May_Force_Be_With_U

The Others (2001)

The Others rating 4,00

Rocky V (1990)

Rocky V rating 3,29

Star Wars Episodi II - Kloonien hyökkäys (2002)

Heikoin Tähtien Sota.

Star Wars Episodi II - Kloonien hyökkäys rating 3,04

Eyes Wide Shut (1999)

Ei kuuluu Kubrickin parhaimmistoon.

Eyes Wide Shut rating 3,87

Lämäri 2 - toinen erä (2002)

Todellinen pyllistys loistavalle ykkösosalle. Hansonit tuo tälle törkykasalle +1 tähti.

Lämäri 2 - toinen erä rating 2,95

Juomahemmo rating 2,50

Deuce Bigalow: Koko Euroopan gigolo rating 2,54

Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta rating 2,96

Kummeli Alivuokralainen (2008)

Kummeli korporaatio olisi voinut lopettaa tyylikkäästi Jackpottiin, mutta viimeinen sekoilu oli näköjään ehdoton.

Kummeli Alivuokralainen rating 2,26

Tyttö kellarissa (2008)

Kaverin kaa kauhisteltiin koko tapausta viime keväänä ja se nostatti tunteita. No, makuunissa tuli tämä Dungeon Girl vastaan ja kiinnosti katsoa kyseinen teos, kun asia nyt sattui olemaan esillä. Itseasiassa, halusimme vain nähdä, että hyväksikäyttäjä saisi ansionsa mukaan. Ja niin me saimme käsiimme kenties 2000-luvun huonoimman elokuva, joka loukkaa Nataschaa hirveällä tavalla; tekemällä psykopaatista tarinan sympaattisimman hahmon! Usko-v*tun-matonta! Toivottavasti Natascha haastaa tämän Lommelin oikeuteen kunnianloukkauksesta. Ei tätä kaasunhajuista tekelettä voi kutsua edes elokuvaksi. Oksettavaa paskaa. Propsit arvostelijoille, itse en pystyisi kirjoittamaan arvostelua tästä. You got some balls! Toivottavasti tämä ehkäisee katsojien mielen saastuttamista ja he jättävät suosiolla Dungeon Girlin sinne Makuunin hyllyyn.

Tyttö kellarissa rating 0,76

Catch and Release (2006)

Catch and Release - odottamaton ihastus on yksi niistä elokuvista, joista ei yksinkertaisesti löydä mitään positiivista.

Catch and Release rating 2,19

Tieto (2009)

Tieto rating 2,99

2012 (2009)

2012 rating 2,72

American Pie Presents: The Book of Love (2009)

Stifler oli ehdottomasti paras hahmo ensimmäisissä elokuvissa ja nyt sekin on mennyt. Ei saatana mitä paskaa koko tekele.

American Pie Presents: The Book of Love rating 2,41

Kick-Ass (2010)

Odotukset oli korkealla ennen katsomista, mutta elokuva oli pettymys. Silti ihan ok, puolivälin jälkeen alkoi haukotuttaa. Nicolas Cage vetää kenties heikoimman roolisuorituksensa pitkään aikaan ja muutenkin roolisuoritukset oli tasapaksua vääntämistä. Nauratti tasan 2 kertaa. Ja tää oli komedia...? Vaatii toisen katsomiskerran, ehdottomasti. Mutta ekalla kerralla suuri pettymys.

Kick-Ass rating 3,71

Kauhea kankkunen 2 (2011)

Aiheutti allekirjoittaneessa muutaman turhautuneen tuhahduksen. Muutaman kerran hymynkaarre saattoi nousta huulille, mutta ei sen enempää. Ei ykkösen veroinen missään suhteessa!

Kauhea kankkunen 2 rating 3,18

London Boulevard rating 3,10