King Diamond*

King Diamond*

12.10.2019 klo 04:55

Hostel: Part III

Tästä en anna yhtään tähtee, ajan haaskausta. Omistin filmit mut ei oo enää näitä itellä, kun en oo muutenkaan nykyaikaisten leffojen fani, kasarilla on ne kullat!

10.10.2019 klo 02:11

The Kiss of the Vampire

Kyl tän voi laittaa kultti-klassikoks, ilman Christopher Leetä Hammer filmsit ei oo oikein mitään, kyl se tekee siihen niin paljon!

09.10.2019 klo 07:48

Twilight - Houkutus

Siis tätä leffaa kattelin blu raylta mitä muistan ja puoleen väliin viittin katella, hiukan väkisinkin kyl, si oli lopetettava, ihan selvä teinityttöjen rainaa, ei tästä saa kauhu-hullukaan mitään irti, jäi kyl viimiseks kerraks tän kattelu, ajan haaskausta tän kattelu.

08.10.2019 klo 20:58

Emily Rosen riivaaja

Nykyään ei tehdä enää kun kliseitä, se on vaan totta, leffat on menny kliseiden toistamiseks, kun on yhden nähny on ne kaikki nähny ja vielä monta kertaa.

06.10.2019 klo 05:58

Karate Kid saa seuraajan

Ei tämäkään huono ole mut ei yllä kolmen ekojen tasolle millään lailla, tän ois voinu jättää tekemättä, nuori likka karate kidinä ei oikein sovi laatuun.

06.10.2019 klo 05:54

Karate Kid III

Ei näistä kolmesta yksikään huono ole vaan just kaikki kolme on kultti-klassikkoja, nään III:sen jopa väkivaltaisimpana ku mitä ykkösen ja kakkosen, ykkönen mielestäni opettavaisin ja II:sesta kovenee vähän ja III:nen kovin. Kannattaa hommata omiin kokoelmiin kyl!

06.10.2019 klo 05:46

Karate Kid II... kertomus jatkuu

Lähes yhtä hyvä ku ykkönenki ja oon aina tykänny leffan tästä japanilaisesta naisesta mihin Daniel ihastuu, Pat Morita on näiden leffojen sielu, 2010 versio on turha roska, remaket on kaikki turhia mitä tehdään nykyään.

06.10.2019 klo 05:28

Karate Kid

Ei oo laadukkaampi ja parempi 2010 versio, kasari on kultaa, jonkun penskan arvio tietysti.

06.10.2019 klo 05:23

Karate Kid

Kyl mää sanoisin kultti-klassikko 80luvulta!

04.10.2019 klo 16:13

Manaaja

Tietysti kyllähän tää pieksee nukyajan leffat mennen tullen, mykyajan riivaus leffat toistaa vaan kaikki hölmöt kliseet, on tää siinä mielessä parempi ja paljonkin parempi.

04.10.2019 klo 04:54

Mies ja alaston ase 33 1/3: Viimeinen solvaus

Aikalailla muistuttaa hot shotia nää mut musta nää on parempia, Leslie Nielsen osaa näytellä mut ei tämmönen aina jaksa naurattaa, ohan nää vaikka hyvää nukahtamis viihdettä, yks hauskimmista kohdista on se, kun Frank Drebin menee vessaan, pitkä kusihätä ja pierasee siiinä samalla kunnolla! Se on hauska, lähinnä todella hauska

04.10.2019 klo 03:57

Funny Games

Ihmeellisen hyvä leffa ja jännittävä, ei kuitenkaan pelottava missään vaiheessa, tietyllä tavalla ahdistava, 2 sadistista poikaa ottaa perheen panttivangiks, aika tehokas trillerimäinen leffa Itävallasta!

04.10.2019 klo 03:41

Takaikkuna

Täytyy myöntää että ohan tää jännäri kunnollisesta päästä, ei kuitenkaan mielestäni niin hyvä ku psyko, koska psyko on paras Alfred hitchcockin leffa koskaan.

04.10.2019 klo 03:32

The Omen

Pakko olla niin että jos pitää remakee parempana ni ei oo nähny tarpeeks leffoja, koska tarpeeks leffoja nähny kyl tietää kliseet, remake ei voi olla parempi, se on hevon sontaa. Tosin remake voi olla hyvä mut ei parempi alkuperäistä.

04.10.2019 klo 03:25

The Omen

Nää remaket on niin täyttä sontaa, parempaaki tekemistä löytyy ku tän kattelu, alkuperäinen todella paljon parempi ja sehän on kultti-klassikko, tää on täysin turha tekele.

04.10.2019 klo 03:09

Nunna

Ei tää niin paljon tarjoo mitään, se mikä nakertaa tätä paljonkin, nyky tekniikka, tuttuja säikytys-effectejä mitkä on nähny kyllästymiseen saakka, osaks menee kyl väkisin katteluks, leffa ei oo kovin mysteerinen edes, vain pimeitä käytäviä ja kynttilän jokseenkin heikkoja valaistuksia.

03.10.2019 klo 06:22

Uinu, uinu lemmikkini

Paljon mielipiteitä ja mikä on se oikee, mää luotan alkuperäiseen sen verta paljon että tuskin tämä on parempi, ite en edes tykkää nyky tekniikasta, kaikki leffat näyttäis ku olis samanlaisia, pahasti epäilen että tämä olisi parempi, oon nähny trailereita jo tästä, sen vaikutuksen saanu että tuskin on parempi ku alkuperäinen.ei oo h

03.10.2019 klo 06:15

Uinu, uinu lemmikkini

Mää uskon että en tuu edes kattoon tätä, mulla on sen verta hyvin alkuperäisen tunnelma mielessä että en viitti sotkee sitä enää tumnelmaan, mää en oo nähny ku It:stä remaken ja nättejä tyttöjä siinä vain, mää en oo edes It fani, se oli yks hailee sinänsä.

02.10.2019 klo 21:43

Nunna

Ihan nättejä nunnia, muuten leffa oli kliseitä täynnä, vähä jätti niinku semmosen maun että "tuleekohan toiseen kertaan kateltua enää"?, the conjuring 2nenkin paljon parempi tai on se ainaki tietyssä mielessä. parempi.

02.10.2019 klo 21:38

Nunna

Niin toistetaan kliseitä, tosi tylsä leffa, nää kliseet on nähty aika moneen kertaan, tietysti olihan tässä jotain mielenkiintoistaki mut ei se pelastanu tätä roinaa.

23.09.2019 klo 16:34

Scream

No. Ite en tykkää screamistä ollenka, koska tää vetää överiks olemalla tosi pösilö, mulle nää ei valitettavasti tarjoo mitään, i prefer painajainen Elm streetillä jo kultti-kauhun takia, siinä Wes Craven oli todellinen nero, jopa mielestäni perjantai 13 päivän Jasonkin jää toiskeks, kasari on kultaa!

23.09.2019 klo 15:42

Scream

En tiedä mitä Wes Craven ajatteli mut nää on pösilöitä leffoja, tiedän että kauhu-komediaa parhaimmillaan pitäs olla mut musta todella tyhmiä, ite oon lähes täydellinen kauhu-friikki mut en ihan screamejä ymmärrä, ymmärrän kauhu-komedian mut nää on jotain pösilöitä.

17.09.2019 klo 13:33

Resident Evil

Ensinnäki, Resident evilista ei ois koskaan pitäny mennä tekemään leffoja, pelinä kultti-klassikko jo ilmestyessään, pelejä omistankin liutan jo ja omistan vain tämän ekan Resident evil leffan, en ole leffan fani, koskaan ollutkaan, pelien kylläkin!

17.09.2019 klo 13:28

Resident Evil

Pelit on parempia!

10.09.2019 klo 10:14

Cannibal Ferox

Kultti-klassikko tämä on, hiukan vihaisempi ku cannibal holocaust, sairasta ikävää väkivaltaa sisältävä on kyl.

10.09.2019 klo 10:08

Ginger Snaps Back: The Beginning

Ei kannata katella tätä, on parempaakin tekemistä.

10.09.2019 klo 10:06

Ginger Snaps II: Unleashed

On kyl todella huono jatko-osa, ykkösenkään ei mikään erinomainen ole mut huomattavasti parempi ku tää, tuskin tulee katottua toistamiseen enää?

10.09.2019 klo 10:01

Ginger Snaps

Suoraan sanottuna aika epäonnistunu leffa, en oo ny kattelutkaan tätä, enintään 2 tähden leffan. High school kliseitä viljellään, siittä tipahtaa tähtiä melko määrä pois, vampyyri ja ihmissusi leffoja tehdään aivan liikaa, jopa niin että tyhmäks menevät kokoajan.

10.09.2019 klo 09:56

Ginger Snaps

Vaikuttaa jotenkin väkisin tehdyltä rainalta, joka idealtaan ei juur päätä huimaa, vähä niinku tyhmä leffa, koulu kiusaamista esiintyy tässä leffassa, Ginger on aika nätti mut oli itelle aika pettymys kun sain tän dvdnä joskus, odotin jotain mut oli pettymys.

08.09.2019 klo 22:13

Draculan kaksoset

Kaksoset tekee parhaan roolin ja ovat nättejä/hyvännäköisiä ku pirut, ei Peter Cushingkin paras rooli. Ei huono leffa ja ymmärrän kultti-leffan statuksen!

08.09.2019 klo 05:20

Psyko III

Ei huono se tämäkään, ei kuitenkaan yllä 1, 2 ja IV:n tasolle, tunnelmaton, hyviä slasher klassikoita nämä on, remake on kuitenki turhin, niin ja Vince Vaugh ei todellakaan sovi Norman Batesiks.

08.09.2019 klo 05:04

Psyko III

Tän ongelma on vaan, jopa huonompi, tunnelmaltaan kaikkein huonoin, ei yllä edes IV:n tasolle, näyttelijät pelastaa tän, tää häviää 2sellekin.

08.09.2019 klo 05:00

Psyko IV

Si taas kun 2nen on parempi ku 3nen, IV on omasta mielestäni loistava päätös, yksikään näistä ei huono ole, ykkönen on kuitenki se paras, tunnelmaltaankin pähittään kaikki, 2sessa huomaa jo vähän huonommuutta, koska 3nen on enemmänkin yks surkeimmista ja IV pelastaa hienolla päätöksellä!

06.09.2019 klo 09:09

Rambo

Musta tämä on huonoin Rambo mitä on koskaan tehty, loppu meni lähes väkisin katteluks, niin överiks vedetään, tosin en odottanutkaan hyvää Ramboo, loppu tässä on roskaa, en nauttinu, myönnettäköön. Ykkönen tulee olemaan aina se paras, sitä ei voi ketään kieltää!

05.09.2019 klo 00:40

007 ja kultainen ase

Roger Mooressa on sitä jotain, komiikkaa, jotain charmia, siinä Mooren vahvimmat puolet, Sean Connery teki liian vakavat Bondit, vaikka hyviä nekin on, Roger Moore on mun suosikki Bondi!

04.09.2019 klo 23:21

007 ja kuoleman katse

Oma suosikki Bond, sexyin Bond tyttö koskaan!

04.09.2019 klo 23:18

Salainen agentti 007 Istanbulissa

Paras Sean Conneryn Bondi, nätein Bond tyttö koskaan, tosin ei niin sexy ku kuoleman katseen Bond tyttö, Daniela Bianca on tosi nätti mut sexympi on kuoleman katseen!

04.09.2019 klo 23:03

Casino Royale

Ihan selvästi Daniel Graigin Bondeja yliarvostellaan, musta Bondissa täytyy olla komiikkaa, Roger Moore teki parhaat Bondit koskaan, Graigistä puuttuu se charisma ja charmi, mitä Bondissa kaivataan, Sean Connery teki hyvät bondit, se on vaan vähä liian vakava, sen takia Roger Moore vie voiton siittä.

04.09.2019 klo 22:56

Casino Royale

En ihan paskakskaan sanois mut ei voita vanhoja kunnon Bondeja, ei Daniel Graig edes näytä Bondilta, oma lemppari Bondi on Roger Moore, Graigin Bondit eivät ole pettymyksiä täysillä, ei kuitenka parempia tai voita vanhoja Bondeja.

30.08.2019 klo 06:15

Nosferatu

Kyllähän tää hyvä on mut ainoo asia mikä ei musta oikein toimi ni pelkkää musiikin pimputusta koko leffa, se pimputus pilaa tätä, tykkään enemmän Bela Lugosin Draculasta musta se on tunnelmaltaan parempi ja Lugosissa on omaan ainutlaatuista viehätystä, mikä tästä puuttuu.

29.08.2019 klo 23:55

Vampyyrin himo

Täytyy myöntää se että ennen osattiin panostaa leffoihin, tässä leffassa on jotain pornahtavaa lesboilua, mut kultti-klassikko, ja totta leffassa täytyy olla jo tunnelman takia, kunnon lavastus, värit mitkä luo upeaa visuaalisuutta, valaistusta!

29.08.2019 klo 23:42

The Brides of Dracula

Jos tykkää gootti kauhusta ni tätä suosittelen kyllä, David Peel on kyl erilainen vampyyrina mitä Christopher Lee, ny tää tuli kateltua blu raylta, penskana näin tän tvstä, Hammerin filmit oli kaikki esityskiellossa eli leimalla KK, kokonaan kielletty.

27.08.2019 klo 02:22

Psyko II

Pidän tätä parempana ku 3sta oikeastaan, kaikissa on kuitenki puolensa, en ny sanois yhtäkään näistä paskaks, 1 ja 2nen on näistä parhaat mielestäni!

27.08.2019 klo 02:19

Amerikan psyko 2

Kumpiki on aikamoista kuraa.

26.08.2019 klo 22:23

Kuolema saa odottaa

Kyl ne on parhaat missä on se paras Q, näiden leffojen sielu on Desmond Llewelin, koska hän sopii Q:ks ja on koomisin! John Cleese ei oikein istu niin hyvin ku Desmond Llewelin ja tämä on hiukan liian vakava Bondi ensinnäki,.

26.08.2019 klo 03:40

Rowan Atkinson Live

Musta mr. Bean vaatisi aisaparin, oon kokenu tämän mr. Beanin hiukan niinku osaks vähä tylsä ja ei mr. Bean tarjoo ainaka mulle kuten pitäs, näin jälkeen päin ajatellen mitä näitä on nähny.

25.08.2019 klo 06:44

Bram Stokerin Dracula

Tän pilaa mielestäni rakkaus tarina, aivan liian vähän kauhua ja mielestäni Anthony Hopkins ei istu Van Helsingin rooliin, Keanusta en oo koskaan tykänny näyttelijänä, Winona Rideria pidin joskus aika sööttinä, ainoo positiivinen asia on Draculan morsiamet, ne on aika kammottavia mut valitettavasti ei pelasta juur mitään. Tää vois olla parempiki.

24.08.2019 klo 01:45

Vampyyrin himo

Kultti-klassikko, tää tuli kateltua sillon nostalgia aikaan toistona oikein, edelleen hyvä Hammer horrorin leffa!

23.08.2019 klo 02:38

Rambo

Myönnetäköön että en olis näin paskaa Ramboo osannu odottaa, ykkönen on sota-leffojen äiti ja kultti-klassikko, mut tää oli paha pettymys, loppu pahin koko leffasta, ihan sekasta skeidaa, leffaa yliarvostellaan tällä sivulla, koska hyvää tästä ei saa tekemälläkään.

20.08.2019 klo 05:56

Showdown in Little Tokyo

Ihan selvä toiminta/komedia helmi, ei kyl ihan yllä sarjatulen tasolle actionissä mut toisiks paras Brandon Leen leffa, vitsejä veistellään mikä sopiikin tähän leffaan hyvin, itellä onki tää dvdnä hyllyssä, vaikee löytää mistään mitä oon huomannu!

Edellinen sivu | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Seuraava sivu