Leader Blue Dragon

HUOM: (Piti luoda veljen sähköpostilla tänne tunnus joten älkää ihmitelkö olen siis tyttö!!!) olen 15. w tykkään mopoilusta, mopoista ja motocrosista, sekä moottoripyöristä :)
tykkään leffoista, esim sleepy hollow, Hellboy, Pan`s Ladyrinth, Valkohammas ( 1. ja 2.) , the Mummy ja The Mummy Returns, The Breed, jne... Jos haluaa kunnon toiminta, kauhu tai jännitys leffoja niin kannattaa kysyä minun mielipidettäni siitä. Mutta Kerrassaan Kaikista Parhain Ja Mahtavin Leffa Jota Rakastan Ja Jumalaoin Ja Jota Fanitan on Voiton Vienyt: Battle Royale <3<3<3 Kawada hmm..<3<3<3 P.S voin suositella myös leffoja mistä pidän tai niitä joita jumaloin ja rakastan :) Tykkään Käydä täällä Sillä täällä on paljon Hyviä Elokuvia Arvosteltavana ja No..Se on vaan Niin Kivaa Kun On Tälläiset Omat LeffaSivut!!!! :) PP.S KAIKKI FANITTAMAAN MUAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rekisteröitynyt: 15.06.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Savonlinna
Harrastukset: Miekkailu, Motocross, Mopoilu, Kunnon leffojen katsominen, Musiikin kuuntelu, Liikunta, jne..

Karma: -14

Käyttäjä on kirjoittanut 2 kommenttia. Keskimääräinen pistesaldo kommenttia kohden on -7,00.

Ei leffa-arvosteluja
16 pisteytystä