Beer Master

Beer Master

15.02.2019 klo 22:17

Kingsman: Kultainen kehä

Juoni oli hieman heikompi kuin edeltäjässä, mutta huumori oli kohdillaan ja toiminta entisellään. Halle Berryn hahmo jäi aika turhaksi, mutta Channing Tatumin hulvaton tanssi nostaa pisteet neloseen.

14.02.2019 klo 23:28

Kingsman: Salainen palvelu

Erittäin viihdyttävä, tietoisesti yliampuva vakoojatoimintamättö. Juoni oli kekseliäs, tosin hetken aikaa ehdin jo miettiä että koulutusjakso kestää liian pitkään, mutta loppupuolen lukuisat toimintaosuudet palkitsevat katsojan. Näyttelijät olivat kaikki hyviä, ainoastaan Sampan puhetyyli hieman ärsytti. Se kirkkokohtaus oli paras.

14.02.2019 klo 11:58

Spider-Man: Homecoming

Juoni muistutti enemmänkin rakkaustarinaa kuin supersankarileffaa, ja se vähäinen toimintakin oli kopioitu suoraan aikaisemmista hämis-leffoista. Marvelin tyyliin pahis oli jälleen poimittu suoraan kierrätyskeskuksesta, harmi sillä Michael Keatonissa oli paljon potentiaalia. Surkein hämppis tähän mennessä.

13.02.2019 klo 20:46

Johnny English iskee jälleen

Sekä juoni että suurin osa vitseistä on nähty jo tuhanteen kertaan, mutta Rowan Atkinsonin esittäminä ne silti jaksavat viihdyttää. Nelososaa vaan kehiin.

13.02.2019 klo 20:30

Tuntematon sotilas

Paras Tuntematon Sotilas tähän mennessä.

10.02.2019 klo 22:58

Assassin's Creed

Keskivertoa parempi pelileffa. Juoni oli kiinnostava, mutta toimintaa olisi pitänyt olla enemmän jotta viihdyttävyys olisi peitonnut PG13-laatuvaikutelman. Pelejä en ole pelannut.

10.02.2019 klo 22:44

Emoji-elokuva

Leffan juonella oli pieni chäänssi toimia, mutta valitettavasti 99 prosenttia ruutuajasta käytettiin tuotesijoitteluun. James Corden yllätti positiiviesti, mutta Patrick Stewartin kakkapökäle oli pettymys, miehellä ei ollut kuin muutama vuorosana ja nekin täysin ennalta-arvattavia.

09.02.2019 klo 20:59

All the Boys Love Mandy Lane

Täynnä pelkkää ärsyttävää teinien biletystä, sekaan vain heitetty pari random tappoa. Leffan "kauhu" oli naurettavaa kuraa ja lisäksi sen määrän voi laskea sekunneissa.

08.02.2019 klo 18:04

The Breed

Teinit oli tyhmiä ja juoni kliseinen, varsinkin loppuratkaisu. Eläinkauhuksi kuitenkin melko viihdyttävä sillä oli käytetty oikeita koiria ja vieläpä hyvin; halvat efektit loisti poissaolollaan. Michelle Rodriguez oli kyllä kuuma pakkaus.

08.02.2019 klo 15:13

Victor Frankenstein

Aika hassua että leffan nimi on Victor Frankenstein vaikka hän on leffassa pelkkä sivuhahmo. Näyttelijät olivat hyviä ja samoin efektit, mutta juoni oli puuduttavan tylsä. Lieneekö leffaa pidennetty teennäisesti vain sen takia, ettei sitä luokiteltaisi puolentoista tunnin tusinakauhuksi?

05.02.2019 klo 21:01

Solo: A Star Wars Story

Näyttelijät sopivat rooleihinsa paljon paremmin kuin odotin, mutta alkuperäisen trilogian kemiasta jäädään silti kauas. Juoni oli todella huono eikä tuonut Solon nuoruusvuosista esiin mitään sellaista mitä emme jo tienneet etukäteen. Toiminta menettelee, mutta tämäkin spinoff kärsii valomiekkojen puutteesta. Jotain leffasta kertoo se että droidit olivat paljon kiinostavampia kuin varsinaiset päähenkilöt.

04.02.2019 klo 18:29

Jack Reacher - Paluu päämajaan

Samantasoinen ykkösosan kanssa. Juoni ja toiminta kulkevat käsi kädessä turvallista keskitietä, eli ei tylsistytä mutta ei sen erityisemmin säväytäkään. Kyllä tämän Tompan takia jaksaa katsoa.

03.02.2019 klo 23:53

Metsästäjä ja talvinen taistelu

Yhtä huono kuin ykkösosakin. Juoni on täysin ontto, mikä saa jo valmiiksi rumat taistelukohtaukset näyttämään kauttaaltaan päämäärättömiltä. Jessica Chastain oli kyllä kaunis ja yksin hänen ansiostaan jaksoin katsoa loppuun asti.

01.02.2019 klo 19:06

Spy - Vakoojan asussa

Hyvä Bond-parodia. Melissa McCarthy sopi päärooliin ja Jason Stathamin ärjyilyt oli kanssa hauskoja. Toimintaa olisi saanut olla enemmän, se keittiötappelu oli nimittäin mahtava.

01.02.2019 klo 00:23

Kuninkaan hologrammi

Tom Hanks oli erittäin viihdyttävä pääroolissa ja hyvä niin sillä tarina oli aika sekavasti pakattu. Leffan varsinainen juoni, mihin leffan nimikin viittaa, on todella minimalistinen eikä saa kuin pari minuuttia ruutuaikaa ja lopun romanssi etenee aivan liian nopeasti. Jätti kuitenkin hyvän fiiliksen.

31.01.2019 klo 23:58

The Counselor

Tuntui siltä kuin tässä olisi yhdistetty kaksi leffaa: toinen kertoi huumeiden salakuljetuksesta, toinen puolisko oli täynnä tekotaiteellista dialogia vailla päämäärää. Sentään hyvät näyttelijät. Brad Pittin kuolema oli komea.

30.01.2019 klo 22:13

Mestari

Joaquin Phoenix ja Philip Seymour Hoffman vetivät upeat roolit, mutta minunkin kohdalla ongelmaksi muodostui juoni, joka tuntui tylsältä enkä saanut selvää mitä sanomaa leffa yritti välittää.

30.01.2019 klo 15:27

Chappie

Jätti kyllä pettymyksen maun suuhun. Koko leffan ajan mielessäni pyöri yksi kysymys. Mikä pointti on käsitellä näin syvällisiä teemoja, mutta käsikirjoittaa kaikki hahmot hiuksenohuiksi? Chappie ei tee muuta kuin matkii, sillä ei ole omia ajatuksia ja tunteita lainkaan vaikka juonikuvaus toisin väittääkin. Ja sitten on Hugh Jackmanin esittämä "pahis" jonka motiivit olivat kuin suoraan päiväkodista poimitut. Leffa olisi kaivannut toimintaa tyhjäkäynnillä pyörivän juonen rinnalle, mutta sitä olikin vain lopussa ja silloinkin se oli aivan liian kilttiä ja puhtoista. Kolmekin tähteä on ehkä vähän yläkanttiin. Blomkampin huonoin leffa tähän mennessä.

28.01.2019 klo 23:34

Vaiana

Juoni oli perinteinen mutta huonossa mielessä eli yllätyksetön. Harmi, sillä kaikki muu olikin lähes täydellistä. Visuaalisesti upea ja ääninäyttelijät hyviä, varsinkin Dwayne Johnson. Sitten oli vielä se Heihei -kukko joka tarjosi oman leffahistoriani makeimmat naurut.

26.01.2019 klo 23:50

Spotlight

Parhaan leffan Oscar-voittajaksi Spotlight kulkee aivan liian turvallisia teitä. Mitkään juonenkäänteet eivät onnistuneet yllättämään vaan todisteita ja matskua virtasi tasaiseen tahtiin. Lisäksi päähenkilöt jäivät etäisiksi vaikka näyttelijät hyviä olivatkin. Jätti lievän pettymyksen maun suuhun.

26.01.2019 klo 23:35

Lemmikkien salainen elämä

Selvästi päiväkoti-ikäisille suunnattu. Meno on todella sekavaa ja hahmot ovat kaikki tyypillisen yksiulotteisia. Ainoastaan Kevin Hart jäniksenä oli sen verran huvittava että pisteet nousee kolmoseen.

24.01.2019 klo 23:15

The Other Man

Puolet leffasta tuijotettiin sähköpostiviestejä sekä valokuvia, ja kun leffa vihdoin lähtee käyntiin on draama suorastaan silmiinpistävän teennäistä. Antonio Banderas oli sentään oma itsensä mutta Liam Neeson oli kuin kivipatsas.

22.01.2019 klo 23:59

Hot Pursuit

Juoni oli mielikuvitukseton, jokaisen käänteen arvasi kaukaa ja huumori oli kuin suunnattu vaihdevuosista kärsiville naisille. Lisäksi leffan naiskaksikko alkoi ärsyttää jo siinä parinkymmenen sekunnin kohdalla. Pituutta on vain reilut 80 minsaa mutta silti tuli tiirailtua kelloa moneen otteeseen. Ja pieni vinkki leffan tekijöille: jos pieleen menneet otokset eivät ole hauskoja, niin älkää laittako niitä lopputekstien kylkeen, aiheuttavat nimittäin vain myötähäpeää. Siihen on syynsä miksi ne toimivat Jackie Chan -leffoissa mutta eivät missään muualla.

21.01.2019 klo 23:30

Legend

Olisin toivonut että leffa keskittyisi enemmän gangstailuun kuin rakkauden kuvaamiseen, mutta siitä huolimatta juoni oli erittäin viihdyttävä. Tom Hardy veti taidokkaat pääroolit. Veljesten luonnetta kuvasi parhaiten lopun kohtaus, joka alkaa rauhallisella biletyksellä mutta päättyy veriseen puukotukseen.

20.01.2019 klo 00:19

Black Mass

Hyvä gangsterileffa vaikka ei aivan ylläkkään Scorsesen tasolle. Johnny Depp oli hyvä pääroolissa, mutta häntä ei mitenkään korosteta päähenkilönä vaan lukuisat muutkin hahmot saavat lähes yhtä paljon ruutuaikaa, mikä on hyvä juttu sillä staroja tässä leffassa on vaikka muille jakaa. Olisi ehkä toiminut kolmituntisena paremmin.

19.01.2019 klo 00:24

War Dogs

En tajua mikä tästä muka komedian teki, mutta draamana ihan hyvä, ainoastaan loppuratkaisu tuntui hätäistyltä. Jonah Hill oli hyvä, mutta Miles Teller tuntui jotenkin turhalta ja poissaolevalta. Lord of War on asekauppaleffana paljon kokonaisvaltaisempi, War Dogs ei tuo aiheesta esiin mitään uutta.

18.01.2019 klo 23:59

Skiptrace

Noudattaa samaa hyväksi todettua linjaa kuin lukuisat muut Jackie Chan -leffat. Juoni ei ole rakettitiedettä mutta on silti toimiva, paikallaan ei pysytä ja huumoria oli mukavasti. Iso plussa mongolia-setistä. Se maatuska-kohtaus oli paras.

16.01.2019 klo 23:16

The Trust

Suht simppeli ryöstöjuoni johon tuo puhtia Woodin ja Cagen toimiva kemia ja varsinkin Cagen harmittomiksi tarkoitetut vitsit. Loppupuolella juoni kuitenkin uskalsi siirtyä persoonalliseempaan suuntaan ja loppuratkaisu oli karuudessaan tosi yllättävä. Tämän parissa puolitoistatuntinen tuntui silmänräpäykseltä.

15.01.2019 klo 22:20

Shanghai Knights

Lähes identtinen ykkösosaan verrattuna mutta kaikki osa-alueet tuntuivat tuntuivat olevan hieman laimeampia, mistä käy syyttäminen leffan sijoittamista Lontooseen. Olisi vain pysynyt länkkärinä niin kaikki olisi paremmin. Donnie Yen oli kiva piristysruiske.

15.01.2019 klo 22:14

Shanghai Noon

Westernkomedia ei ole helppo genre mutta tämä leffa onnistuu siinä lähes täydellisesti. Leffa naurattaa alusta loppuun sellaisella teholla että pakostakin juoni tuntuu melko tyhjältä. Jacke Chanin toimintaosuudet olivat jälleen rautaa ja Owen Wilson oli vähemmän ärsyttävä kuin yleensä.

15.01.2019 klo 14:57

Late Lammas - elokuva

Yhtä hyvä kuin tv-sarja. Tähän oli väsätty juuri sopiva juoni jotta ei tunnu liian pitkältä lapsille ja toisaalta omaa tarpeeksi syvällisyyttä myös aikuiseen makuun. Se ravintolakohtaus oli paras.

11.01.2019 klo 23:53

Sully - Uroteko Hudson-joella

Todella realistinen lentoturmatutkinta, mitä nyt NTSB:n edustajat esitettiin täysin tunteettomina mutta pitihän leffaan sentään jonkinlainen "pahis" saada. Tom Hanks oli hyvä pääroolissa ja onnistui kantamaan koko leffan harteillaan. Flashbackkien käyttö oli tarinan kannalta perusteltua, sillä kronologisessa järjestyksessä loppupuoliskosta olisi tullut aivan liian tylsä.

10.01.2019 klo 23:17

Naapurit 2

Vähän parempi kuin ykkönen. Nauraa sai useammin mutta juoni oli turhankin identtinen.

10.01.2019 klo 23:09

Menneisyyden paino

Monilla englanninkielisillä sivustoilla saanut huonon vastaanoton, mutta se johtunee kärsimättömistä amerikkalaisista jotka eivät millään kykene katsomaan draamaa jossa ei ole ainuttakaan pistoolin laukausta tai seksikohtausta. Itse tykkäsin leffan tunnelmasta ja hitaasta etenemistahdista. Josh Brolin ja Kate Winslet vetivät hyvät roolit, Tobey Maguiren rooli oli täysin turha.

10.01.2019 klo 00:24

Mortdecai

Juoni oli kiinnostava, mutta dialogi ja huumori eivät onnistuneet naurattamaan kuin vain satunnaisesti. Pääroolissa Johnny Depp sentään yritti, hänen roolinsa tuntui yliampuvalta vain sen takia että kaikki muut näyttelijät hänen ympärillään olivat kuin robotteja. Hädin tuskin kerran katsottava.

08.01.2019 klo 23:17

Sokkotreffit

Bruce Willis ja Kim Basinger olivat hyvät pääroolissa ja naurettuakin tuli useaan otteeseen. Valitettavasti juoni oli täysi sekasotku, tuntui kuin kaksi täysin eri leffaa olisi liitetty sinitarralla toisiinsa. Ensin alkupuoliskolla sekoillaan kännissä ja sitten loppupuoliskolla rakastutaan tyystin eri tunnelmassa.

07.01.2019 klo 23:04

Cinderella – Tuhkimon tarina

Leffa noudatti Tuhkimon tarinaa lähes pilkuntarkasti, ainakin sitä mistä minulla on muistikuva, mikä herättääkin kysymyksen että mikä mahtoi olla tämän leffan pointti? Muilta osin laadukkaasti toteutettu ja näyttelijätkin hyviä.

06.01.2019 klo 15:40

The Spy Who Dumped Me

Ainoa pettymys leffassa oli huumori, kaikki vitsit on nähty jo tuhanteen kertaan muissa agenttikomedioissa. Muilta osin leffa olikin juuri täydellistä popcorn-viihdettä. Juoni toimi ja näyttelijät enemmän tai vähemmän sopivat rooleihinsa. Suurin yllätys oli toiminta, sitä oli runsaasti ja se oli brutaalia, jopa vertakin lensi suhteellisen paljon.

Ja kyllä Mila Kunis on näin milffinä paljon kuumempi pakkaus kuin parikymppisenä seventiis shoussa :D

06.01.2019 klo 05:31

Maleficent - Pahatar

Angelina Jolie oli mahtava pääroolissa, muista näyttelijöistä ei voi sanoa samaa. Efektit oli hyviä mutta tarina oli liian sekava, etenkin kun leffa välillä poukkoili useita vuosia eteenpäin, mutta tästä huolimatta moni hahmoista ei vanhentunut päivääkään. Kuitenkin sen verran viihdyttävä että voisin katsoa toistekin.

05.01.2019 klo 20:58

The Skeleton Key

Pidin leffan tunnelmasta, vaikka juonella kestikin kauan lähteä kunnolla käyntiin. Hyvät näyttelijät pitivät kiinnostuksen yllä.

04.01.2019 klo 23:17

Carol

Todella hyvät näyttelijät mutta muilta osin Carol ei onnistunut säväyttämään. Tekijät saivat palkintokaapin täyteen mutta leffassa tämä ei näy vaan juoni on todella tylsä, teema käy selväksi jo ensimmäisen vartin aikana eikä juoni kehity tästä eteenäin sitten yhtään. Rooney Mara oli kyllä kaunis.

03.01.2019 klo 23:07

Jackie

Tämän pituisena juuri sopiva elämäkertaleffa, pysyi kiinnostavana eikä ehtinyt tylsistyttämään. Natalie Portman vakuutti pääroolissa. Plussaa siitä että Kennedyn murhaa ei oltu lähdetty silottelemaan vaan ruudulla näytettiin selvästi kun päähän tuli iso verinen reikä, joo, meikä keskittyi taas olennaiseen.

02.01.2019 klo 23:40

The Human Centipede II

Oksettavin leffa minkä olen koskaan nähnyt. Laurence R. Harveyn roolisuoritus oli karmivuudessaan kuin toiselta planeetalta, jopa Heath Ledgerin Jokeri jää kakkoseksi. Mustavalkotyyli sopi leffaan paljon paremmin kuin odotin.

02.01.2019 klo 23:27

House of Wax

Pidin leffan ideasta ja tunnelmasta, myös tapotkin oli aika viihdyttäviä. Ainoastaan juoni oli iso pettymys. Leffalla oli kestoa lähes kaksi tuntia mutta siitä huolimatta juoni oli kliseinen ja hukkuu muiden teinikauhujen sekaan.

01.01.2019 klo 23:56

Koodinimi U.N.C.L.E.

Omanlainen huumori ja takaa-ajopainotteiset toimintaosuudet oli toteutettu maniniosti. Näyttelijät olivat hyviä, varsinkin Armie Hammerin venäjän aksenttia oli mukava kuunnella, mutta Alicia Vikanderista en ole vieläkään oppinut tykkäämään. Loppuratkaisu oli pieni pettymys mutta muuten oli kyllä viihdyttävä.

21.12.2018 klo 23:48

Central Intelligence

Paljon hauskempi kuin odotin, mistä suurin kiitos kuuluu Johnsonin ja Hartin hyvälle kemialle. Myös hyvä juonikin saatu mukaan. Ei kuitenkaan ihan yllä Katastrofikytät-leffan tasolle.

21.12.2018 klo 23:33

Pacific Rim - Kapina

Sitä samaa settiä kuin ykkösosakin. Jättiläisrobotit vetämässä kaiju-hirvioöitä turpaan oli kyllä viihdyttävää katsella, mutta mitään muuta leffalla ei ole tarjota. Juoni puuttuu lähes täysin ja näyttelijät olivat parhaimmillaankin keskitasoa. Olisi kaivannut enemmän huumoria paikkaamaan juonen tyhjyyttä. Leffa floppasi joten tämä jäänee sarjan viimeiseksi, mistä leffan tekijät voivat syyttää vain itseään.

20.12.2018 klo 23:11

Storage 24

Alkupuolella oli aika paljon kliseistä draamaa ja leffalta kesti aika kauan lähteä käyntiin, mutta näyttelijöiden kemiat pelasi suht hyvin yhteen. Veriroiskeet, efektit ja itse alien oli tehty hyvin. Loppuratkaisu löi minut ällikällä.

20.12.2018 klo 21:15

The Lazarus Effect

Leffan tiedeteema ei toiminut alkuunkaan ja muutenkin juoni oli aukkoinen. Kun loppuun lisätään vielä päämäärätöntä kauhua niin tuloksena on vaisu sekasotku. Mihinkään kysymyksiin ei edes yritetty vastata minkä takia leffa on aivan liian lyhyt, mutta sentään näyttelijät oli siedettäviä. En oikein ymmärrä mitä tällä leffalla pyrittiin saavuttamaan.

20.12.2018 klo 14:05

Tumma vesi

Hyvin näytelty, mutta juoni oli surkea. Kun lopputekstit alkoivat rullata, olin täysin ymmälläni sillä eihän leffassa ollut ehtinyt tapahtua yhtikäs mitään. Tyhjänpäiväinen leffa, kirjaimellisesti.

Edellinen sivu | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 31 | Seuraava sivu

Teemat