Original

Original

Oma statistiikka: Sarjojen kommentit (5)

07.01.2014 klo 02:03

Taistelutoverit

Viimeisteltyäni tämän sarjan muutama tunti sitten, voin vain todeta että huikeaa. Uskomattoman loistava ja hieno teos, aivan huikeaa. Sanattoman hieno ohjelma. Ehdottomasti jokaiselle toisesta maailmansodasta kiinnostuneelle. Olen sanaton, kaverit ovat saaneet jotain uskomattoman hienoa aikaan. Olisi vääryys antaa alle viisi tähteä!

02.03.2013 klo 14:56

Pako: 3. tuotantokausi

Tämäkin kausi osoittaa sen, miksi Pako on parhain tv-sarja, jota tähän asti on esitetty. Tunnelma oli käsin kosketeltavaa ja juoni oli jälleen todella nerokas. Juonenkäänteet tekevät tästä erinomaisen. Valitettavasti kausi jäi vain 13 jakson mittaiseksi, mutta siihen kaikkeen oli mahdutettu loistava tarina. Oikeastaan se on ainoa huono puoli. Aivan loistava sarja!

27.02.2013 klo 19:59

Pako: 2. tuotantokausi

Sarja jatkaa loistavalla tasolla. Ihan ei nouse ykköskauden tasolle, mutta se ei ole mikään häpeä. Jälleen erinomaista jännitystä ja juonenkäänteitä. Näytteleminen jälleen vakuuttavaa jokaiselta. Loistava sarja!

28.01.2013 klo 18:51

Pako: 1. tuotantokausi

Aivan uskomattoman hyvä ja jännittävä sarja. Hyvä vankilan tunnelma leijailee olohuoneessa. Sarja on täynnä hyviä juonenkäänteitä ja niitä piisaa paljon. Kaikki hahmot on suunniteltu hemmetin hyvin ja kaikki vetää loistavasti aina Scofieldistä Bellickiin. Juoni on erinomainen ja tunnemyrskyt ovat onnistuneita. 22 hyvää jaksoa, eli missään vaiheessa ei ala kyllästyttämään. Henkilökohtaisesti tämä on parhain sarja, mitä on tullut seurattua ja voittaa myös The Walking Deadin. Aivan loistava, suosittelen!

11.12.2012 klo 21:55

Masters of Horror: 1. tuotantokausi

Netistä tuli katseltua ilmaiseksi näitä jaksoja ja ihan kohtuu-hyvä sarjahan tämä oli. Jaksojen tasot ailahtelivat aika rajusti. Master of Horror tarjoaa kauhua aina zombeista ilmiöihin ja Perjantain 13. - tyyliseen tappamiseen. Henkilökohtaisesti petyin paljon Tobe Hooperin Dance of the Dead-jaksoon, joka oli täyttä roskaa. Hyviä jaksoja oli mm. Incident on and off a Mountain Road, Deer Woman, Fair Haired Child ja Jenifer. Parhaimpana on nostettava esiin John Carpenterin Cigarette Burns. Kokonaisuutena kaikista selkein.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu