Ludil

Olen leffoja ja kahvia lipittävä tyyppiö, joka nauttii molempien kyytipojaksi kuivaa mustaa huumoria - huonoa sellaista myös mikä määrittää satunnaisia heittojani kenties enemmän kuin tarvitsee sanoa. Lisäksi diggailen analysoinnista, jota tungen mielelläni minne vaan, pyytämättäkin.

Kun silmäilen elokuvia, en perusta mielipiteitäni muulle kuin niille fiiliksille ja ajatuksille, joita raina saattaa herättää -> näin arvioin siis kaikkea näkemääni. Töllötän elokuvia suhteellisen fiilisriippuvaisesti vaikka lähtökohtaisesti pyrin valitsemaan sellaisia leffoja, joissa on jotakin mielenkiintoista, parhaimmillaan jotakin inspiroivaa - ja missä tahansa voi olla mitä vaan kiinnostavaa. Klassikkoleffoilla, indieleffoilla, B-leffoilla, camp-leffoilla ja muovisilla liukuhihnatuotantoleffoilla on kaikissa ulottuvuutensa ja lukuisat puolensa, joten en sano että olisi leffagenreä ylitse tai alitse muiden. Parhaita ovat kuitenkin ne leffat, jotka sattuvat kolahtamaan tavalla tai toisella.

Rekisteröitynyt: 28.09.2013
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Turku
Harrastukset: Onko maailmassa mitään sohvalla vietettyjä päikkäreitä parempaa? Jos on, kerro minullekin.

Karma: +130

Käyttäjä on kirjoittanut 31 kommenttia. Keskimääräinen pistesaldo kommenttia kohden on +4,19.

Ei keskustelunavauksia