Blairoid

Blairoid

Oma statistiikka: Sarjojen kommentit (11)

03.06.2014 klo 13:54

Mega Man

Itse asiassa ihan ok sarja, yllättäen vieläpä japanilaisten käsialaa, vaikka sarja itsessään näyttää ulkoasultaan länsimaalaiselta. Sarjan ensimmäinen jakso kertoo käytännössä oleellisen syntytarinan ensimmäinen Mega Man -pelin tarinan tavoin, loput jaksot ovatkin sitten joitain random-seikkailuja kuten tavallisesti TV-sarjoissa (vrt. 80-luvun Turtles, ym.).

Suosittelen ainakin tutustumaan sarjaan, jos rakastat kyseistä pelibrandya.

20.11.2009 klo 12:28

Matka maailman ympäri

Tätä tuli aina katsottua, kun se muinoin pyöri telkussa. Minulle erittäin rakas sarja!

16.04.2009 klo 07:44

Angry Video Game Nerd - 3. Season

James Rolfe on nörttinä yhä kovassa vedossa. Luvassa jälleen makeat naurut faneille!

16.04.2009 klo 07:42

Angry Video Game Nerd - 2. Season

Vitsit ovat todella hauskoja. AVGN:n parhaimmat jaksot!

16.04.2009 klo 07:39

Angry Video Game Nerd - 1. Season

Tarjoaa makeita nauruja joka lähtöön. Ikävä kyllä Rolfe ei ole vielä niin tuliterässä kuin seuraavassa tuotantokaudessa, mutta suosittelen siitä huolimatta.

26.01.2009 klo 09:19

Pokémon

Annan vain kolme tähteä siitä, että tämä ilmestyessään sai minut mukaan maailmanlaajuiseksi kasvaneeseen villitykseen. Nykyään tämä ei voi pätkän vertaa kiinnostaa, sillä nykyään jaksot noudattaa täysin samaa kaavaa. Myös tyhmäksi tekee se, että 151:n pokémonin sijasta lajeja on peräti ties kuinka monta miljoona.

26.01.2009 klo 09:15

Batman - Lepakkomies

On se jännä juttu, kun tätä toivoisi yhäkin näkevänsä telkusta. Mutta mitä tässä mennä kiistelemään tosiasioita: sarja on aina ollut viihdyttävimpiä lapsuuden sarjoja, jota on koskaan ollut.

17.09.2008 klo 14:40

Painajaisia & unikuvia

Oikein mukava lyhytleffa -kokoelma. Paikoin löytyi niitä tuttuja tarinoita, joista lähes kaikki on onnistuttu toteuttamaan hyvin. Maantievirus matkalla pohjoiseen oli ainut, joka osasi olla jonkun verran pelottava. Umneyn viimeinen juttu, Ruumiinavaushuone 4 ja Siinä on helvetin hyvä bändi kuuluvat niihin koomisuutta sisältäviin tarinoihin, mistä juuri tämä jälkimmäinen on se kaikkein hauskin.

Erittäin viihdyttävä, vaikka kauhua ei meinannut löytyä sitten ilveelläkään. Ainakin tämä päihittää elokuvat Creepshow ja Paholaisen silmät.

10.09.2008 klo 09:11

Fullmetal Alchemist

Hienoimpia animeja, josta on jaksanut katsoa muutama kymmentä jaksoa. Hauska, jännittävä, mutta tuotantokausien vaihtuessa tuntuu siltä, ettei tässä edetä mihinkään, mistä syystä en koskaan katsonut loppuun asti. Silti ihan viihdyttävää.

10.09.2008 klo 09:08

Alfred J. Kwak

Tätä tuli katsottua ihan snadina. Nostalgista!

21.05.2008 klo 08:27

Prätkähiiret: 1. tuotantokausi

Hyviä muistoja. Nämä vanhat päihittävät ne uusimmat, jotka taas ovat ihan perseestä näihin verrattuna.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu