Dekkari

Dekkari

19.11.2017 klo 16:03

Kirvesmurhaaja

B-luokan elokuva ja ei mikään mestariteos, mutta viihdyttävä kuitenkin ja tätä katsoessa ei käy aika ainakaan pitkäksi.

19.11.2017 klo 15:51

Yksinäinen paikka kuolla

Jännittävä elokuva. Sean Harris tekee uskomattoman hyvän roolisuorituksen.

19.11.2017 klo 15:47

Rat King

Tuli katsottua tämä kesällä 2015. Elokuva oli mielestäni ihan mielenkiintoinen. Lähinne ehkä sen takia, koska sitä mietti, että mistä koko hommassa on lopulta kysymys.

13.08.2017 klo 16:43

The Descent - Loukussa

Tämä tuli katsottua pari vuotta sitten.

Elokuvassa oli tunnelma luotu hyvin ainakin alkuvaiheessa, kun mennään luolaan.

Ainut asia mikä elokuvassa ärsytti oli näiden "luola asukkaiden" tappaminen. Siinä vaiheessa, kun pari naista tappaa petoja, mitkä tappavat ties kuinka suuria eläimiä, meno alkoi tuntua miltei vitsiltä.

Onneksi kuitenkin loppu oli sellainen mitä vähän jopa toivoikin, tai riippuu tietenkin kumpaa pitää oikeana.

28.01.2017 klo 18:30

Rise of the Footsoldier

Hyvä rikoselokuva. Juuri tämän tyyppisistä pidän. Olin katsonut ennenkin "essex boys" aiheeseen liittyvän elokuvan ja tajusin vasta elokuvan lopussa että tämähän liittyy samaan aiheeseen.

16.10.2016 klo 18:48

V/H/S: Viral

En tiedä miksi, mutta tämä osa ei ollut mielestäni hyvä. Olin tätä ennen nähnyt v/h/s 2, jossa ollut idea toimi hyvin ja tarinat olivat kiinnostavia, mutta tässä tarinat vain tulivat ja menivät, eikä idea toiminut läheskään niin hyvin kuin v/h/s 2. Tosin taikurista kertonut tarina oli ihan vaikuttava ja se oli elokuvan paras.

11.08.2016 klo 18:45

Rautakaupunki

Hyvä elokuva. Toi välillä mieleen kauriinmetsästäjän, vaikkei perjaateessa tarinaltaan ollut samanlainen. Bale teki hyvän roolisuorituksen ja elokuva oli melko synkkä sekä jännittävä.

02.12.2015 klo 14:03

Asylum

Aika mitäänsanomaton elokuva. Elokuvassa ei tuntunut tapahtuvan mitään ja elokuvan päätyttyä ajatteli että tässäkö tämä elokuva nyt oli.

20.11.2015 klo 09:52

Paholaisen lampi

Aika yllättävä elokuva, mietin aluksi että mitä tässä tapahtuu ja täytyy sanoa että elokuva meni uskomattoman ahdistavaksi sekä ennalta arvaamattomaksi.

29.07.2015 klo 14:11

Boondock Saints - Etelä-Bostonin enkelit

Elokuva meni kyllä ihan hyvin komediana, mutta odotin toisaalta että tämä olisi ollut erilainen. Se on tosin minusta outoa että dvd-takana tai leffatykissä ei mainita tämän olevan komediaa vaan toiminta/trilleri.

18.05.2015 klo 23:35

Hyvä poika

Leffan tunnelma oli joissakin kohtaa erittäin ahdistava. Elokuva oli hyvä draama, vähän ehkä erillainen kuin tavallisesti, jos miettii minkälaisia suomalaiset draama-elokuvat ovat.

15.05.2015 klo 18:05

Cape Fear

Elokuva on muuten ihan hyvä, mutta elokuvan epärealistisuus on jossain kohtaa melkein liian suurta. Esimerkiksi Robert De Niron näyttelemä roolihahmo on aivan liian järkevä ja vahva.

De Niro ei ole huono näyttelemään, mutta hahmo on vaan liian epärealistinen.

06.05.2015 klo 13:13

Funny Games

Elokuva ahdistaa melkein koko-ajan alusta loppuun. Tämän jälkeen ei todellakaan jää mikään hyvä mieli, vaikka kyseessä on vain elokuva, mutta se on ehkä tietyllä tavalla elokuvan tarkoituskin.

07.04.2015 klo 16:07

The Thing

Elokuvaa parantaa paljon se että vuoden 1982 versiossa näkyneet hommat olivat tässä (esim. palokirves lyötiin oveen) ja loppukohtaus jossa norjalaisten helikopteri lähtee lentämään on hieno kohtaus, koska tässä tavallaan näytetään miten the thing (1982) alkoi.

07.04.2015 klo 16:02

The Thing - "Se" jostakin

Pelottava ja hieno musiikki, hienot erikoisefektit ja pelottava tunnelma tekevät tästä hienon kauhuelokuvan. Pari kohtausta jätetään myös auki mikä tekee tähän arvoituksen.

07.04.2015 klo 15:44

Reservoir Dogs

Vaikka elokuvan juoni on melko yksinkertainen on elokuva mielenkiintoinen. Myös yllättävät juonenkäänteet parantavat elokuvaa.

07.04.2015 klo 15:31

House of the Dead

Jürgen Prochnow oli oikeastaan ainut hyvä asia elokuvassa, muuten aika huono tekele.

07.04.2015 klo 02:17

Mulholland Drive

Vaikka elokuvaa ei ymmärtäisi, niin visuaalisuus on elokuvassa upeaa.

06.04.2015 klo 18:31

Tyttö kellarissa

Elokuvassa oli suurin ongelma se, ettei se tuntunut lähtevän käyntiin missään kohtaa.

Elokuva oli kuin yksi pitkä traileri sillä välillä tuntui siltä, kuin elokuvan kohdat olisivat vain uudelleen ja uudelleen tulleita.

Elokuvassa ei sitä paitsi tuntunut missään kohtaan tapahtuvan mitään.

06.04.2015 klo 18:26

Texas Chainsaw 3D

Elokuva oli sinäänsä ihan hyvä ja sitä pidetään vuoden 1974 klassikon oikeana jatko-osana, mutta typerät kliseet, pieni epäloogisuus sekä epärealistisuus tietyissä kohdissa laskevat elokuvan pisteitä.

05.04.2015 klo 17:44

Texasin moottorisahamurhat

Elokuva on täydellinen kauhuelokuva, josta ei löydy oikeastaan mitään valittamista.

Itse talo ja talon ulkopuolella olevat tilat antavat uhkaavan vaikutelman heti alussa. Elokuvan juoni on melko yksinkertainen, mutta sitäkin toimivampi. Elokuvassa ei myöskään ole mitään "yliluonnollista" vaan kaikki tapahtuu mielenpuolisen perheen johdosta ja se on mielestäni hyvä puoli, koska silloin elokuva ei ainakaan tunnu epärealistiselta.

05.04.2015 klo 17:31

No Escape

Hyvä trilleri mielestäni. Katsoin elokuvan niin etten oikeastaan tiennyt mitään mitä tulisi tapahtumaan.

Leffa ainakin pitää otteessan ja näyttelijä Josh Peck on ajoittain hauska.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu