MADCAP92

MADCAP92

Paskimmat leffat

Texas Rangers (2001)

Ei tämä mikään oikea western ole, pikemminkin MTV-sukupolvelle suunnattu pelleily. Ilman aivan järkyttäviä näyttelijä valintoja olisi voinut olla edes jotenkin katsottava. En todellakaan suosittele edes länkkäreiden ystäville, huonoimpia genressään.

Texas Rangers rating 2,36

Catwoman (2004)

Ei helvetti..kissanaisesta kertovaa leffaa ei yksinkertaisesti vois yhtään huonommin tehdä. Berry on ainoa katseltava asia, kaikki muu on täyttä sontaa.

Catwoman rating 1,82

xXx 2: The Next Level (2005)

Paska leffa. Ei vois vähempää kiinnostaa katella jou jou miesten ammuskelua. Tekee oikein pahaa katsoa kun Jackson ja Dafoe pilaavat lahjojaan tämmöisessä sonnassa.

xXx 2: The Next Level rating 2,41

Seitsemän muumion aarre rating 1,71

Epic Movie (2007)

No näin suoraan sanottuna, hyi vittu.

Epic Movie rating 1,56

Disaster Movie (2008)

Pelkkää paskaa koko leffa, vituttaa kun jouduin kaverin luona tämän katsomaan, mutta en sentään joutunut maksamaan mitään tämän näkemisestä. Varmasti paskin parodia leffa mitä olen nähnyt , näyttelijät ovat ihan helvetin huonoja ja vitsit aikamoista paskaa. Koko leffan katsominen alusta loppuun on aikamoinen saavutus, koska tämän katsominen on silkkaa kidutusta.

Disaster Movie rating 1,35

Starship Troopers 3: Marauder (2008)

Katselukelvoton. Aikamoista sontaa ja ajan tuhlausta. Yrittää olla muka hauska satiiri, mutta epäonnistuu tässä täysin. Mitäköhän tätä ja kakkosta tehdässä on taas tullu vedeltyä, raiskaavat ensimmäisen osan oikein huolella.

Starship Troopers 3: Marauder rating 2,24

Zohan - Lupa saksia (2008)

Yleensä pidän yliampuvista pöhkö komediosta, mutta Zohan on jostain syystä poikkeus. Vitsejä tulee tiuhaa tahtia ja vain pieni osa niistä oikeasti naurattaa, ja samoja vitsejä jauhataan monta kertaa. Tuntuu että kaikki on kertaalleen jo nähty muissa leffoissa. Oli oikeesti vaikea jaksaa katsoa leffa loppuun asti. Enkä varmana katso tätä tekelettä ikinä uudestaan, sillä maailmasta löytyy helvetisti parempia ja hauskempia överikomedioita kuin tämä.

Zohan - Lupa saksia rating 2,85

Skorpionikuningas 2: Soturin synty (2008)

Ensimmäinen Skorpionikuningas oli jopa ihan hyvä, mutta tämä on jotain aivan muuta. Ei mitään hyvää sanottavaa. Katselukelvoton paskakasa.

Skorpionikuningas 2: Soturin synty rating 1,86

Skeleton Man (2004)

Tiesin etukäteen tämän olevan jotain järkyttävää paskaa, mut halusin itse nähdä kuinka huono leffa kyseessä sitten on. Ja kyllä, se on huono. Naurettava luuranko maski päässä hevosella ratsastava viittasankari on ehkä huonoin pahis leffahistoriassa. Samoja kohtauksia kierrätetään naurettavan monta kertaa läpi leffan, enkä muuten tiennytkään että puihin ammuttaessa syntyy mahtavia kipinä suihkuja. Rookeria oikein sääliks käy, kun mukaan on lähtenyt. On epäilemättä huonoimpi leffoja mitä olen nähnyt. Jos haluaa nähdä miten huono voi elokuva olla"suosittelen"tämän näkemistä omalla vastuulla. Alkaa tämän nähtyä ainakin muita leffoja hieman enemmän arvostamaan.

Skeleton Man rating 0,77

Land of the Lost (2009)

Arviolta 100 Miljoonalla kyhätty todella huono komedia. Vaikuttaa siltä ettei 2000-luvulla ole montaa kunnon komediaa tehty, kun kaikissa tuntuu huumori olevan tätä luokkaa. Ei kyllä tarvitse ikinä toista kertaa nähä.

Land of the Lost rating 2,31

Attack Force (2006)

Joo olipahan melkonen sekasotku. Tämänhän piti alunperin kulkea nimellä Harvester ja olla jonkunlainen scifi/kauhuilu, jossa riesana olisivat olleet vampyyrit avaruudesta...kuulostaa hyvältä eikö. Tähänhän tuli huomatusti muutos ja muukalaiset korvattiin super huumella, joka muuttaa ihmiset tappokoneiksi. Tämä tarinan muutos kyllä näkyy ja pahasti. Kaikki editoitiin uudelleen ja varsinkin Stevenin ääni dubattiin reilulla otteella, josta sain parhaimmat naurut kun kesken kaiken miehen ääni muuttuu Martin Sheeniksi. Stevenin roolihahmon nimi Marshall Lawson kertoo jo paljon millaiseen menoon kannattaa valmistautua. The master of aikidon leffojen ystävänä voin sanoa, että kyseessä on ylivoimaisesti miehen heikoin elokuva. Jopa The Foreigner on ihan hyvä tähän verrattuna. Itse maksoin tästä sen 2€ ja sekin oli mielestäni aivan liikaa. Ei ole edes niin huono, että olisi hyvä kuten vaikka Out for a Kill. Paska leffa katsoi sitä miltä kantilta tahansa ja tämä on muuten ensimmäinen kerta kun haukun Lord Stevenin leffaa paskaksi.

Attack Force rating 1,81

The Lost Angel (2004)

Aivan uskomatonta paskaa.

The Lost Angel rating 1,25

Cabin Fever 2 (2009)

Ensimmäinen oli ihan ok, ei hyvä mutta ok. Tästä sen sijaan mun on kyllä ihan ilman mitään perusteluja sanoa suoraan, että voi vittu mitä paskaa.

Cabin Fever 2 rating 2,15

Streets of Blood (2009)

Huh huh mitä paskaa. En pystynyt jatkamaan puolenvälin jälkeen ja sitä kyllä harvoin tapahtuu, vaikka on tullut kaikenlaista sontaa nähtyä. Ite vielä pidän Kilmeristä, Stonesta ja Biehnistä, mutta hyi saatana mikä leffa.

Streets of Blood rating 2,73

Skyline (2010)

Tehosteet ovat kyllä ihan hyvin tehty, mutta eipä se tässä tapauksessa paljoa auta. Lähestulkoon katselukelvoton sontakasa.

Skyline rating 1,93

Wyatt Earp's Revenge (2012)

Taitaa olla huonoin näkemäni länkkäri. Eihän tässä mikään toimi, etenkin kun suurin osa joukosta on pelkkiä pepsodent poikia.

Wyatt Earp's Revenge rating 2,23

Amazons and Gladiators rating 0,90

Hirokin (2012)

Aivan onneton tekele.

Hirokin rating 0,50

Spiders (2013)

Spiders rating 1,25

The Legend of Hercules (2014)

Ei jumalauta mikä sontakasa. Harlinilta oikeen pohjanoteeraus, ehdottomasti miehen huonoin näkemäni elokuva. Olen lähes jokaisesta Rennyn ohjauksesta pitänyt todella paljon, mutta tämä on todella surullista katseltavaa. Luulin, että Adkins edes pelastaisi osan tästä, mutta ei ja se pienikin viihdyttävyys nimittäin toiminta on pilattu aivan naurettavilla hidastuksilla. CGI-ympäristöt ja varsinkin eläimet näyttävät todella huonoilta ja tuovat mieleen jonkun halvalla tuotetun tv-elokuvan.Sitten vielä tämä Herculesia esittävä Lutz, ei helvetti...näyttelijäkouluun ja sassiin. Kohderyhmänä tuntuu selvästi olevan teinitytöt, kuka muu tästä muka voi sanoa pitävänsä.

The Legend of Hercules rating 1,94

Airborne (2012)

Tämä lähti divarista mukaan, mutta luulin että kyseessä on Wes Cravenin Red Eye-Yölento. Ei helvetti kun on törkeän samanlainen kansikuva kyhätty ja leffakin on oikeasti todella huono jopa B-pätkäksi. Mark Hamill ja Julian Glover ainoa hyvä juttu, mutta on silti sääli että tähän mukaan lähtivät.

Airborne rating 2,25

Thor: Hammer of the Gods rating 0,79

Vampires vs. Zombies (2004)

Tässä se sitten on, nimittäin paskin leffa mitä on ikinä tullut nähtyä. En suosittele tuhoamaan aivosoluja tähän paskaa edes omalla vastuulla.

Vampires vs. Zombies rating 0,50

Nine Lives (2002)

Aivan jäätävän tuskaista paskaa. Ehdottomasti kymmenen huonoimman näkemäni leffan joukossa.

Nine Lives rating 0,50