Beer Master

Beer Master

19.04.2019 klo 22:45

Ihmisjahti

Juoni oli erittäin kliseinen, mutta toisaalta näyttelijät olivat ihan hyviä ja pituutta leffalla ei ollut sekuntiakaan liikaa.

18.04.2019 klo 21:19

Tarzanin legenda

Tylsä ja sieluton seikkailuleffa. Alexander Skarsgård oli hyvä Tarzan keikkuessaan puiden latvoissa, hahmo vain oli kirjoitettu liian ihmismäiseksi ja muut hahmot olivat ohuita. Efektit olivat komeita mutta toiminta vähän niin ja näin. Flashbackit olivat melko turhia eivät tuoneet tarinaan yhtään enempää syvyyttä. Kerran katsottava.

17.04.2019 klo 16:22

The Handmaiden

Kaunis leffa, mutta ehkä aavistuksen verran liian pitkä. Juoni kuitenkin piti otteessaan ja onnistui jopa yllättämään useammassa kohdassa.

17.04.2019 klo 10:31

12 Strong

Jos tämä leffa perustuu tositapahtumiin niin ainakin mittakaavaa on kasvatettu tuhatkertaiseksi. Mitä pidemmälle leffa eteni niin sitä enemmän juoni alkoi muistuttaa enemmänkin Ramboa kuin sotaleffaa. Toisaalta viihdyttävyys oli taattu sillä toiminnasta ei todellakaan ollut puutetta.

16.04.2019 klo 22:39

Diary of the Dead

Laadukasta gorea oli mukavasti, varsinkin se amissin "itsemurha" oli komea. Valitettavasti found footage -kuvaustyyli pilasi koko leffan niin totaalisesti että yksi tähtikin tuntuu jo liioittelulta. Suuri pettymys.

15.04.2019 klo 20:52

Shrooms

Hyvä idea mutta todella huono toteutus. Näyttelijät olivat huonoja ja lopun "twisti" tuskin tuli kenellekään yllätyksenä. Pitää itse popsia sieniä jos tämän parissa meinaa viihtyä.

14.04.2019 klo 23:10

The Predator

Juoni oli Predator-leffoista huonoin mutta oli silti ihan viihdyttävä. Leffa olisi vain saanut olla pidempi jotta sankareihimme olisi päässyt tutustumaan syvemmin, varsinkin Thomas Jane oli hauska. Mutta kyllä tämä jo pelkkänä toimintaelokuvana ansaitsee neljä tähteä, toimintaa syötettiin ruudulle lähes tauotta ja se oli todella veristä. Niiden koirien roolia en ymmärtänyt vaan tuntuivat melko turhilta.

13.04.2019 klo 00:10

Crimson Peak

Tämähän ei ollut mikään perinteinen "kartanossa kummittelee" -leffa vaan omasi ihan kunnon tarinan. Siksi hieman ärsytti kun leffa kuitenkin sisälsi muutamia kliseisiä ja täysin turhia säikyttelykohtauksia, jotka hieman pilasivat muuten hyvän juonen.

12.04.2019 klo 23:59

Vice - vallan oikeat kasvot

Näyttelijät olivat hyviä, varsinkin Christian Bale pääroolissa aitoine läskeineen. Juoni oli kuitenkin lievä pettymys. Se ei ollut pintapuolinen mutta toisaalta ei myöskään mennyt tarpeeksi syvälle Dickin mielen syövereihin joten motiivit jäivät isoksi kysymysmerkiksi. Loppukrediittien välissä nähty kohtaus summasi leffan täydellisesti.

11.04.2019 klo 11:43

Maailmojen sota

Yhtä hyvä kuin vuoden 2005 uusintaversio. Näyttelijät olivat hyviä ja käytännön efektit miellyttivät silmää. On klassikkoaseman ansainnut, mutta pakko silti ottaa yksi tähti pois sillä tässäkin loppuratkaisu on ihan paska.

11.04.2019 klo 11:31

Teit meistä kauniin

En ole bändin biiseistä koskaan tykännyt eikä niitä tässä leffassa paljoa esitettykään, mutta ehkä olisi pitänyt, sillä suhdepainotteinen juoni ei ainakaan toiminut. Roope Salmisen raivokohtaus oli kyllä hauska, mutta muilta osin dialogi ja kuvaus muistuttivat liikaa Salattuja Elämiä. Lukuisat julkkiscameot aiheuttivat lähinnä myötähäpeää.

09.04.2019 klo 22:30

Valerian and the City of a Thousand Planets

Dane DeHaan ja Cara Delevingne olivat yllättävän hyviä päärooleissa, voisi jopa sanoa että heidän välillään oli pientä kemiaa. En tykännyt leffan toiminnasta, varsinkin se alun virtuaalitodellisuuskohtaus oli aivan hölmö. Efektit olivat kyllä näyttäviä, mutta olisin toivonut enemmän focusta juoneen. Rihanna veti parhaimman roolin.

08.04.2019 klo 23:29

Trick 'r Treat

Todella viihdyttävä halloweenkauhuilu. Tarinat oli nivottu hyvin yhteen ja kaikki aiheuttivat sellaisen "mitä helvettiä juuri tapahtui" -fiiliksen mutta positiivisella tavalla. Brian Coxin osuus oli paras.

07.04.2019 klo 23:02

The Boss

Muistutti enemmänkin todella huonoa sitcom-sarjaa kuin kokoillan elokuvaa. En nauranut kertaakaan ja Melissa McCarthy oli ärsyttävä pääroolissa.

07.04.2019 klo 19:42

Pahan sanansaattajat

Hyvät näyttelijät mutta kaikki muu olikin takapuolesta. Verta ei ollut yhtään ja säikyttelytkin oli ihan lapsellisia. Minullekaan tuo leffan nimi ei auennyt yhtään.

06.04.2019 klo 23:04

Wind Chill

Jo seitsemän minuutin kohdalla iski ensimmäinen haukotus ja se olikin enne tulevasta. Tyhjä leffa jossa ei tapahtunut mitään.

05.04.2019 klo 23:43

The Visit

Lapsinäyttelijät olivat hyviä, varsinkin se Risto Räppääjä. Siihen ne hyvät puolet sitten jäivätkin. Leffassa ei tapahtunut mitään ja muutenkin leffa oli halvan tuntuinen aina kuvaustyyliä myöten.

04.04.2019 klo 23:47

Exodus: Gods and Kings

Paras raamattuaiheinen leffa ja veikkaan että myös tulee olemaan vielä pitkään. Joissakin kohdissa leffa pomppi liian nopeasti eteenpäin, ja lisäksi Aaron Paulin ja Ben Kingsleyn roolit pistivät ihmetyttämään sillä miehillä ei ollut lainkaan vuorosanoja. Kaikki muu olikin sitten täydellistä.

03.04.2019 klo 23:44

Kuoleman sadonkorjuu

Loppujen lopuksi juoni ei kauheasti poikennut valtavirrasta. Siksi olin positiiviesti yllättynyt siitä, että silmät pysyi ruutuun naulittuna loppuun asti, en vain osaa sanoa miksi. Varmaan yksi syy oli joulusaunaakin kuumempi Hilary Swank.

02.04.2019 klo 21:57

Jumanji: Welcome to the Jungle

En ole alkuperäistä Jumanjia vielä nähnyt ja tämän jälkeen sitä tekee mieli vieläkin vähemmän, sillä eihän Robin Williams voi mitenkään olla yksinään parempi kuin tämä poppoo. Jack Black oli ehdottomasti paras, mieshän laittoi oikein kunnolla tunnetta peliin. Hahmojen vahvuuksia ja heikkouksia olisi voitu hyödyntää aavistuksen paremmin, mutta pääasia että nauru raikasi. Leffan pahis oli täysi floppi, sen takia en voi antaa täysiä pisteitä.

01.04.2019 klo 22:57

The Purge: Election Year

Purge-sarja vain jatkaa paranemistaan ja kolmas osa on tähän mennessä helposti paras. Toimintaa ja verta oli paljon, ja tällä kertaa mukana oli ihan kunnollinen juonikin ettei ollut yksinomaan selviytymistaistelua pimeillä kaduilla.

30.03.2019 klo 23:39

Mad Max: Fury Road

Koko leffa oli kuin yksi iso takaa-ajokohtaus ja tietokone-efektit loistivat poissaolollaan. Pieni miinus kuitenkin siitä että itse Mad max tuntui enemmänkin sivuhahmolta.Entä miten tämä leffa voi olla K16? Eihän tässä ollut yhtään verta.

29.03.2019 klo 23:34

Blackhat

Aliarvostettu rikosleffa Mannilta. Juoni ja yleisilme oli erittäin realistisia, joten jos Fäst än Furioussien jälkeen siirtyy tämän pariin niin ihmekös tuo jos alkaa puuduttaa. Ihme kyllä Chris Hemsworth oli täydellinen valinta hakkerin rooliin. Kuten Collateral-leffassa myös tässä parasta oli äänekkäät ammuskelut echoineen.

29.03.2019 klo 23:12

Idän pikajunan arvoitus

Miljöö oli komea ja näyttelijäkaarti hyvä. En uskonut koskaan sanovani tätä mutta Kenneth Branagh oli kyllä parempi Poirot kuin David Suchet aina viiksiä myöten. Aikaisempien versioiden katselusta on jo aikaa joten juoni ei päässyt tylsistyttämään. Turvallinen remake joka ei ota turhia riskejä.

28.03.2019 klo 22:04

Warcraft: The Beginning

En ole peliä pelannut joten bonuspisteitä ei heru. Leffan juoni oli huono, tuntui että se loppui samaan tilanteeseen kuin mistä se alkoikin. Kaikki hahmot olivat koostaan huolimatta paperinohuita, varsinkin niiden velhojen supervoimista ei saanut mitään selkoa. Efektit sentään ihan hyviä.

27.03.2019 klo 22:08

Venom

Tykkäsin Tom Hardysta Venomin roolissa ja hirviön ulkonäkökin miellytti. Juoni oli kuitenkin surkea ja varsinkin viimeiset kymmenen minuuttia pilasivat leffan totaalisesti. Pahis nähdään vasta aivan lopussa ja parin minuutin geneerisen tappelun jälkeen Venom voittaa leikiten. Molempien hahmojen motiiveja käsiteltiin vain muutamalla lauseella juuri ennen lopputaistelua. Viimeistään PG-13 ikäraja saa katsojan näkemään punaista. Sitten kello iskee 90 minuuttia ja leffa loppuu seinään. SIIS MITÄH? Onko tässä muka oikeasti yli 20 minuuttia lopputekstejä?

27.03.2019 klo 21:57

Poliisit

Leffa alkaa dokumentaarisella kuvaustyylillä, eli kaikki nähdään päähenkilöiden näkökulmasta, mutta monessa kohdassa yhtäkkiä vaihdettiin normaaliin kolmannen osapuolen kuvaukseen mikä herätti hämmennystä (kuka sen seksikohtauksen kuvasi???). Juoni oli hyvä ja pidin loppuratkaisusta.

Leffan suurin ongelma oli kuitenkin dialogi. Fuck, shit, bro, motherfucker - siinä olikin 99-prosenttia leffan dialogista. Vähemmästäkin tulee hulluksi.

27.03.2019 klo 14:42

Ride

Ei tätä kyllä komediaksi voi kutsua. Draamanakin leffa oli erittäin huono, hahmoista ei välittänyt pisaraakaan ja sekava dialogi alkoi nopeasti ärsyttää. Näyttelijät parhaimmillaankin vain siedettäviä.

26.03.2019 klo 23:54

Erased

Juoni ei ollut huono mutta ei toisaalta aiheuttanut riemunkiljahduksiakaan. Realistinen toiminta oli ihan viihdyttävää, mutta leffan pieni budjetti tuli ikävästi esille toiminnan määrässä ja mittakaavassa. Aaron Eckhart oli hyvä pääroolissa.

25.03.2019 klo 12:52

Inside

Todella hyvä juoni, varsinkin kun ottaa huomioon että 99-prosenttia leffasta on pelkkää suolenpätkillä ja verellä lotraamista. Paras kohta oli se kun poliisin pää ammuttiin mansikkahilloksi. Epätavallinen loppuratkaisu nostaa pisteet vitoseen.

25.03.2019 klo 00:22

Molly's Game

25-vuotta Kunnian Miehiä -leffan jälkeen Aaron Sorkin palaa lakitupaan ja itse ainakin olen jo odottanutkin sitä. Monilla leffan "julkkiksilla" oli erittäin pieni rooli mutta silti he eivät jääneet liian etäisiksi, Jessica Chastain sekä Idris Elba olivat päärooleissa mahtavia. Ja kyllä Sorkin oli paikallaan ohjaajan pallilla, aivan kuin hän olisi ohjannut koko ikänsä.

23.03.2019 klo 22:54

Lorax

En ole taustamateriaaliin tutustunut lainkaan, mutta ainakaan tässä leffassa tuo luonnonsuojeluteema ei toiminut alkuunkaan. Lisäksi leffassa oli huonoimmat laulukohtaukset mitä olen koskaan nähnyt. Itse Lorax oli ainoa hahmo josta tykkäsin.

22.03.2019 klo 23:49

Tappajapellet oli castattu hyvin, mutta uhrien näyttelijät olivat melko huonoja ja hieman pilasivat muuten hyvän tunnelman. Myös tapot olisi saneet olla verisempiä. Mutta kyllä tämän parissa kertaalleen viihtyi.

22.03.2019 klo 23:36

Megalodon

Parempi kuin Jaws mutta sehän oli jo katsomattakin selvää. Efektit olivat kohdillaan ja olin yllättynyt kuinka paljon verta leffassa oli matalasta ikärajasta huolimatta, lähinnä hain verta mutta punaista sekin. Lopun puujalkavitsi oli ihan törkeän hauska. Jason Stathamin ansiosta annan täydet viisi tähteä.

21.03.2019 klo 12:05

Live by Night

Gangsterisodat, Ku Klux Klan, kieltolaki ja uhkapelit. Kun tuohon lisätään vielä kaksi rakkaustarinaa niin sotku on valmis. Kun kahdessa tunnissa yritetään käydä läpi näin monta teemaa niin tuskin tulee yllätyksenä että leffa on alusta loppuun pelkkää pintaliitoa eikä mihinkään saa kunnon tarttumapintaa. Näyttelijät sentään olivat hyviä, tykkäsin myös Ben Affleckista vaikka hän olikin tässä vähän ilmeetön. Se vähäinen toiminta oli komeaa katseltavaa. Kokonaisuutena pieni pettymys.

19.03.2019 klo 21:45

See No Evil

Juoni oli juuri niin kliseinen kuin odotinkin eli en ainakaan pettynyt; joukko ihmisiä menee autioon taloon ja sitten he yksitellen heittävät veivinsä. Kane oli todella hyvä pahiksen roolissa, veikkaisin että Undertaker olisi suoriutunut roolista yhtä hyvin. Kanen kuolema leffan lopussa oli kyllä komea.

19.03.2019 klo 12:08

Turistas

Ensimmäinen tunti vain uidaan ja kävellään, ja kun "kauhu" vihdoinkin alkaa niin on se kuvattu kokonaan pilkkopimeässä joten mistään ei saanut mitään selvää. Ainoastaan leikkauskohtauksessa oli valot päällä ja se olikin mukavan ällöttävä. Näyttelijät oli kuitenkin hyviä ja tissejäkin vilahti ruudulla kivasti.

15.03.2019 klo 23:00

Snowden

Otti rohkeasti kantaa siihen kuinka terrorismia käytetään vain tekosyynä maailmanlaajuiselle joukkovakoilulle. Juoni oli kiinnostava ja hyvin tasapainotettu, ei liian nörttimäinen eikä myöskään liian yksinkertaistettu. Joseph Gordon-Levitt oli todella vakuuttava Snowdenin roolissa aina puhetyyliä myöten.

13.03.2019 klo 23:18

The Whole Truth

Hyvä oikeussalidraama, juoni vaikutti pitkään keskinkertaiselta mutta loppuratkaisu yllätti minut totaalisesti. Heh, kerrankin Keanu Reevesin ilmeetön olemus sopi leffaan.

12.03.2019 klo 23:59

I, Tonya

Vahvojen näyttelijöiden juhlaa, varsinkin Margot Robbie pääosassa oli hurmaava. Juoni oli viihdyttävä eikä rento tyyli mennyt liikaa komedian puolelle, hahmoihin oli helppo samaistua.

11.03.2019 klo 23:53

The Place Beyond the Pines

Leffan kolme eri aikajakson tarinaa olivat suht kiinnostavia, mutta ne oli nivottu toisiinsa huonosti. Monta hahmoa jäi aivan liian etäiseksi, mikä osaltaan sai leffan tuntumaan ylipitkältä. Näyttelijöissä ei valittamista.

10.03.2019 klo 23:08

Concussion

Ensimmäinen tunti oli hyvä, mutta toinen tuntui lähinnä toistolta. Aihe oli mielenkiintoinen, mutta hieman ihmetytti että itse urheilijoiden näkökulma sivuutettiin kokonaan. Will Smith oli pääosassa hyvä, aksentti ei ollut huono mutta ei leffa olisi mitään menettänyt jos se olisi jätetty pois.

09.03.2019 klo 21:56

Rampage: iso kohtaa isomman

Geenimuuntelu, iso paha korporaatio ja sitten ollaankin jo pistämässä miljoonakaupunkia säpäleiksi. Eli juuri sellainen monsterimättö kuin odotinkin. Dwayne Johnson oli viihdyttävä oma itsensä ja Jeffrey Dean Morgan hauskuuttii sivuroolissa. Efektit olivat törkeän upeita, en voi ymmärtää miten joku Risto Reipas -leffa voi saada oscar-ehdokkuuden efekteistä mutta Rampage jätetään ilman. Toivottavasti saa jatko-osan.

09.03.2019 klo 11:29

Armoton maa

Laadukas suomileffa mutta ei vain kolahtanut meikäläiseen. Hyvät näyttelijät ja hienot maisemat, mutta juoni oli vähän ontto joten tylsyys ehti iskemään ja leffa tuntuikin paljon pitemmältä.

08.03.2019 klo 23:09

Good Kill

Ajatuksia herättävä leffa modernista sodankäynnistä, varsinkin loppuratkaisu pisti karmivuudessaan miettimään että kenen vastuulla ne tapot lopulta ovat. Näyttelijät olivat hyviä, mutta puolivälin jälkeen juoni alkoi kiertää kehää eikä enää kehittynyt suuntaan eikä toiseen.

06.03.2019 klo 23:04

Black Christmas

Positiivinen yllätys. Juoni ei tietenkään omaperäisyydella juhlinut, mutta muuten viihtyvyys oli taattu. Verta ja tappoja oli paljon ja vielä jatkuvalla syötöllä ja pahiskin oli hahmona kiinnostava. Voisi katsoa joskus uudestaankin.

06.03.2019 klo 16:03

Krigen

Mittakaava oli reilusti pienempi kuin vastaavissa hollywood-sotaleffoissa, mutta oli laadultaan yhtä hyvä ellei jopa parempi. Näyttelijät olivat hyviä, juoni ajankohtainen ja kliseet loistivat poissaolollaan.

05.03.2019 klo 14:47

Southpaw

Eteläkäpälä on tyypillinen "pohjalta huipulle" -nyrkkeilydraama, ainoan lisämausteen tuo päähenkilön vihanhallintaongelmat. Mutta kliseisyydestään huolimatta leffa ei tylsistyttänyt missään vaiheessa ja Jake Gyllenhaal sopi päärooliin mainiosti.

04.03.2019 klo 23:23

Mississippi Grind

Leffan rakkaussuhteet jäivät vähän puolitiehen, mutta se pääasia eli pelihimo oli kuvattu realistisesti ja mielenkiinto pysyi yllä loppuun asti. Loppuratkaisu oli juuri leffan tyyliin sopiva.

03.03.2019 klo 21:21

Steve Jobs

En tiedä onko kiittäminen enemmän leikkaustiimiä vai Sorkinin käsikirjoitusta (taidan kallistua jälkimmäiseen), mutta leffan ehdottomasti parasta antia oli todella pitkät ja realistiset keskusteluosuudet, jotka tuntuivat siltä kuin koko hoito olisi kuvattu yhdellä otoksella. Näyttelijäkaarti oli laadukas ja lisäksi se että eivät meikanneet Fassbenderiä Jobsin kaksoisolennoksi oli ehdottomasti oikea päätös.

Edellinen sivu | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 33 | Seuraava sivu

Teemat