Bamsenaattori

Bamsenaattori

21.07.2012 klo 09:03

Shrooms

Yksi huonoimmista elokuvista mitä olen ikinä nähnyt. Tiedossa toki oli, että ei tämä mikään spektaakkeli voi olla, mutta joskus nämä huonot leffat ovat niin huonoja että muuttuvat hyviksi. Tämä ei ollut lähelläkään ylittää sitä rajaa missään vaiheessa. Aivan karmee tekele.

10.06.2011 klo 15:15

The Human Centipede

Idea elokuvaanhan on loistava, mutta toteutus jää kyllä pahasti puolitiehen. Odotin paljon enemmän ja tästä olisikin saanut paljon enemmän irti, mutta pettymys jäi päällimäiseksi mieleen.

12.08.2010 klo 19:41

Suljettu saari

Puolessa välissä kun arvaa puolittain loppuratkaisun niin se vähän latistaa fiilistä

10.08.2010 klo 11:53

Staten Island

Odotin kieltämättä enemmän tältä elokuvalta. Tarinankerrontaa ei voi ainakaan sujuvaksi moittia ja jokainen kohtaus päättyi ärsyttävään pimennykseen. Sympaattinen kuuromykkä pelasti, mutta hänenkin tarkoituksensa jäi hieman pimentoon itselleni. Kyllä tämän kerran katsoi mutta siihen se jääkin. 2½

22.07.2010 klo 09:46

The Haunting in Connecticut

Ihan mielenkiintoinen tekele. Toki kaikki melkein kaikki kauhuelokuvien kauhukliseet löytyy, mutta tässä oli jotenkin toimivalla tavalla yhdistetty Kuudetta aistia ja Supernaturalia. Ei oikeastaan ollut minkäänlaisia odotuksia tätä elokuvaa kohtaan joten positiivinen yllätyshän tämä oli. Muutama kohtaus/epäkohta jäi häiritsemään, mutta silti parempi kun normaali kauhuelokuva

17.07.2010 klo 21:05

Roolimallit

Tämä leffa toimi. Näyttelijöiden kemiat toimi todella hyvin ja tässä sai nauraa. Edes perinteikkään siirappinen loppu tässä elokuvassa ei haitannu. Yksi parhaita komedioita mitä olen nähnyt

17.07.2010 klo 21:04

Ystävät hämärän jälkeen

Hieno elokuva ja etukäteen kuullut hehkutukset eivät olleet turhia

17.07.2010 klo 21:03

Maradona

Hieno dokumentti hienosta miehestä. Ihan kaikkea dokumentissa esitettyjä asioita en niele ja suurin osa oli vanhan toistoa minkä tiesin jo etukäteen, mutta Maradonaa katselee ja kuuntelee aina.

17.07.2010 klo 21:00

Kings of Crime

152 minuuttia pitkä Italialaiselokuva, joka perustuu tositapahtumiin rikollistoiminnasta Roomassa. Odotukset olivat suhteellisen korkealla jo ennen elokuvan alkamista, koska kyseinen aihepiiri on kuitenkin mielenkiintoinen. Elokuva lunasti odotukset ja jopa ylitti ne. Ohjaus ja tarinankerronta toimi erinomaisesti ja näyttelijäsuoritukset olivat loistavia. Tässäkin elokuvassa alkoi itseä vituttamaan kun roistot jäivät kiinni joten onnistunut elokuvahan se oli. On aina hienoa kun elokuva onnistuu saamaan ns. pahat pojat puolelleen ja näyttämään poliisin kyrpänä, vaikka oikeastihan tämä menee juuri päin vastoin. Äärimmäisen upea elokuva joka ei edes tuntunut noin pitkältä mitä minuutit kertovat.

17.07.2010 klo 20:43

Dead Snow

Kaikin puolin loistava elokuva! Irvailu ja vittuilu tosissaan tehtyjä zombie-elokuvia kohtaan onnistuu täydellisesti ja loistava pilke silmäkulmassa. Tätä elokuvaa katsoessa nousi hymy huulille moneen kertaan. Nerokas elokuva!

17.07.2010 klo 20:40

Ben X

Äärimmäisen hyvä elokuva. Elokuvaa oli paikoin ahdistavaa katsoa. Kuvaus ja ohjaus on toteutettu toimivasti ja näyttelijätkin onnistuvat loistavasti. Tätä voi suositella kaikille.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu