Turussa elelevä persaukinen opiskelija. Elokuvalliset erityiskiinostuksen kohteet: kauhu, animaatio, scifi, camp, mykät, sekä erilaiset obskuurit taide- ja undergroundpätkät sekä furryt.

Olen tätä nykyä kovasti kunnostautunut pitempien esseiden sekä arvosteluiden kirjoittamisessa ja todennäköisesti tulen jatkamaan harrastustani niin kauan kuin asiaa ja elokuvia riittää. Pyrin mahdollisimman paljon nostamaan valokeilaan vähemmän tunnettuja sekä mielestäni aliarvostettuja elokuvia ja niiden tekijöitä. Kaiken kirjoitteluni pohjana ovat aina rehelliset mielipiteeni, en harrasta mielistelyä enkä kirjoita rahasta. Kaikki kirjoitukseni julkaistaan myös blogissani Kinokammiossa. Sikäli kun kirjoituksiini on jäänyt lapsuksia, on ne blogissa pyritty korjaamaan.

Rekisteröitynyt: 21.11.2009
Sukupuoli: Mies
Kotisivu: kinokammio.blogspot.fi
Paikkakunta: Turku
Harrastukset: Harrastuksiini kuuluu kitaran ja sekalaisten muiden instrumenttien soitto, musiikin sekä kaikenlaisen muunkin ääntelyn kuuntelu, sarjakuvien, kirjojen ja ajatusten lukeminen, itseopiskelu sekä muu epämääräinen puuhailu. Ja sitten tietysti on ne elokuvat. Nykyisin pidän myös kovasti kirjoittamisesta, yleensä aiheet tavalla tai toisella liikkuvat yllä mainittujen asioiden ympärillä.

Karma: +150

Käyttäjä on kirjoittanut 74 kommenttia. Keskimääräinen pistesaldo kommenttia kohden on +2,03.

Ei keskustelunavauksia

Teemat