IsoVauva

Helsingissä vaikuttava, neljännesvuosisadan ikäinen TV-sarja spesialisti, joka yrittää leffojakin silloin tällöin katsella. Kommentoin jokaista tuoreeltaan katsomaani elokuvaa. En ikinä anna tähtiä ulkomuistista vanhoista näkemistäni elokuvista. Pisteytän leffat myös aina oman genrensä sisällä, eli Predator ei ole yhtä hyvä elokuva kuin Pulp Fiction, vaikka molemmat viisi tähteä saisivatkin. Näin kärjistettynä! ;)
TV-sarjoja kommentoin aina, kun katson kokonaisen tuotantokauden melko lyhyen ajan sisällä. En silloin, kun olen viikoittain livenä seurannut jotain sarjaa. Tällöin kokonaisvaltaisen kommentin antaminen koko tuotantokaudesta on melko vaikeaa, koska sen katsominen on ulottunut niin pitkän ajanjakson varrelle.

Minulla on myös blogi, joka on kylläkin elänyt jo yli vuoden hiljaiseloa. Sieltä löytyy kokonaisia arvosteluja leffoista ja tv-sarjoista.

Lempiohjaajiini kuuluu mm. Darren Aronofsky, Quentin Tarantino, David Lynch, Martin Scorsese, David Fincher ja Denis Villeneuve.

Tällä hetkellä näyttelijöistä järkyttävät mancrushit suuntauneet kahteen ulta lahjakkaaseen herraan eli Mads Mikkelseniin ja Tom Hardyyn :D

Rekisteröitynyt: 25.11.2012
Sukupuoli: Mies
Kotisivu: katseluelamys.blogspot.fi
Paikkakunta: Helsinki
Harrastukset: Punttisali ja satunnainen kitaran rämpyttäminen

Karma: +0

Käyttäjä on kirjoittanut 0 kommenttia. Keskimääräinen pistesaldo kommenttia kohden on +0,00.

Ei keskustelunavauksia
Ei viestejä