Terveisiä Pohjalta (P*skimmat elokuvat)

Batman & Robin (1997)

Nolo ja paska, eikä kyllä viihdyttäväkään. Elokuva näyttää hedelmäaakkospussin sisällöltä oltuaan tehosekoittimessa, sillä värikkyys menee oksettaviin mittasuhteisiin, ja muutenkin leffa on yhtä tehostetta tehosteen perään. Juonesta on turha puhua.George Clooney ei ole mikään hirveä Bätmän, mutta hahmo itsessään olisi saanut kuolla jo aikoja sitten. Robin on mulkku ja Bätgirl on tarpeeton. Käsikirjoitus on kauhistuttava, ja hyvätkin näyttelijät ovat sen uhreja. Huumori ei todellakaan toimi, edes Arnien onelinerit eivät aiheuta hymyä.Kyllä tämän seurauksena henkiin jää, ja mieluummin tätä katson kuin Nolanin Noloja "vakavia" paskoja.

Batman & Robin rating 1,89

Scary Movie 2 (2001)

Sanoinkuvaamattoman umpipaska alielokuva. Jokainen sekunti on aivan uskomatonta kuraa, ja hyviä vitsejä oli -100 kappaletta. Kyllä, luku on negatiivinen.Scary Movie 2 on ala-arvoisin läjä mitä olen koskaan nähnyt (saatat väittää: "no sehän on tarkoituskin"), mutta minä en tarkoita sitä hyvässä mielessä. Joskus hölmökin huumori toimii, mutta SM2 (S&M, get it? sattumaako) epäonnistuu katsojan - tai siis Nosfecoff -nimisen katsojan - naurattamisessa täysin.Lähes jokaikinen vitsi liittyy seksiin. Tarviiko muuta edes sanoa. Amerikkalainen teinihuumori on sitten sitä aitoa huumoria, anyone? Jos ne eivät liity seksiin, niin ne ovat jonkin stereotypian pilkkaamista. Annan esimerkin: Kun ruohokasa alkoi polttaa ruohoa, niin taustalla soi reggae-musiikkia. Taidat ymmärtää mitä tarkoitan.Kuten on jo todennäköisesti tullut selväksi, niin SM2 (hehe) on ehdottomasti oksettavin kasa mitä olen katsonut kokonaan.Jopa se alun Exorcist -parodia oli täysin ala-arvoinen.Tahtoisin kiittää tämän tekijöitä siitä, että he tekivät tämän. En siksi, että olisin nauttinut siitä, vaan siksi, että minä vain pidän umpisurkeiden elokuvien haukkumisesta.Jos voisi, antaisin .Mutta koska ei voi, niin annan .Ja hei, kyllä minä komedioistakin pidän, mutta vain, jos ne ovat hauskoja.

Scary Movie 2 rating 2,64

Halloween - naamioiden yö rating 4,14

Jason X (2001)

Siitä on jo sen verran aikaa, kun tämän kokonaan katsoin, joten en enempää sano, kuin että tämä leffa on aivan täyttä paskaa.

Jason X rating 2,67

Armageddon (1998)

Umpitylsää, umpihölmöä ja umpisurkeaa. Unohdetaan näyttelijät hetkeksi ja mietitään mikä itse elokuvassa on pielessä: juoni on onneton ja järjetön, huumori ei toimi, dialogi ei toimi, oikeastaan mikään ei toimi. Ehkä kaikkein kamalinta oli kuitenkin järkyttävän huono venäläinen, jonka feikkiaksentti oli todella tuskallista kuunneltavaa.Maailman pelastajat valitaan ilman perusteita, maailma pelastuu ilman syytä ja sitten alkaa Aerosmithin siirappinen rakkauslaulu soimaan. Kaiken lisäksi oli pakko lisätä naiskatsojiin vetoavia itku- ja rakkauskohtauksia jotka eivät olleet sen vakuuttavampia. Kiitos Michael Bay, olet ohjannut todella paskan elokuvan, jota ei edes pelasta loistava Willis. Oli kaksi syytä miksi edes kestin tämän kokonaan: Willis, sekä se, että halusin nähdä onko Bay todella niin huono. Tämän jälkeen katson Bayn kuvia VAIN jos saan hommasta minuuttipalkkaa!..No, The Rock on kyllä hyvä.

Armageddon rating 2,88

Scary Movie 3 (2003)

Scary Movie 3 rating 2,93

Dude, Where's My Car? (2000)

Teinikomediat ovat kammottavaa paskaa. Tämä ei ole poikkeus, eikä Kutcheri yhtään auta asiaa. Yksi tähti napsahtaa, tosin en tiedä miksi edes niin paljon.

Dude, Where's My Car? rating 2,98

Grease (1978)

Tämähän on aivan uskomatonta likaa. Hienon alkutekstiosion jälkeen alkaa sellainen kärsimysnäytelmä, että ei herranjumalauta sentään. Tämän vastenmielisen teoksen katselua seuraa likainen olo.Mitä helvettiä, John?

Grease rating 3,71

Medusan isku (2004)

Huomio! Shokkiuutinen: Taken ei olekaan maailman kuvottavin toimintaelokuva!Bourne on uskomattoman paska ja masentava elokuvatus, joka ei sisällä yhtään mitään. Tämän katsominen on kuin katsoisi tyhjää mustaa ruutua. Se ei sisällä yhtään mitään. Toistin. Juoni on kirosana ja action on häpeällistä. Käsikirjoitus on kirjoitettu tupakkatauolla ja loppujen lopuksi koko elokuva koostuu yhdestä lammikosta, johon kaikki osa-alueet on aivotoiminnan puutteessa syljetty.Puolen tähden elokuva, jossa ei ole mitään hyvää. Paitsi ehkä se, ettei tässä ole vielä sitä vtun jeremy renneriä. Hyi.

Medusan isku rating 3,69

Eurotrip (2004)

Umpisurkea, masentava teini"komedia", joka sai vähän hymyilemään yhdessä kohdassa.Puolen tähden kamaa.

Eurotrip rating 3,42

Mr. & Mrs. Smith (2005)

Ala-arvoinen, täysin epäviihdyttävä ja masentava paska, josta en keksi mitään hyvää sanottavaa.Huumori oli onnetonta ja toiminta sitä tavallista hidastusräjähdysshittiä, jota näkee nykypäivänä ihan riittävästi.Juoni on aivan hirvittävä, puhumattakaan päähenkilöiden keskusteluista:"You tried to kill me, baby""You still alive, honey?"Eikä asiaa todellakaan auta se, että päähenkilöiden nimet ovat John ja Jane Smith.Älä katso tätä edes roskaviihteenä, sillä se ei ole varsinaisesti edes roskaa eikä todellakaan viihdettä.Kokonaisuutena täyttä paskaa. Suokaa anteeksi, en osaa kauniimmin ilmaista.

Mr. & Mrs. Smith rating 2,88

The Hills Have Eyes (2006)

Paskaa.

The Hills Have Eyes rating 3,30

High School Musical (2006)

Pahoinvointia aiheuttava kammotus, jonka jälkeen Rob Zombien gorekammotuksetkin tuntuvat helpotukselta. Zac Efron on iljettävä pelle ja elokuva on yksinkertaisesti ja "kivasti" sanottuna järkyttävä. Kaiken maailman iloiset teinielokuvat ovat lähinnä vain oksettavia, mutta että vielä musikaali? Annan arvosanan puhua puolestani ja jätän haukkumisen tähän.Jaa miksikö yksi tähti?-Disney-logosta.

High School Musical rating 2,99

Grindhouse: Death Proof rating 3,36

DOA: Dead or Alive (2006)

Aivan mieletöntä roskaa.Elokuvassa on pari ihan "ok"-kohtausta, mutta kokonaisuus on roskaa.Kyllä tämän katsoa voi, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö DOA olisi roskaa.Olen lopettanut jokaisen lauseen sanaan "roskaa". Syynä on se, että DOA on oikeasti roskaa, jota ei kannata katsoa edes camppina, koska se ei ole sitä koska se on roskaa.Lentopallokohtaus ei ollut aivan täyttä roskaa, mutta oikeastaan kaikki muu oli......ROSKAA!Onneksi mukana oli Kevin Nash, tuo showpainilegendojen kuningas, joka toi elokuvaan "pienen" naurun aiheen, muttei kuitenkaan onnistuu pelastamaan elokuvaa. Ai niin... ROSKAA!Ps. Fanittakaa Nakkinipukkaa.

DOA: Dead or Alive rating 1,85

The Hills Have Eyes 2 (2007)

Sanoinkuvaamattoman onneton räpellys, joka on suoraan jo valmiiksi ala-arvoisen genren (tappajat-tappavat-yhden-pelokkaan-teinin-kerrallaan-ja-vain-pari-selviää) pohjamudista kaivettu paska vailla minkäänlaista kehuja ansaitsevaa ominaisuutta."Kauhuelokuvan remaken jatko-osa" kuulostaa jo lähtökohtana säälittävältä, mutta jotain rajaa voisi huonoudellakin olla. Juonta ei ole, mielenkiintoa ei tule ja "säikäytykset" ovat miljoona kertaa nähtyä perusshittiä joka ei toimi kertaakaan. Näyttelijöistä kommentoimiseen en aikaani ala tuhlaamaan, sillä niin kammottavia ne olivat. Lähes joka lauseessa sanottiin fuck ja ne kaiken maailman tuuletukset ja "die, bitch" huudot olivat kuin ala-astelaisen käsikirjoittajan tuotoksia. Tosin ala-astelainenkin saisi parempaa jälkeä.Verta ja väkivaltaa sentään on ihan riittävästi, mutta vain yksi kohtaus aiheuttaa reaktion, mikä on jotain muuta kuin myötähäpeää: Naaman hakkaaminen kivellä veriseksi rähmäksi oli ihan sopivan groteskia.Ei liene epäselvää näiden haukkujen jälkeen, paljonko tämä turha paska saa tähtiä. Yhden.

The Hills Have Eyes 2 rating 2,57

Armoton mies (1970)

En tätä nyt ihan paskaksi alkaisi sanomaan, mutta ei jää kauaskaan. Elokuva oli helvetin tylsä koska juonessa ei tuntunut olevan päätä eikä häntää. Yritin seurata, mutta en siihen kyennyt.Ainoiksi hyviksi puoliksi sanoisin kivikovaa Bronsonia, alun kaahailua ja Morriconen musiikkia. Kammottavinta oli YLIvoimaisesti koko ajan englannin ja italian välinen kielihyppely, joskus jopa -kyllä- saman keskustelun aikana.. En kyllä menisi suosittelemaan oikein kellekkään, mutta ei tähänkään kuole..Rankkaa tekstiä tuossa alapuolella.

Armoton mies rating 2,62

Valkoinen tappaja (1981)

Saapasmaan kumikala pääsee rellestämään rannan vesistöissä ja tappamaan kiharapäitä. Ohjaaja tosin kieltää kalaa tappamasta, joten mitä jää jäljelle?Olen pettynyt."Ohjaaja" Enzo oli ahneella päällä. Efektimies sanoi, että heitä nyt saatana vähän sitä verta kehiin, mutta Enzo Ahne laittoi kaikki ketsupit pastaansa. Siksi elokuvan puoliksi puraistu ihmisvartalo on kuiva ja veretön kuin Keith Richardsin naamakurttu.Väkivaltaa elokuvassa on vähemmän kuin Seagal -leffojen lopputeksteissä.Last Jawsin nimi ja juoni ovat pöllitty siitä yhdestä leffasta, jonka nimeä en juuri nyt muista. En tuhlaa aikaani siitä puhumiseen. Hain sukelluksia kuvaavat, hämmästyttävän rumat arkistomateriaalit aiheuttivat pientä nauruntynkää. Toteutus oli uskomattoman halpamaista ja musiikkikin.. niin, mikä musiikki?Takakannen lupaus "raaempi ja verisempi kuin kaikki Jawssit yhteensä" pitää kyllä paikkansa. Tämä nimittäin saa katsojan viiltelemään naamansa syviä, verisiä naarmuja uskomattomassa paskuudessaan. Masennus on taattu.Neljäs Jaws oli kyllä huono, mutta se ei masentanut. Sen takakannessa ei luvattu splatteria.Tämä on DVD-levylle puristettua kumihainpaskaa.Ps. Fanittakaa Nakkinipukkaa.

Valkoinen tappaja rating 1,89

Friday the 13th (2009)

Sanoinkuvaamattoman oksettavan kuvottavan paska, elokuvahistorian pahimpiin ja mädimpiin kuuluva mulkkuläjä.Se, että alussa oli ali-ihmisteinejä pimeässä metsässä fuck-sanan-ylikäyttö- ja seksiretkellä kunnes ruma, puhekyvytön maskinaama tulee heidät tappamaan, oli ihan riittävästi minulle. Se ei kuitenkaan vielä riittänyt. Oli vielä mies, joka lukee Hustler-lehteä, nuolee sitä ja kysyy siltä: "You like that, bitch?".Aivan, hänetkin tapetaan pian.Tiedätte varmaan mistä puhun.Tällaista on 2000-luvun amerikkalainen kauhu.

Friday the 13th rating 2,92

Sensuela (1973)

Näyttely on umpisurkeaa, sillä dubbaus on kammottava. Lopun tappelukohtaus oli niin karmea, että nauroin ihan oikeasti ääneen. Lappalaisukon tuskallinen puraisukin herätti paljon hilpeyttä. En kyllä voi antaa puoltatoista enempää, mutta kyllä tästä naurut saa!

Sensuela rating 2,25

Viimeinen talo vasemmalla (2009)

Älä lue tätä kommenttiaKatsoessani Ves Carvenin vanhaa paskaa aika kauan sitten ajattelin että eihän tässä ole paljoakaan verta ja kiroilua. Se oli ihan hirveä leffa, annoin yhden tähden. Ei ees pelottanut, johtuu varmaan vanhuudesta ja halpuudesta.No, niinhäm siinä yleensä käy, että rukouksiin vastataan ja parempi versio tulee jos on tullakseen. Ja onneksi tuli, koska Denis Iladin remake tarjoaa ehkä vähän enemmän verta, enemmän kiroilua, tosipahat pahikset, entistä halvemmat päähenkilöt ja onnistuu kuin onnistuukin olemaan mulkuin elokuva mitä olen koskaan, koskaan, koskaan katsonut.Ves Carvenin umpisurkea, pienibudjettinen ja tylsä elokuva sai vihdoin arvoisensa käsittelyn. Carven sux, Denis rox! Vielä yksi asia:Miksi tämän keskiarvot ovat korkeampia?En kirjoittanut tätä, paholainen sisälläni teki sen.

Viimeinen talo vasemmalla rating 3,40

Waiting - luuserit liemessä (2005)

Terveisiä pohjalta! Waiting on erittäin paska elokuva, jota en suosittele koirille, kissoille enkä ihmisille.

Waiting - luuserit liemessä rating 2,86

Bikinikesä (1991)

Elokuvana aivan järkyttävää tuubaa, mutta ei tämä nyt mitään taidetta yritäkään olla. Huumorista huolimatta annan yhden tähden.

Bikinikesä rating 1,08

Bikinikesä 2 (1992)

Tämä ei ole naurettavan surkea, tämä on masentavan oksettava kammotus, jota ei pysty katsomaan kokonaan. Maailman huonoin elokuva.

Bikinikesä 2 rating 0,69