Vikaa vikaa vikaa - teknisten ongelmien ilmoitusketju

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Vikaa vikaa vikaa - teknisten ongelmien ilmoitusketju

12.07.14 klo 21:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oma profiili ei ole näkynyt koko päivänä.

13.07.14 klo 04:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sama homma!

13.07.14 klo 20:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ja taas toimii.
Selvennyksenä vielä, että omat ja muiden profiilit ovat ainakin minulla aina näkyneet. Ongelmana on ollut vain uusimmat tapahtumat.

13.07.14 klo 20:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nosfecoff kirjoitti:

Ja taas toimii.

Sama juttu. Kaikki muut näkyy, mutta omaa profiilia, fanitettavien pisteytyksiä/kommentteja ei pysty näkemään.

16.07.14 klo 12:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taas on sama ongelma oman profiilin kanssa.

16.07.14 klo 14:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juu ei näy taaskaan. Voisiko ylläpito kenties antaa jotain informaatiota mistä tämä johtuu ja miten aiotte korjata tämän? Rupeaa olemaan melkein joka päiväinen ongelma...

Keräilijä

17.07.14 klo 09:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Profiili pimeänä kuin Mordor.

17.07.14 klo 13:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joskus kirjautuessa avautuu seuraavaksi eteen tälläinen virheilmoitus.

XID: 1210035584

Varnish cache server

Mitä tämä ilmoitus tarkoittaa? Pääsen kyllä selaamaan kunhan palaan etusivulle.

03.08.14 klo 09:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täällä taas, ja samalla aiheella kuin aiemminkin. Aiempina kertoinahan omalle profiilille on päässyt helposti vaikkapa katselulistan kautta, mutta tällä kertaa ongelma on kuitenkin ongelmallisempi, sillä nyt ainoastaan UUDET TAPAHTUMAT eivät ole lukossa, vaan oikeastaan kaikki tuolta yläreunassa sijaitsevan käyttäjävalikon kautta valitut: oma tykki, top-listat, tilastot, katselulista, asetukset ja lisäämiset.

Edited: nyt ei pääse muidenkaan rofiileille..

03.08.14 klo 09:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Täällä sama ongelma. Mikään oman profiilin ominaisuuksista ei näy. Omien Top-listojen, tilastojen ja uusien viestien katsominen on mahdotonta. Myöskään leffojen tai sarjojen lisääminen ei onnistu, kuten mainitsitkin.

03.08.14 klo 15:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tarvitseeko minun edes sanoa mitään? Spede kertonee ettei toimi täälläkään...

arska

03.08.14 klo 19:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt toimii taas. Koitetaan löytää syy tuohon, miksi tuo sama ongelma ilmestyy aina uudestaan.

05.08.14 klo 14:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juu, toivottavasti ongelmaan löytyy ratkaistu, sillä nyt on taas sama vika.

Keräilijä

05.08.14 klo 19:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ja taas ollaan keskellä Mordoria prkl.
Profiili on muutaman päivän sykleissä pimeänä johtuuko tämä joistain päivityksistä vai mistä ?

13.09.14 klo 10:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oma profiili näyttää jälleen samankaltaista tekstiä.

uusis

14.09.14 klo 01:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

arska kirjoitti:

Tekniikka on tietoinen ongelmasta. Koitetaan saada tuohon korjaus mahdolisimman pian.

EDIT: Vika korjattu.

XID: 1253989329

Varnish cache server

Herjaa tämmösiä kun yrittää omaan profiiliin mennä.

Juki

14.09.14 klo 12:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

uusis kirjoitti:
arska kirjoitti:

EDIT: Vika korjattu.

XID: 1253989329

Varnish cache server

Herjaa tämmösiä kun yrittää omaan profiiliin mennä.

Joskus satunnaisesti (ei kuitenkaan joka kerta) meikäläisellekin tulee tuo ilmoitus kun valitsen Oma tykki tai Uudet viestit. Ja joskus on myös käynyt niin, että kun klikkailee Summaleffa-kohtaa, niin leffa ei vaihdukaan, vaan sama leffa kummittelee siinä koko ajan. Kerran leffa vaihtui vasta reilun 10 klikkauksen jälkeen.

15.10.14 klo 09:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko ongelmaan löytynyt ratkaisua? Itselläni on sama vika viikoittain. Nyttenkin profiili näyttää samaa tekstiä kuin aiemmin.

Joensuulainen

16.01.15 klo 13:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Semmoista vikaa on ilmennyt, etten saa lisättyä leffan traileria tänne. YouTube-linkin saa kopioitua ja kuvauksen kirjoitetttua, Mut kun painan "lisää" niin tulee vain tyhjä sivu, josta ei pääse minnekään. Mitä tämä on? Selain on Google Chrome, mutta aikaisemmin ei ole tullut tällaista vastaan tällä selaimella. Leffa on Punisher: War Zone.

J.Lipponen

16.01.15 klo 22:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffojen listaaminen Top-listoille ei näköjään toimi.