Gregory Von Herpenius

Olen saksalaisperäisen Von Herpenius aatelissuvun nuorimmaisin ja turhamaisin jäsen. Kultaisella 80-luvulla elin elämäni huippuaikaa kun rahaa oli kuin roskaa ja pöydät olivat täynnä snortattavaa kokaiinia, mutta sitten siinä kävi kuten muillakin siihenaikaan villiä ja vapaata elämää viettäneille porvareille. 90-luku tarkoitti äkkilaskua maailmanhuipulta suoraan pohjalle. Olin onneksi ehtinyt piilottaa viranomaisilta rahaa kartanoni sisään ja päätin erakoitua ostamalla suuren alueen puoli-ilmaista maata lapin Utsjoelta sen aikaisesta lama-suomesta. Täällä sitä sitten ollaan oltu. Odotan uutta mahdollisuutta nousta maailman huipulle. Pian todistan muille, että en ole 80-luvun juppikauden naurettava pilkattava ex-julkimo... pian minä heille näytän! Mutta ennen sitä tuhlaan elämääni pelaamalla videopelejä ja katsomalla elokuvia. Tietenkään unohtamatta musiikkia.

Rekisteröitynyt: 03.04.2018
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Utsjoki
Harrastukset: Köyhille naureskeleminen. Köyhien kyykyttäminen. Osakkeiden osto ja myynti. Sijoitusasuntojen hankkiminen. Ulkomailla käyminen. Amerikkalaisten julkkisten kanssa hengailu. Amerikkalaisissa talk show ohjelmissa vähän väliä vieraileminen. Tartuttaa aids takaisin apinoihin.

Karma: +26

Käyttäjä on kirjoittanut 10 kommenttia. Keskimääräinen pistesaldo kommenttia kohden on +2,60.

Ei leffa-arvosteluja
1 pisteytystä