Jokkekorn

Jokkekorn

08.08.2011 klo 17:18

Metallica: Some Kind of Monster

Metallica: Some Kind of Monster on kyllä yksi parhaimpia dokumentteja mitä olen katsonut se vie katsojan pintaa syvemmälle mm. St anger levyn säveltämis prosessiin ja nauhoituksiin. Dokumentti tuo myös esille bändin jäsenten isoimmat ongelmat ja ristiriidat, mitkä meinaavat johtaa Metallican lopulliseen hajoamiseen. Elokuva tuo myös esille Metallican valoisimmat puolet ja sen asian mitä he tekevät kaikista mieluiten elämässään eli esiintyvät livenä. Dokkari sopii omasta mielestäni ihan jokaiselle oli sitten Metallica fani tai ei.

06.08.2011 klo 16:14

Musa: The Warrior

Musa: The Warrior oli joskus nuorempana minun yksi lempielokuvistani ja jos oikein rehellisiä ollaan, niin on se kyllä vieläkin minun top5 leffoissani. Elokuva tempaa katsojan mukaan heti ensimmäisistä kohtauksista eeppiseen lopputaisteluun, missä soturit puolustavat viimeiseen mieheen asti Ming - Dynastian vittumaista diiva prinsessaa.
Prinsessan luonne ei kumminkaan haittaa kokonaiskuvaa yhtään, vaan luo elokuvaan kylmän ja kolkkoisen tunnelman. Se saa katsojan hymyilemään ja ajattelemaan, että luojan kiitos aasialaiset ne vaan osaa!

06.08.2011 klo 15:07

Aguirre - Jumalan viha

Herzog se vaan osaa luoda tunnelman kuin tunnelman jokaiseen elokuvaansa ja Kinskin näyttely sopii täydellisesti tähän yhtälöön. Aguirre - Jumalan viha on kiistämättä Herzogin parhaimmistoa, mikä ei jätä kylmäksi ensimmäisellä katsomis kerralla.

06.08.2011 klo 15:01

Bram Stokerin Dracula

Bram stokerin Dracula on kyllä oman aikansa mestariteos. Tunnelma on loistava ja elokuva etenee hyvässä vauhdissa kohti loppua. Sir Anthony Hopkins tekee loistavan roolisuorituksen tutulla kylmällä asenteellaan tohtori Van Helsinginä.

06.08.2011 klo 12:14

Viimeinen manaus

Juonesta olisi voinut saada hyvän elokuvan, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että tämä oli yks kauhu leffojen viimeinen munaus!

06.08.2011 klo 11:06

Slummien miljonääri

Elokuvan juoni vaikutti aluksi ihan hyvältä, kunnes se kusasi täysin loppua kohden. Tuottajilla on näemmä ollut sormensa pelissä taas jälleen, minkä vaikutuksena elokuva muuttui lopussa viihdyttävästä kuvottavan kliseiseksi Hollywood roinaksi.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu