Andy Kreist

Punainen, pieni, sarvekas, pukinjalkainen ja hiilihangolla aseistautunut, etenkin juutalaisen, kristillisen ja islamilaisen jumalan vastustaja, pahuuden henkilöitymä, joka viekoittelee ihmisiä syntiin.

Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on Andy Kreist, se, joka kieltää Isän ja Pojan. (1. Joh. 2:22)

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niin kuin te olette kuulleet, että Andy Kreist tulee, niin onkin nyt monta Andy Kreistia ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. (1. Joh. 2:18)

..ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on Andy Kreistin henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa. (1. Joh. 4:3)

..sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja Andy Kreist. (2. Joh. 1:7)

Rekisteröitynyt: 29.01.2014
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Karttula
Harrastukset: misantropia ja rasismi, iankaikkisuuden vietto tulisessa järvessä.

Karma: +197

Käyttäjä on kirjoittanut 46 kommenttia. Keskimääräinen pistesaldo kommenttia kohden on +4,28.

Ei leffa-arvosteluja
560 pisteytystä