OZMOxD

OZMOxD

Komedioiden Top 5

Mies ja alaston ase (1988)

Aivan mahdottoman hauska elokuva.Kiipelykohtaus on ehkä hervottomin kohtaus koko elokuvahistoriassa.Ei tälle voi olla repeilemättä.Paras komedia koskaan.

Mies ja alaston ase rating 4,05

South Park: Isompi, pidempi & leikkaamaton (1999)

Tarjoaa räkänaurut melkein puoleksitoista tunniksi.Vaikka elokuvan lopun ei kaiketi ollut tarkoitus todella koskettaa katsojia, se ikävä kyllä sai minulle pienen liikutuksen tunteen päälle.Cartman rocks!4/5

South Park: Isompi, pidempi & leikkaamaton rating 3,81

Diktaattori (1940)

Oikeasti hauska elokuva.Kannattaa katsoa, ihan vaikka vain historian vuoksi.5/5

Diktaattori rating 4,15

Hei, me lennetään! (1980)

Tämän elokuvan katsottuani, olivat vatsalihakseni viikon kipeät ja ääni käheänä.''Vyötäisiltä'' suulla pumpattava autopilotti nukke. Mistä ne näitä keksikin 80-luvulla?5/5

Hei, me lennetään! rating 3,71

Team America - maailman poliisi (2004)

Trey Parker ja Matt Stone nuo satiirin kuninkaat.Useita kertoja olen revennyt elokuvien aikana pahasti, mutta tämä elokuva sisälsi kohtauksen, joka lähes tappoi. Nauraa käkätin tuota kohtausta varmaan 15 minuuttia ja missasin osan elokuvasta ensimmäisellä katselukerralla.Osuvaa piikittelyä USA:n yli-patrioottiselle sekä erityisesti maailmanpoliisi-asenteelle unohtamatta Hollywoodiin pesiytyneitä tavallisesti oman moraalikuvan kiilottamiseen pyrkiviä tekopyhiä julkkisohjaajia, -näyttelijöitä ja -käsikirjoittajia.Trey Parkerin tähdittämä Matt Damon ansaitsee erityismaininnan (Oikea Matt Damon oli muuten ainoa elokuvassa esiintyvistä "näyttelijöistä", joka oli tyytyväinen hahmoonsa).Mahtava leffa!

Team America - maailman poliisi rating 3,75