Leffafriikki2000

Leffafriikki2000

25.07.2018 klo 15:36

Antichrist

Ei vaan uponnu meikäläiselle..vaikka tykkäänkin ahdistavista ja taiteellisista elokuvista ni tää meni vaan liian yli. Jos tämä oli trierin tapa käsitellä masennustaan, niin oli herralla kyllä vähän enemmän päässä vikaa..

Plus mitä järkeä noilla lopun silpomiskohtauksilla oli??

21.03.2018 klo 18:11

Junior

Jopa niin mahtava leffa et nukahin 3 kertaa noin reilu puolentoista tunnin aikana :DD

04.02.2018 klo 14:13

Chernobyl Diaries

Alku osotti potentiaalia, mutta sitten leffa lässähtää täysin. Loput puoli tuntia on niin överiksi vedettyä ettei mitään rajaa. Näin Marilyn Manson fanina voin sanoa, että lopussa soivasta No Reflection biisistä tulee ainoat pisteet

23.06.2017 klo 13:49

Sinister 2

Pettymys, tässä ei ollut sitä samaa jännitystä, mitä ekassa osassa oli

12.06.2017 klo 22:14

Dark Water

Njääh, ei toiminu sitte ollenkaa. Tylsä ku mikäkin ja ton paskaveden kanssa läträäminen rupes ällöttään leffan loppuvaiheessa :D

17.04.2017 klo 15:05

The Purge: Election Year

Hyvä ja toimiva elokuva, ei siltikään yhtä hyvä kuin toinen osa. Elokuva olisi voinut olla inasen lyhyempi kestoltaan. Muuten täysin toimiva toimintapaketti!

17.04.2017 klo 15:03

Puhdistuksen yö: Anarkia

Paljon parempi, kuin ensimmäinen osa. Ei tätä kyllä voi kauhuelokuvaksi sanoa, sillä itselle tämä toimii toimintaelokuvana paremmin, kuin kauhuna.

17.04.2017 klo 15:01

Puhdistuksen yö

Ois voinu olla parempikin. Idea oli toimiva mutta kaikki jännitys läsähti loppupuoliskolla...

29.03.2017 klo 21:04

Hierro - salaisuuksien saari

Visuaalisesti hieno leffa, mutta kaikki muu tässä sitten kuseekin...

Ei tää avautunu edes toisen katsomiskerran jälkeen, joten paha sanoa että mikä koko leffassa nyt ideana oli.

15.03.2017 klo 14:40

Fifty Shades of Grey

Ns pehmopornoahan tämä on, mutta ei tässä omasta mielestä mitään vikaa ole. Ihan mukiinmenevä draama, jossa tosin sitä itse erotiikkaa oli tosi vähän, mutta kun ottaa huomion että jenkeissä elokuvajulisteessa ei saa näkyä yhtään paljasta pintaa ilman sensurointia, niin eipä silloin leffassakaan hirveämmin paljasta pintaa näy..

12.03.2017 klo 14:23

Aavelaiva Triangle

Kyl tää enemmän menee psykologisen trillerin kuin kauhun puolelle mut silti loistava leffa, jonka loppu jättää semmosen mitä viddua fiiliksen. Suosittelen!

12.03.2017 klo 13:56

Luokkakokous

Itse pidin tästä samanlailla mitä alkuperäisestä tanskalaisesta versiosta. Tosin tästä olisi voitu jättää pois hedbergin runkkauskohtaukset, sillä ne eivät toimineet tässä ollekaan...myös se munien raapiminen raivntolassa olisi voinut jättää pois, sillä se meni vähän riman alta, mutta muuten oiva leffa!

02.01.2017 klo 15:16

Giallo

Mun mielestä ihan ok leffa, en oo tosin Argenton tuotannosta nähny ku Suspirian ja Verenpunaisen kauhun. Tosin myönnän kyllä itsekkin, että parantamisen varaa tässä on paljon, mutta kyllä tämä nyt perjantai illan aivot narikkaan elokuvana menee.

22.07.2016 klo 19:43

The Gambler

Mark Wahlbergin takia tämän katsoin ja eipä tää nyt mikään erikoinen ollu. Ihan hyvä leffa, jos on kiinnostunut uhkapeleistä. Mark Wahlberg vetää kyllä hyvän roolisuorituksen ja plussaa myös hyvästä soundtrackista.

Elokuvassa oli kyllä aika paljon fuck sanoja
K-12 elokuvaksi.

18.07.2016 klo 17:07

The Blair Witch Project

Jotenkin jännä, kun ihmiset mollaa tätä leffaa. Ei tän oo tarkotuskaan olla mikään jump scare paska, mitä nykypäivän kauhuleffat on. Jos tän leffan kattoo sillä ajatuksella, et tässä on joka 5 minuutti jump scare, niin väärässä olet. Tämä leffa on pelottava, kun osaa eläytyä tapahtumapaikkoihin, ja miettii, että mitä leffassa oikeasti tapahtuu.

17.07.2016 klo 18:10

After.Life

En tykännyt sitten yhtään. Mielestäni juoni oli ihan sairaan tylsä ja leffassa ei ollut oikeen mitään järkeä. Plussaa oudosta lopusta ja Liam Neesonin rooli oli ehkä ainoa hyvä asia tässä leffassa :D

15.05.2016 klo 16:41

8-pallo

Aku Louhimies iskee jälleen. 8-pallo on selkeästi yksi parhaimmista suomalaisista elokuvista, joita olen nähnyt. Tarina on erittäin synkkä ja kuvattu hienosti! Ei todellakaan herkkänahkaisille.

02.05.2016 klo 19:21

Do You Like Hitchcock?

Ihan hyvä argenton leffa, joka lämmitti sydäntä erinäisten leffaviittauksien avulla. Esim videovuokraamo, Hitchcock yms. Elokuvan juoni on vähän teennäinen ja murhat olivat vähän B-tasoa verrattuna esim suspiriaan. Hyvä leffa kuitenkin!

19.03.2016 klo 20:22

As Above/So Below

Ihan helkutin hyvä kauhuleffa! Erittäin mielenkiintoinen juoni ja ei sorru turhiin jumpscareihin.

13.02.2016 klo 12:15

Deadpool

Komppaan Juhon kommenttia, koska tämän on pakko olla paras supersankarileffa sitten Watchmenin. Toimintaa ja huumoria on niin paljon, että leffa viihdyttää joka sekuntin edestä. Ryan Reynolds vetää Deadpoolin roolinsa mahtavasti!

Ehdottomasti myös:

03.02.2016 klo 20:14

Poikani Kevin

En osaa sanoa pidinkö tästä vai en. Elokuvassa oli potentiaalia, mutta elokuva jätti liikaa kysymyksiä, johon en saanut vastauksia..

30.01.2016 klo 16:21

The Hateful Eight

Kyllä tälle täydet 5 tähteä täytyy antaa! Elokuva on saanut kritiikkiä sen pituudestaan, mutta ainakin mulla se kolme tuntia vierähti hetkessä ja nautin jokaisesta kohdasta leffassa. Djangoa en ole nähnyt, mutta sen huomasin että se tekoverellä leikkiminen oli jätetty sivummalle ja keskitytty dialogiin. Plussaa vielä hienosta soundtrackistä!

10.12.2015 klo 21:25

Deadly Sea

Ehkäpä tyhmin elokuva IKINÄ! Miten ihmeessä 6 ihmistä ei pääse kiipeämään yhtä veneen seinää pitkin??

10.12.2015 klo 21:24

Trust

Hyvä ja koskettava draama!

10.12.2015 klo 21:23

Ocean's 13

No jaah... tasonlasku mahtavasta ykkösosasta. Näyttelijäkarti on hyvä, mutta idea on jo vähän kulunut.

10.12.2015 klo 21:21

The Expendables

Erittäin hyvä näyttelijäkarti! Ykkösosa oli ok kamaa, mutta kakkososa parantaa joka osassa.

10.12.2015 klo 21:20

Amerikan psyko

Minun mielestä yksi Christian Balen parhaista rooleista! Musiikki tässä elokuvassa on ehkä se paras osuus.

10.12.2015 klo 21:19

Ted

Hauska komedia, jossa huumori on RONSKIA!

10.12.2015 klo 21:18

Ted 2

Parempi kuin eka! Huumori oli jotenkin makuuni sopivampaa. Mila Kunisin poissaolo harmitti, mutta Amanda Seyfried pelasti juristin roolillaan.
Toivottavasti Ted 3 tulee joskus.

10.12.2015 klo 21:13

Hirsipuu

Mikä tässä nyt niin huonoa oli? Perus found footage elokuva, joka on erittäin toimiva. Ymmärrän tosin, että elokuva on toteutettu pienellä budjetilla ja siitä on saanut kritiikkiä. Mun mielestä tarinassa ei ollut mitään vikaa, ja näyttelijät olivat ihan ok. Saatan olla ainoa, joka tästä leffasta tykkää :D

10.12.2015 klo 21:11

Chronicle

Mun mielestä erittäin toimiva! Tosin Found Footage ei ole kaikkien makuun. Harmittaa vaan, ettei tämä minun näkemäni versio ole edes teatteriversio, vaan siitä on edelleen leikattu jotain pois. Hieno elokuva silti!

04.10.2015 klo 21:27

Watchmen

Luin MINÄ:N arvostelun elokuvasta, ja olen hänen kanssaan täysin eri mieltä. Ensinnäkin Watchmen on väkivaltainen. Se johtuu siitä, että Snyder on ohjannut yltiöväkivaltaisen 300 elokuvan. Sinäänsä jotkin kohtaukset, kuten käsien leikkaus ja Dr Manhattanin Vietnam kohtaus oli ehkä vähän ällöttävää, mutta silti ei se väkivalta nyt niin yliampuvaa ole. Ja sitäpaitsi jos watchmenistä olisi tehty lapsiystävällisempi, niin se ei olisi toiminut ollenkaan. Sarjakuva on muutenkin niin synkkä, että pakkohan leffasta väkivaltainen on tulla. Ja tuo seksikohtaus ei ollut pornoa. Vaikka siinä tissejä näkyykin, niin ei se heti tarkota, että se on pornoa. Ja hallelujah sopi kohtaukseen hyvin. Kesto ei haitannut ainakaan minua, ja toivottavasti pääsen joskus näkemään sen Jenkeissä julkaistun Director's Cut Version, jonka kesto lähenee kolmea tuntia.

Tiivistettynä: Mahtava elokuva!!

27.09.2015 klo 21:13

Machete Kills

Vielä överimpi ku eka Machete. Jotenki tuntuu, että meno vaan paranee joka minuutin myötä.

27.09.2015 klo 21:11

Machete

Täysin päätön elokuva! Mutta vaan niin saatanan kova!! Tämän elokuvan myötä innostuin muista Danny Trejon elokuvista ja muista Grindhouse/Exsploitaatio elokuvista.
Kovaa kamaa!

27.09.2015 klo 21:04

Bronson

Saatoin odottaa tältä vähän liikaa. Trailerin perusteella odotin kellopeliappelsiini 2:sta, mutta väärässä olin. Tom Hardy tekin hyvän roolivedon Bronsonina, mutta itse tarina jäi vähän tylsäksi. Paremmankin tästä olisi saanut.

17.05.2015 klo 12:45

Paddington

Tykkäsin! Hauska ja sympaattinen elokuva. Kannattaa silti välttää suomidubbia! :DD

16.05.2015 klo 15:24

The Wicker Man

Täyttä paskaa!!! Siis tämä elokuva kuuluu niin huono, että niin hyvä kategoriaan :DD. Juoni on varsin sekalainen ja Cagen rooli hirveää ribulia.

16.05.2015 klo 15:13

Uhrijuhla

Katsoin tämän viime yönä, ja pakko sanoa, että tämä on MILJOONA kertaa parempi kuin se Nicholas Cagen tuottama remake! Tässä ei ole mitään pelottavaa, mutta osaa pitää otteessaan, eikä ala tylsistyttämään missään kohtaa. Christopher Leen Ja Edward Woodwardin roolit oli helvetin hyviä! En voi käsittää, miten kaikki dissaavat tätä. EI kaikki "kauhuelokuvat" voi aina olla pelottavia :D

19.04.2015 klo 11:26

Only God Forgives

Erittäin iso tasonlasku Drivestä. Elokuva oli erittäin sekava, enkä ymmärtänyt siitä mitään. Pisteet napsahtaa kuitenkin Ryan Goslingille, hienoille kohtauksille ja ohjaajalle Nicholas Winding Refnille.

26.03.2015 klo 10:07

Psyko

Hitchcockin paras elokuva ehdottomasti! Loisava tunnelma mustavalkoiseksi elokuvaksi. Ei tämä mitenkään erityisen pelottava ole, mutta kulttiklassikko silti. Välttäkää Sitä Remakea!

26.03.2015 klo 10:01

Hesher

Loistavaa musiikkia, hyvä juoni ja muutenkin hesher toimii helvetin hyvin!
Joseph Gordon Levitt vetää huton hyvän roolin hesherinä johon samaistuu leffan aikana. Myös Natalie Portmanin rooli oli mahtava. Olisipa maailmassa enemmän tämän kaltaisia Draama elokuva

26.03.2015 klo 09:56

Jackass 3D

Selvästi paras Jackass leffa. Tosin jotku jutut meni liikaa paskahuumorin puolelle, mutta näemmä toimii perjantai-iltana 2 aikaan yöllä. Roskia huumoria ja Ryan Dunn on paras

26.03.2015 klo 09:47

Dark Skies

Vaikka Alien invaasiot tuntuvat nykyään niin kliseisiltä nii tää oli aika hyvä. Varsinki tää leffa piti tunnelman yllä ja osas pelottaa monessa kohtauksessa. Tosin loppu jätti kyl semmosen fiiliksen et jatkoa tulee... Jotenki tulee mieleen Poltergeist osittain täst

26.03.2015 klo 09:36

The Expendables 3

Aika moinen tasonlasku toisesta osasta. Väkivaltaa ja veriefketäjä ei näkynyt juuri ollenkaan, vaikka katsoin Director's Cut version mikä oli vielä ikärajoitettu K-16. Tosin hyvää toimintaa vieläkin ja mahtava casti.

14.02.2015 klo 21:12

Kill Bill: Volume 2

Verrattuna ykkösosaan Kill Bill Vol 2. häviää reilusti ykköselle. Se kaikki väkivalta ja hyvä kostotarina, mikä ykkösessä oli, hukkuu tässä turhiin pitkitettyihin kohtauksiin. Juoni oli tässä tosin paremmin kasassa, mutta siihen se jää.
3 tähteä pakko kuitenkin antaa

27.01.2015 klo 12:42

Kill Bill: Volume 1

Hyvä kostoleffa. Heti ekoilla minuuteilla tiesin että tämä tulee olemaan hyvä leffa. Verta, suolenpätkiä, päitä ja jalkoja lentää ihan kiitettävä määrä.

27.01.2015 klo 12:32

Apollo 18

En ymmärrä, miksi kaikki sanoo tätä paskaksi. Omasta mielestäni Apollo 18 on ihan mukiinmenevä pätkä, josta toki kliseitä löytyy, mutta ei se tarinakaan ihan huono ole. Ei tämä tosin kauhuelokuvana toimi, mutta ikään kuin scifi trillerinä, jossa on kauhuelementtejä. En mä mitään paranormal activity kopioo odottanu, eikä tämä onneksi semmoinen ollut.

01.11.2014 klo 18:47

The Cabin in the Woods

Tykkäsin helvetisti. Totta kai loppua kohti elokuva menee outoon suuntaan, mutta silti. 1 ja puoli tuntia vierähti niin nopeasti, että leffa tuntui puolelta tunnilta. Totta kai leffan "zombiet" ärsyttivät mutta viihdyttävä leffa silti. Ei mikään perus slasheri

01.11.2014 klo 18:45

Halloween 5

Liikaa huttua. TOSI iso tasonlasku esim toisesta halloween elokuvasta. Tosin mielipiteeseeni saattaa vaikuttaa se, etten ole nähnyt Halloween 4:sta. Aika laimeaa katsottavaa kun tappoja ei edes näytetä kunnolla ja näyttelijät katoavat kesken kohtausten (esmes latokohtaus) ja myös vaatteet vaihtuvat kesken kohtausten, kuten Twilightissä. Lisäksi Dannielle Harrasin rooli alkoi ärsyttää, kun tyttö puhuu noin puolet elokuvasta ja alun on mykkänä. Lisäksi loppu jätti ärsyttävän cliffhangerin (Ja tietääkseni 6 osa ei jatka tätä tarinaa). Pisteet siitä, että tässä oli edes jonkinlainen tunnelma.

13.10.2014 klo 07:59

The Expendables 2

Tuli eilen katottua tv:stä ja pakko sanoa, että aivan mahtava elokuva! Toiminta yliampuvaa ja parhaat tähdet vielä samassa leffassa. Myös monille Dolph Lundgrenin läpille tuli naurettua.

Edellinen sivu | 1 2 | Seuraava sivu