juonessa oli käänteitäkin aika paljon, mutta aika kökkö kuitenkin. Tämmössiä on niin paljon.

07.05.2012 klo 11:13

Teeth

Äh, kesti taas ihan liian kauan ennen kuin leffassa alkoi oikeesti tapahtua jotain. Odotin ehkä hauskempaa leffaa, mutta petyinkin kun kyseessä olikin aika pliisu tapaus. Aika huonot vitsit, huonot kauhukohtaukset ja siis wtf, voittanut jossain awardseissa best mutilation-palkinnon, siis anteeks mutta siis mistä kohdasta?! Ihan kesy koko leffa yhyy. Pettymys.

07.05.2012 klo 11:09

The Haunting in Connecticut

Jaa. No olisihan tämä ollut ihan ok ilman niitä perinteisiä jenkkiäänitehoste-pelotteluja. Ottaa pattiin ne niin paljon! Jos leffasta ei muuten saa pelottavaa niin laitetaan BOO-ääniefektit ni sillä saa ainakin paskahalvauksen aikaiseksi. Mutta toisaalta, odotin paljon huonompaa leffaa, joten kai tälle kaks ja puoli tähteä voi antaa.

07.05.2012 klo 11:04

Viimeinen sirkus

Ihanan sairas leffa. Tämä leffa oli sellainen, että luulit ensiksi sen olevan tietynlainen, mutta osoittautuikin täysin erilaiseksi. Positiivisessa mielessä. Aika rankkaa katsottavaa, jokseenkin perinteinen juoni, mutta visuaalinen toteutus onnistunut hienosti. Neljä tähteä ehdottomasti, vavisutti mun maailmaa ainakin vähän.

10.02.2012 klo 14:44

Braveheart - taipumaton

Leffan ainoa miinuspuoli on Gibsonin kökkö skottiaksentti. Muuten huippuviihdyttävä.

10.02.2012 klo 14:37

Inception

En tiedä, mutta petyin leffaan. Sitä oli hypetetty niin paljon, ehkä vaan odotukset olivat liian korkealla. Ihan mielenkiintoinen ja Leo on huippuhyvä tässäkin, mutta joteskin sekava. Lopetuksesta kuitenkin plussaa.

10.02.2012 klo 14:12

Saksikäsi Edward

Itken joka kerta kun Kim pyytää Edwardia halaamaan tätä ja Edward vastaa "I can't". Leffan puvustus on myös huikeaa. Tässä leffassa ei ole mitään pielessä.

10.02.2012 klo 14:07

Gilbert Grape

Yksi koskettavimmista draamoista. Realistinen kuvaus isättömästä perheestä keskellä landea. Ja Depp on tässä niin namu että ihan senkin takia 4/5, mutta onhan se Leonardokin aika kuuma tässä.... Hehheh.

10.02.2012 klo 14:05

Päätön ratsumies

Yks Burtonin parhaimmista. Deppi ja Ichabod sopii yhteen niinku ketsuppi ranskalaisiin. Parasta leffassa on kuitenkin miljöö ja värit, ja hei tietenkin Christopher Walken.

10.02.2012 klo 14:02

Yhdeksäs portti

Siis yksi paskimmista lopetuksista ikinä. Muuten leffa oli todella mielenkiintoinen ja koukuttava, mutta siis hei se lopetus, en kestä!

10.02.2012 klo 14:01

The Libertine

Miten tästä ei ole tykätty? Katsoin tämän leffan pikkuhiprakassa ja uppos niinku nyrkki mummon... nojoo mutta siis oli vaikuttava kuvaus kuppasesta runoilijasta (heh) 1600-luvulla. Kosketti joteskin.

10.02.2012 klo 13:52

Sweeney Todd - Fleet Streetin paholaisparturi

En tiedä, että johtuiko hillittömästä krapulasta vai mistä mutta leffa oli tylsyyden huippu ja paskinta Burtonia koskaan. Siis tosiaan, pitäis varmaan yrittää katsoa tämä vaikka kotona krapulassa kuin täpötäydessä leffateatterissa kera paniikkikohtausten.

27.01.2012 klo 11:28

Sauna

Pisti miettimään. Hyvä asia leffalta.

27.01.2012 klo 11:09

May

Jotenkin kaiken outouden ja raakuuden keskellä mukavan sympaattinen elokuva. Toista samanlaista leffaa ei ole tullut nähtyä. Persoonallinen pätkä.

3,5/5

Edellinen sivu | 1 2 | Seuraava sivu